معرفی و دانلود کتاب صوتی لحظه‌های خوش رنگ خوردن

عکس جلد کتاب صوتی لحظه‌های خوش رنگ خوردن
قیمت:
۶۳۰۰۰ ۴۴,۱۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی لحظه‌های خوش رنگ خوردن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی لحظه‌های خوش رنگ خوردن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی لحظه‌های خوش رنگ خوردن

در کتاب صوتی لحظه‌های خوش رنگ خوردن با یک زندگی سالم و ساده آشنا می‌شوید. اگر شما هر روز سیب، گوجه و حتی آب لازم را به بدن خود برسانید و علاوه‌بر‌این‌ اگر از خوردن نوشیدنی‌ها و غذاهای ناسالم مثل نوشابه‌‌های گازدار و گوشت‌های فرآوری‌شده دوری کنید، بیشتر مسیر سلامت جسمانی را طی کرده‌اید. علت اصلی بیماری‌های جسمانی ما تغذیه‌ی نامناسب است.

درباره‌ی کتاب صوتی لحظه‌های خوش رنگ خوردن

کتاب صوتی لحظه‌های خوش رنگ خوردن که مجموعه‌ای از مقالات مختلف با مترجمان گوناگون است که به موضوع غذاهای سالم می‌پردازد. مثلاً در بخش‌های مختلف این کتاب با اهمیت خوردن سیب و گوجه فرنگی در زندگی روزانه آشنا می‌شوید. نویسندگان در یکی از بخش‌ها به اهمیت کبد در بدن می‌پردازند؛ زیرا در هر 2 دقیقه حدود 2 لیتر خون از آن عبور می‌کند. در واقع، این عضو بسیار مهم تمام سموم و عفونت‌های بدن شما را خنثی می‌کند. البته کبد در برابر برخی مواد سمی ناتوان است، مخصوصاً داروهای درمانی.

تغذیه رابطه‌ی مستقیم با تندرستی شما دارد. پرسش اساسی این است که روزانه چه نوع مواد غذایی را وارد بدن خود می‌کنیم؟ غذاهای درست و سالم معمولاً در رستوران‌ها پیدا نمی‌شود. مثلاً اگر می‌خواهید نان سبوس‌دار و لبنیات سالم بخورید در کم‌تر مغازه‌ای پیدا می‌شود. بیشتر اوقات باید مراقب منابع چربی باشیم مثل همبرگر و سوسیس و کنسروهای مختلف. حتی شیرینی‌ها و نوشیدنی‌های قوطی‌شده به‌شدت مضر هستند. کارشناسان تغذیه معتقدند که مثلاً آب آلو بسیار مناسب است و به‌خوبی می‌تواند روند دفع شما را فعال کند؛ ولی اگر خود میوه را بخورید برای شما خیلی بهتر است؛ زیرا دارای سلولوئید است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی لحظه‌های خوش رنگ خوردن

لبنیات منبع عالی بسیاری از مواد مغذی است مثل انواع مواد معدنی و کلسیم. طبق آخرین تحقیقات جودی جارویس در ایلینوی، خوردن لبنیات سالم و کم‌چرب می‌تواند باعث جلوگیری از سرطان شود مخصوصاً از سرطان روده‌ی بزرگ. شما باید روزانه 1200 میلی‌گرم از لبنیات تازه را مصرف کنید تا بتوانید به سطح مناسبی از سلامت برسید. شما لبنیات را باید در کنار انواع میوه‌ها و سبزی‌ها استفاده کنید تا بتوانید بدن خود را به‌خوبی حفظ کنید.

گویندگی کتاب صوتی لحظه‌های خوشرنگ خوردن را فریبا فصیحی، شهره روحی، نسترن حسنی، فرزانه فائزی و کامبیز خلیلی انجام داده‌اند. این کتاب محصول همکاری نشر صوتی جیحون و انتشارات آسمان نیلگون است.

کتاب صوتی لحظه‌های خوش رنگ خوردن برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر را به تمام کسانی پیشنهاد می‌دهیم که می‌دانند تغذیه رابطه‌ی مستقیم با تندرستی دارد.

در بخشی از کتاب صوتی لحظه‌های خوش رنگ خوردن می‌شنویم

بدن انسان حدوداً از 70 درصد آب تشکیل شده است در حقیقت آب بدن ما عامل تمام فعالیت‌های حیاتی بدن ماست ازجمله گوارش جذب، گردش خون و دفع همچنین آب اصلی‌ترین انتقال مواد غذایی به سراسر بدن و در نتیجه برای کارکرد همه‌ی اندام‌های بدن ضروری است. آب برای تأمین حرارت طبیعی بدن و انتقال مواد زائد به خارج از بدن لازم است. در نتیجه جایگزینی آبی که مرتباً در اثر تعریق و دفع از بین می‌رود بسیار مهم است. برای آنکه بدن بتواند کارهای خود را به‌خوبی انجام دهد لازم است روزانه 8 لیوان آب بنوشیم ما می‌توانیم بدون غذا حدود پنج هفته سر کنیم اما بدون آب بیشتر از پنج روز نمی‌توانیم زنده بمانیم. به دست آوردن آب سالم کار ساده‌ای به نظر می‌رسد گرچه باتوجه به انواع مختلف آبی که در اختیار داریم مصرف‌کننده‌ی عادی در استفاده از آن‌ها کمی گیج می‌شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
27 دقیقه
آب آشامیدنی
4 دقیقه
آیا شکلات میزان کلسترول خون را پایین می‌آورد؟
5 دقیقه
زیاد آب بخور
17 دقیقه
سلولز ضامن تندرستی
11 دقیقه
مرگ بر کلسترول
4 دقیقه
سیب بخورید سرطان نگیرید
12 دقیقه
از کبدتان مراقبت کنید
10 دقیقه
تغذیه سالم در سال‌های میانی زندگی
10 دقیقه
رابطه‌ی تندرستی و تغذیه
16 دقیقه
فلسفه‌ی گیاهخواری - قسمت اول
18 دقیقه
فلسفه‌ی گیاهخواری - قسمت دوم
22 دقیقه
تقویت سیستم ایمنی - قسمت اول
9 دقیقه
تقویت سیستم ایمنی - قسمت دوم
3 دقیقه
گوجه فرنگی را جدی بگیرید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی لحظه‌های خوش رنگ خوردن
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویفریبا فصیحی، نسترن حسنی، کامبیز خلیلی، فرزانه فائزی، شهره روحی
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۴۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه، کتاب‌های تغذیه، رژیم و تناسب اندام
قیمت نسخه صوتی
۶۳۰۰۰ ۴۴,۱۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی لحظه‌های خوش رنگ خوردن

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی لحظه‌های خوش رنگ خوردن

برای دریافت کتاب صوتی لحظه‌های خوش رنگ خوردن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.