معرفی و دانلود کتاب صوتی کلمات جادویی: استفاده از واژه‌ها برای همراه کردن دیگران

عکس جلد کتاب صوتی کلمات جادویی: استفاده از واژه‌ها برای همراه کردن دیگران
قیمت:
۷۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کلمات جادویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کلمات جادویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کلمات جادویی: استفاده از واژه‌ها برای همراه کردن دیگران

با گوش دادن به کتاب صوتی کلمات جادویی یاد می‌گیرد طوری واژه‌ها را کنار هم ردیف کنید که دیگران مسحور قدرت کلام شما شوند. این کتاب را جونا برگر، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز، به رشته‌ی تحریر درآورده است و در آن روش‌های درست استفاده از کلمات و زمان‌های مناسب به‌کارگیری آن‌ها را به شما یاد می‌دهد.

کتاب صوتی کلمات جادویی

بعضی‌ها درست و شمرده حرف می‌زنند و بعضی‌های دیگر به‌اصطلاح خوش‌صحبت و تاثیرگذار هستند. این دسته‌ی دوم انگار با کلماتشان جادو می‌کنند. راز آن‌ها چیست؟ شاید فکر کنید خوش‌صحبتی خصلتی ذاتی است یا از خانواده به ارث می‌رسد، اما باید بدانید که پیدا کردن کلماتی که با به زبان آوردنشان جادو برپا کنند، مهارتی اکتسابی است و هر کس می‌تواند با تمرین و مطالعه آن را به دست بیاورد. جونا برگر (Jonah Berger) نویسنده‌ی پرفروش آمریکایی، در کتاب صوتی کلمات جادویی (Magic Words) رمز و راز خوش‌صحبتی و قانع کردن دیگران را برای شما فاش می‌کند.

فرض کنید مشکلی در میان دوستان یا خانواده‌تان پیش آمده و می‌خواهید با آن‌ها حرف بزنید تا مشکل را حل کنید، اما هر گفت‌وگویی به تنش و لجبازی بیشتر ختم می‌شود. فرض کنید در محل کارتان قرار است با رؤسا و مدیرانتان جلسه‌ای مهم داشته باشید تا آن‌ها را قانع کنید که به پیشنهادات شما عمل کنند. حتی شاید یک فروشنده‌ی ساده باشید که برای فروش محصولات و کسب درآمد نیاز به متقاعد کردن مشتریان به خرید دارید. تمام این موارد مهارت خوب حرف زدن شما را می‌طلبند و بدون یک کلام قدرتمند، قطعا از هدفتان باز می‌مانید. پیدا کردن واژه‌ها و جملات مناسب و به کار بردن آن‌ها در زمان مناسب، تاثیری جادویی از خود به جا می‌گذارند و جمع را تحت نفوذ شما در می‌آورد. این مهارت در هر حوزه‌ی زندگی، از روابط شخصی با دوستان و خانواده گرفته تا رابطه با همکاران و مدیران و مشتریان، به کار می‌آید و شما را به هدفتان می‌رساند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی کلمات جادویی

جونا برگر کتاب صوتی کلمات جادویی را در هفت فصل به رشته‌ی تحریر درآورده است. فصل اول کتاب به کلماتی اختصاص دارد که هویت و عاملیت را در شما فعال می‌نمایند. فصل دوم درباره‌ی کلماتی است که کلام شما را به اطمینان و اعتقاد مزین می‌کنند. فصل سوم به طریقه‌ی مطرح کردن پرسش‌ها و تشخیص زمان و مکان صحیح سوال پرسیدن می‌پردازد. فصل چهارم و پنجم به دو دسته‌ی کلماتی که از عینیت بهره می‌برند و کلماتی که احساسات مخاطب را درگیر می‌کنند، اشاره دارد. فصل ششم استفاده از شباهت‌ها و تفاوت‌های نهفته در کلمات را برای تاثیرگذاری بیشتر پیشنهاد می‌کند و در نهایت، فصل هفتم رابطه‌ی میان واژه‌ها و اجتماع را مورد بررسی قرار می‌دهد.

کتاب صوتی کلمات جادویی با همکاری پیمان شیروانی و مریم صفری به فارسی برگردانده شده و نشر نوین آن را با گویندگی مرتضی طاهری در اختیار شما قرار داده است.

نکوداشت‌های کتاب کلمات جادویی

  • این کتاب فوق‌العاده است! طرز حرف زدن، گوش دادن، نوشتن و سرتاپای وجود شما را متحول می‌کند. (دنیل اچ. پینک، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)
  • درست حرف زدن با تاثیرگذار بودن تفاوت‌های زیادی دارد. با چند کلمه‌ی ناچیز می‌توانید این تمایز را در خودتان بسازید. کتاب حاضر راه و روش آن را نشانتان می‌دهد. (اسکات گالووی، نویسنده‌ی پرفروش کتاب چهار)
  • کلمات قدرتمند هستند. طرز استفاده از آن‌ها را یاد بگیرید تا ببینید کار و زندگی‌تان را زیر و رو می‌کنند! این کتاب توصیه‌هایی عملی را با جدیدترین مطالعات در هم می‌آمیزد و راهنمایی برای تقویت قدرت کلامتان ارائه می‌دهد تا با استفاده از آن زندگی دلخواهتان را بسازید. (دکتر مارشال گلداسمیت، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)
  • این کتاب مدل حرف زدن من را تغییر داد. ترکیب سبک روایی جونا برگر با پژوهش‌های علمی و داده‌های واقعی، از کتاب حاضر اثری ارزشمند می‌سازد. (گای راز، مجری مشهور تلویزیون)

کتاب صوتی کلمات جادویی برای چه کسانی مناسب است؟

اثر حاضر برای پیشرفت در هر شغلی که نیاز به مهارت‌های گفتاری دارد، از مدیریت گرفته تا معلمی و فروش، ضروری است. به‌طورکلی نیز هر کسی که به کتاب‌های موفقیت و خودسازی علاقه دارد و می‌خواهد طرز بیان خود را تقویت کند، می‌تواند از این کتاب صوتی بهره ببرد.

در بخشی از کتاب صوتی کلمات جادویی: استفاده از واژه‌ها برای همراه کردن دیگران می‌شنویم

فرض کنید شب جمعه است و قصد دارید رستورانی را انتخاب کنید. شما در خارج از شهر و در سفر هستید، بنابراین به ‌صورت آنلاین جست‌وجو می‌کنید تا رستورانی را انتخاب کنید. یک رستوران امیدوارکننده به نظر می‌رسد، اما برای بازسازی بسته است. دیگری غذای جالبی دارد، اما ظاهراً خیلی از هتل شما دور است. در نهایت دو گزینه را می‌یابید که هر دو خوب به نظر می‌رسند؛ هر دو در فاصله‌ی چند قدمی هتل شما هستند، قیمت مناسبی دارند و غذاهایشان نیز مورد علاقه‌ی شماست. بنابراین برای تصمیم‌گیری نهایی چند نظر آنلاین را می‌خوانید.

هر دو رستوران به تعداد یکسانی نظرات مثبت دارند و امتیازشان 4/7 از 5 است. نظر فردی درباره‌ی اولین رستوران این است: «این رستوران مکانی شگفت‌انگیزی است و من از غذا خوردن در آنجا لذت بردم.» نظر فردی دیگر برای رستوران دوم این است: «این رستوران مکانی عالی‌ است، غذا خوردن در آنجا ارزشش را داشت.» کدام رستوران را انتخاب می‌کنید؟ اگر اولی را انتخاب کردید، شما تنها نیستید. زمانی که از صدها نفر خواسته شد در شرایطی مشابه تصمیم بگیرند، 65 درصد گزینه‌ی اول را انتخاب کردند و دلیل آن به تفاوت بین مثبت بودن و احساسی بودن مربوط می‌شود.

هنگام انتخاب یک رستوران، خرید یک محصول، یا به‌طور کلی‌تر انتخاب، ما اغلب واکنش دیگران را در نظر می‌گیریم. آیا آن‌ها رستوران را دوست داشتند یا از آن متنفر بودند؟ نظرات مثبت هستند یا منفی؟

این کار منطقی است. ما قصد داریم در رستوران‌های خوب غذا بخوریم و به رستوران‌های بد نرویم. قصد داریم چیزهایی را بخریم که مردم دوست دارند، نه آنچه مورد تنفر مردم است. در نتیجه، هرچه نظر دیگران درباره‌ی چیزی مثبت‌تر باشد، ما هم احساس بهتری نسبت به آن‌ها پیدا می‌کنیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
33 دقیقه
معرفی کتاب و مقدمه
77 دقیقه
فصل یک:‌ کلماتی که هویت و عاملیت را فعال می‌کنند
65 دقیقه
فصل دو: کلماتی که بیانگر اطمینان هستند
69 دقیقه
فصل سه: کلماتی که سؤالات درست را مطرح می‌کنند
44 دقیقه
فصل چهار: کلماتی که از عینیت بهره می‌برند
69 دقیقه
فصل پنج: کلماتی که احساسات را به‌ کار می‌گیرند
66 دقیقه
فصل شش: کلماتی که از شباهت (و تفاوت) استفاده می‌کنند
46 دقیقه
فصل هفت: آنچه زبان نشان می‌دهد
17 دقیقه
سخن پایانی
10 دقیقه
پیوست
1 دقیقه
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کلمات جادویی: استفاده از واژه‌ها برای همراه کردن دیگران
نویسنده
مترجمپیمان شیروانی، مریم صفری
راویمرتضی طاهری
ناشر صوتی نشر نوین
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های مهارت گفتاری
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کلمات جادویی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کلمات جادویی

برای دریافت کتاب صوتی کلمات جادویی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.