معرفی و دانلود کتاب صوتی لبخندهای توخالی

عکس جلد کتاب صوتی لبخندهای توخالی
قیمت:
۴۲۰۰۰ ۲۱,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی لبخندهای توخالی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی لبخندهای توخالی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی لبخندهای توخالی

کتاب صوتی لبخندهای توخالی که به قلم یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین نویسندگان نیویورک تایمز، کاترین آردن، نوشته شده داستانی درباره‌ی معامله با شیطان است! سه دوست تصمیم می‌گیرند تا برای نجات دوستشان که در بند مرد خندان گرفتار شده، از همه چیز خود بگذرند و وارد بازی بسیار خطرناکی شوند...

درباره‌ی کتاب صوتی لبخندهای توخالی

دوستی یکی از ارزشمندترین پیوندهای زندگی است؛ در حقیقت دوستان، خانواده‌ای هستند که ما خودمان انتخابشان می‌کنیم. دوستان لحظات خوب و بد را با هم شریک می‌شوند، در شادی ما شادند و در غصه کنارمان هستند تا سنگینی بار غم را تحمل کنیم. و وقتی به خطر بیفتیم، آن‌ها ما را فراموش نمی‌کنند، بلکه جان و زندگیشان را در دست می‌گیرند تا برای نجاتمان کاری کنند. درست مانند کوکو، برایان و فیل در داستان کتاب صوتی لبخندهای توخالی (Empty Smiles) نوشته‌ی کاترین آردن (Katherine Arden). این سه نفر برای نجات دوستشان «اُلی» از بند مرد خندان حاضرند دست به هرکاری بزنند، حتی شده با او در بازی مرگ هم‌بازی شوند!

معرفی و دانلود کتاب صوتی لبخندهای توخالی

اُلی برای نجات جان عزیزانش با مرد خندان معامله‌ی شومی کرده و حالا سه ماهی می‌شود که اُلی ناپدید شده و هیچ اثری از او نیست. برایان، کوکو و فیل، سه دوست صمیمی‌اش، برای نجات او هرکاری کرده‌اند، حتی با مرد خندان وارد مذاکره شده‌اند و او به آن‌ها قول داده که دوستشان نجات پیدا خواهد کرد. حالا که سه ماه گذشته و تلاششان نتیجه‌ای نداشته، آن‌ها کم‌کم به این نتیجه می‌رسد که وعده‌ی مرد خندان برای نجات اُلی دروغی بیش نبوده و آن‌ها دوستشان را برای همیشه از دست داده‌اند. اما ناگهان، اتفاقی در شهر می‌افتد که نور امید را در دل این سه دوست روشن می‌کند...

پسری که مانند اُلی، ماه‌ها ناپدید شده بود، ناگهان سروکله‌اش پیدا می‌شود. پسر که تا سر حد مرگ ترسیده، علت گم شدنش را دزدیده شدن توسط یک مرد عجیب و ترسناک اعلام می‌کند و می‌گوید که آن مرد اهریمنی، در ازای رساندن یک پیام او را آزاد کرده: اینکه «اگر جرئت نجات دوستتان را دارید، به بازی من تن بدهید.»

بعد از این اتفاق فیل، کوکو و برایان خود را به آب و آتش می‌زنند تا هرطور که شده، اُلی را نجات دهند. از سوی دیگر اُلی که در سرزمین مه‌آلود گیر افتاده و هرروز به رازهای وحشتناک مرد خندان و کارناوالش پی می‌برد، تمام تلاشش را می‌کند تا به دوستانش بفهماند که کجاست و چطور باید او را پیدا کنند. مرد خندان مهره‌اش را حرکت داده و اولین قدم این بازی را برداشته. حالا نوبت دوستان اُلی است تا حرکت بعدی را انجام دهند، ولی مشکل اینجاست که این بازی، بسیار ترسناک‌تر و خطرناک‌تر از چیزی است که آن‌ها انتظارش را داشته‌اند...

معرفی و دانلود کتاب صوتی لبخندهای توخالی

کتاب صوتی لبخندهای توخالی کاری از نشر صوتی رمانو و انتشارات محراب دانش است. این کتاب را با ترجمه‌ی مرجان ایزدی و روایت آیلار محمدی می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب لبخندهای توخالی

  • برای یک تجربه‌ی یک ماجراجویی واقعاً ترسناک، این کتاب را انتخاب کنید. داستانی ترسناک و دلهره‌آور از ارواح، که مطمئناً حتی شجاع‌ترین خوانندگان را تا طلوع خورشید بیدار نگه می‌دارد. (B&N Reads)
  • کاترین آردن هیچ‌وقت ما را از صحنه‌های هیجان‌انگیزی که وحشت را به جانمان می‌اندازد ناامید نمی‌کند و این کتاب پر از این صحنه‌هاست. (School Library Journal)
  • استفاده‌ی تخصصی و گام‌به‌گام از نشانه‌های حسی، مثل تصاویر، صداها و بوها، به تشدید وحشت صحنه‌های تعقیب و گریز کمک می‌کند. مسابقات شطرنج و مکالمات بین اُلی و مرد خندان، به این شخصیت شرور رنگ و بوی انسانی می‌بخشد و انگیزه‌ی او را برای مطرح کردن سؤالات بی‌پاسخ آشکار می‌کند. (Kirkus Reviews)
  • لبخندهای توخالی با ارائه‌ی یک کارناوال ترسناک با پیچ و تاب و چرخش‌های میخکوب‌کننده، نتیجه‌ای ترسناک، شوم و رضایت‌بخش برای مجموعه‌ی دوست‌داشتنی «فضاهای خالی» رقم می‌زند. (The Nerd Daily)

کتاب صوتی لبخندهای توخالی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به نوجوانانی که طرفدار کتاب‌های ترسناک و معمایی هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی لبخندهای توخالی می‌شنویم

کارناوال با قطار سفر می‌کرد و الیویا آدلر هم با آن‌ها هم‌سفر بود. او نمی‌دانست کجا هستند. مناظر مختلفی را می‌دید. گاهی مناطق شهری و و گاهی طبیعت وحشی. گاهی هوای آفتابی، گاهی مه‌آلود. اما هرگز نشانه‌ی واضحی وجود نداشت که بتواند تشخیص بدهد کجا هستند. یکی از واگن‌های قطار متعلق به الی بود. این تنها قسمتی از قطار بود که او دید. یک اتاق خواب، با یک تخت برنجی و یک حمام کوچک. یک اتاق نشیمن قدیمی با صندلی‌هایی که روکش‌های مخملی پاره و کهنه‌ای داشتند. وقتی از خواب بیدار شد و خود را برای اولین بار در قطار دید، متوجه شد که سرمای سختی خورده است. ماه مه بود،‌ البته تعجبی نداشت. آخرین چیزی که به یاد می‌آورد، این بود که با لباس به دریاچه‌ی شامپلنگ پریده بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی
23 دقیقه
سرآغاز
23 دقیقه
یک
14 دقیقه
دو
11 دقیقه
سه
43 دقیقه
چهار
22 دقیقه
پنج
13 دقیقه
شش
45 دقیقه
هفت
19 دقیقه
هشت
23 دقیقه
نه
27 دقیقه
ده
17 دقیقه
یازده
15 دقیقه
دوازده
43 دقیقه
سیزده
11 دقیقه
چهارده
22 دقیقه
پانزده
18 دقیقه
شانزده
10 دقیقه
هفده
12 دقیقه
هجده
11 دقیقه
نوزده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی لبخندهای توخالی
نویسنده
مترجممرجان ایزدی
راویآیلار محمدی
ناشر چاپیانتشارات محراب دانش
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی نوجوان، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه صوتی
۴۲۰۰۰ ۲۱,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی لبخندهای توخالی

گلنسا سلطان محمدی
۱۴۰۳/۴/۱۴
خوب بود داستان خیالی باحالی هس
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی لبخندهای توخالی

برای دریافت کتاب صوتی لبخندهای توخالی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.