معرفی و دانلود کتاب صوتی ذهن‌ها چگونه تغییر می‌کنند: علم شگفت‌انگیز باور، عقیده و متقاعدسازی

عکس جلد کتاب صوتی ذهن‌ها چگونه تغییر می‌کنند: علم شگفت‌انگیز باور، عقیده و متقاعدسازی
قیمت:
۴۹۰۰۰ ۲۴,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ذهن‌ها چگونه تغییر می‌کنند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ذهن‌ها چگونه تغییر می‌کنند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ذهن‌ها چگونه تغییر می‌کنند: علم شگفت‌انگیز باور، عقیده و متقاعدسازی

دیوید مک رینی در کتاب صوتی ذهن‌ها چگونه تغییر می‌کنند از مکانیزم باور و نحوه‌ی اثرگذاری بر دیگران می‌گوید. این کتاب که از سوی وب‌سایت پورچلایت به عنوان کتاب سال بازاریابی و فروش انتخاب شده، به شما راه‌های مثبت و غیرخشونت‌آمیز تغییر نظر و عقاید دیگران را توضیح می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی ذهن‌ها چگونه تغییر می‌کنند

ذهن ما انسان‌ها بیشتر به جریان سیالی شباهت دارد که گاهی بسیار به تغییرْ علاقه دارد و گاهی نیز چنان در برابر تغییر مقاومت نشان می‌دهد که گویی هیچ‌وقت از آنچه بدان باور دارد برنمی‌گردد. از طرفی مهارت اقناع و تغییر نظر دیگران هم یکی از توانایی‌های حیاتی است که داشتنش می‌تواند موفقیت‌های بسیاری را برای ما در زندگی رقم بزند. در این صورت چطور می‌توان بر جریان سیال ذهن اثر گذاشت و در لحظاتی که در برابر تغییر مقاومت می‌کند، آن را به یار موافق تبدیل کرد؟

دیوید مک رینی (David McRaney) در کتاب صوتی ذهن‌ها چگونه تغییر می‌کنند (How Minds Change) به سراغ همین مفهوم رفته تا نشان دهد که سیستم افکار و باورها در ذهن انسان چگونه است. آدم‌ها در همه جای جهان باور دارند که فکر و عقیده‌ی خودشان بهترین است و اصلاً به همین خاطر است که به آن باور دارند. برای همین تغییر این نظر، بدون به کار بردن تکنیک‌ها و تفکر درست، نمی‌تواند کار راحتی باشد. اولین قدم برای یادگیری این تکنیک این است که بدانید شما حق به کار بردن هیچ ترفند و حیله‌ای از قلمروی روان‌شناسی تاریک برای تغییر عقیده‌ی دیگران را ندارید و این کار مصداق بارز خشونت و پایمال کردن حق دیگران است. در عوض راه و روش‌های انسان‌دوستانه‌تر و مسالمت‌آمیزتری وجود دارد که دیوید مک رینی در کتاب صوتی ذهن‌ها چگونه تغییر می‌کنند آن‌ها را توضیح داده است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی ذهن‌ها چگونه تغییر می‌کنند

اولین قدم برای اقناع دیگران، این است که هدفتان را از قانع کردن آن‌ها، به درک کردن آن‌ها تغییر دهید. شما باید یاد بگیرید که شنونده‌ی خوبی باشید، بی‌آنکه مدام مترصد فرصتی برای اظهار نظر و عقیده‌ی خودتان باشید. اگر واقعاً طرز فکر خودتان برتری و مزیتی نسبت به طرز فکر آن‌ها داشته باشد، در خلال این صحبت‌ها متوجه آن می‌شوید و می‌توانید با ارائه‌ی دلایل و مستندات منطقی، از طرف مقابل بخواهید که نسبت به باور شما ذهنش را باز بگذارد و تنها به آن فکر کند. شما باید این را بدانید که تا آدم‌ها خودشان برای تغییر آماده و متمایل نباشند،‌ تلاش برای تغییر آن‌ها کاری بیهوده است که به هیچ چیز، مگر تنش و دعوا نمی‌انجامد.

مهم‌ترین و ضروری‌ترین شرط برای قدم گذاشتن در میدان گفتگو، این است که طرف مقابلتان را آدمی دون و نادان فرض نکنید و حقوق انسانی او را زیر پا نگذارید. اگر به این شرط عمل کنید و از تکنیک‌های ارائه شده در کتاب نیز برای هدایت گفتگو و درک بهتر طرف مقابل بهره بگیرید، موفقیت بیشتری در اقناع افراد خواهید داشت.

کتاب صوتی ذهن‌ها چگونه تغییر می‌کنند کاری مشترک از انتشارات اندیشه آگاه و نشر صوتی موسسه فرهنگی کتاب‌یاران فناور است. میلاد سبزه آرای لنگرودی و کریم بیانی، مترجم و گوینده‌ی این اثر هستند.

افتخارات کتاب ذهن‌ها چگونه تغییر می‌کنند

  • کتاب سال 2022 بازاریابی و فروش از سوی پورچلایت؛
  • منتخب ویراستاران آمازون.

نکوداشت‌های کتاب ذهن‌ها چگونه تغییر می‌کنند

  • با مطالعه‌ی این کتاب نحوه‌ی شکل‌گیری باورها، عقاید و ارزش‌هایمان را درک می‌کنیم و می‌فهمیم که چطور دیدگاه‌هایمان به طرز شگفت‌آور و درعین‌حال ساده‌ای می‌توانند تغییر کنند. (لوگان اوری – نویسنده‌ی کتاب «راهنمای تنها نمردن»)
  • این اثر بزرگ‌ترین دستاورد دیوید مک رینی محسوب می‌شود که طرز فکر شما را تغییر داده و کمکتان می‌کند دیگران را نیز تغییر دهید. (ویل استور – نویسنده‌ی کتاب «بازی موفقیت»)
  • اگر پیش‌ازاین نوشته‌های دیوید مک رینی را نمی‌پسندیدید، این کتاب نه‌تنها نظرتان را تغییر می‌دهد، بلکه توضیح می‌دهد که چگونه این تغییر نظر اتفاق می‌افتد. (دین برنت – نویسنده‌ی کتاب «مغز احمق»)
  • اثری کمیاب، شگفت‌انگیز و جذاب درمورد موضوعی بسیار مهم. (روری ساترلند – نویسنده‌ی کتاب «کیمیاگری»)
  • کتاب ذهن‌ها چگونه تغییر می‌کنند اثری خواندنی، مثبت‌نگر، روشنگر و الهام‌بخش است. (گاردین)

کتاب صوتی ذهن‌ها چگونه تغییر می‌کنند برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به اقناع دیگران و یادگیری نحوه‌ی شکل‌گیری عقاید علاقه دارید، این کتاب مخصوص شماست.

در بخشی از کتاب صوتی ذهن‌ها چگونه تغییر می‌کنند: علم شگفت‌انگیز باور، عقیده و متقاعدسازی می‌شنویم

این فرایند همان چیزی است که در مغز اتفاق می‌افتد. مغز دستگاهی است که به طور مداوم علائمی را درون نورون‌ها حک می‌کند تا با الگوهایی که در دنیای بیرون حس می‌کند (یا می‌خواند)، مطابقت داشته باشد و همراه با آن علامت‌هایی که الگوهای دیگر را نشان می‌دهند را سنباده می‌زند. مغز ماشین‌های بیولوژیکی زیادی را در بر می‌گیرد و هرکدام از آن ماشین‌ها می‌توانند روابطی که کشف می‌کنند را به تغییراتی در یک شبکه مشترک از نورون‌ها تبدیل کنند. سپس مغز رفتار خود را بر اساس آن تغییرات درونی، تغییر می‌دهد. اگر این رفتارها باعث موفقیت بیشتر شوند، الگوهای عصبی قوی‌تر و در غیر این ‌صورت ضعیف‌تر می‌شوند.

نیروهای انتخاب طبیعی با گذشت زمان آن‌دسته از ماشین‌های بیولوژیکی را ترجیح دادند که بهتر می‌توانستند روابط را حس کرده و به آن‌ها واکنش نشان دهند. به‌طورخلاصه، موجوداتی با سیستم عصبی که اطلاعات را رمزگذاری می‌کنند و سپس روابط میان آن اطلاعات را مقایسه می‌کنند، در استفاده از آن اطلاعات برای بقا، رشد و تولید مثل بهتر شدند. موجوداتی همچون عنکبوت‌ها و کرم‌ها از پیشینیان ژله‌ای و تک‌سلولی خود پدیدار شدند که به سمت پاداش و اجتناب از خطر حرکت می‌کردند. به این صورت این فرآیند نسل‌به‌نسل، ماشین‌های بیولوژیکی بهتری با حواس و واکنش‌های بهتر تولید کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
34 دقیقه
معرفی / درباره نویسنده / مقدمه
34 دقیقه
فصل اول: پساحقیقت
86 دقیقه
فصل دوم: جوراب‌ها و کفش‌های کروک‌بند
90 دقیقه
فصل سوم: عدم تعادل
84 دقیقه
فصل چهارم: کلیسای وستبورو
78 دقیقه
فصل پنجم: حقیقت، قبیله‌ای است
53 دقیقه
فصل ششم: استدلال
49 دقیقه
فصل هفتم: متقاعدسازی
94 دقیقه
فصل هشتم: معرفت‌شناسی خیابانی
66 دقیقه
فصل نهم: تغییر اجتماعی
21 دقیقه
جمع‌بندی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ذهن‌ها چگونه تغییر می‌کنند: علم شگفت‌انگیز باور، عقیده و متقاعدسازی
نویسنده
مترجممیلاد سبزه آرای لنگرودی
راویکریم بیانی
ناشر چاپیانتشارات اندیشه آگاه
ناشر صوتی موسسه فرهنگی کتاب‌یاران فناور
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ ساعت و ۲۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی
۴۹۰۰۰ ۲۴,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ذهن‌ها چگونه تغییر می‌کنند

حمیدرضا مهرانی
۱۴۰۳/۶/۱۲
پیشنهاد میدهم کتابها مختصر شده و نکات مهم آن مطرح شود. روخوانی از کتاب برای شنونده خسته کننده است یا حداقل در کنار کل کتاب بخشی چند صفحه‌ای به کلیات موضوع و نکات مهم اختصاص یابد. ‌ مثالهای زیاد و حاشیه پردازی خسته کننده است. موفق باشید.
visa group
۱۴۰۳/۵/۳۰
گوینده بسیار صدای خوبی داره. کتاب بسیار ارزشمندی هست و خوندنش لذتبخشه. ترجمه هم عالی و بسیار گویا و قابل فهم
positive psychology
۱۴۰۳/۵/۲۹
این کتاب یکی از بهترین کتاب‌های روانشناسی برای مطالعه هست. نحوه تغییر ذهن افراد رو به صورت علمی اما روان توضیح داده.
ال‌آی
۱۴۰۳/۵/۳۰
نسخه الکترونیکی رو خونده بودم و عالی بود. صوتی هم تا اینجا عالیه
ج س
۱۴۰۳/۶/۷
یکی از بهترین کتابهایی بود که خوندم. بسیار مستند و آموزنده. متن کتاب هم روان بود
احسان نصراله پور
۱۴۰۳/۶/۱۲
صدای گوینده عالیه و باعث میشه راحت کتاب رو بفهمیم
اصغر خالقیان
۱۴۰۳/۶/۳
اصلا کتاب جالبی نبود
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ذهن‌ها چگونه تغییر می‌کنند

برای دریافت کتاب صوتی ذهن‌ها چگونه تغییر می‌کنند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.