معرفی و دانلود کتاب صوتی در جستجوی مزیت‌های فردی

عکس جلد کتاب صوتی در جستجوی مزیت‌های فردی
قیمت:
۸۸۰۰۰ ۶۱,۶۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی در جستجوی مزیت‌های فردی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی در جستجوی مزیت‌های فردی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی در جستجوی مزیت‌های فردی

با کتاب صوتی در جستجوی مزیت‌های فردی دروغ‌هایی که به خودتان می‌گویید را بشناسید و بهترین خودتان باشید! این کتاب که اثری از برایان اسمیت است، یک راهنمای خودشکوفایی به حساب می‌آید و با پرهیز از مقایسه‌های مخرب، کمک می‌کند خودتان و خصوصیات درونی‌تان را بیشتر بشناسید. این کتاب سفری را آغاز می‌کند تا با استفاده از مزیت‌های فردی مختص خودتان، فرصت‌های موفقیت بیافرینید و با استفاده از این فرصت‌ها به نتایج ماندگاری برسید. تعریف موفقیت بر مبنای خصوصیات فردی خود شما از مزایای قابل توجه کتاب حاضر است.

درباره‌ی کتاب صوتی در جستجوی مزیت‌های فردی

شاید زیاد پیش آمده باشد که یک کتاب موفقیت بخوانید یا پای سخنرانی شخص موفقی بنشینید و نتیجه از سطح هیجان و تلاش موقتی فراتر نرود. خیلی از این کتاب‌ها نوعی خوش‌بینی کاذب به شما می‌دهند و سعی دارند با الهام گرفتن از زندگی افراد موفق، شما را از بیرون متحول کنند. اما الهام گرفتن بدون درونی کردن یا عمل کردن به آن، بی‌فایده است. لازم است کمی واقع‌بینانه‌تر به خودتان و زندگی‌تان بنگرید. ابتدا به خودشناسی برسید و با تکیه بر فردیت‌تان در مسیر موفقیت گام بردارید. بنابراین، همه‌ی کتاب‌های دیگر را فراموش کنید و به کتاب صوتی در جستجوی مزیت‌های فردی (Individual Advantages Find The I In Team) به قلم برایان اسمیت (Brian Smith) گوش بدهید. این کتاب از شما می‌خواهد خوشبینی را کنار بگذارید و با خودتان روراست باشید. به دنبال بهانه‌های دروغینی که برای انجام ندادن کارها جور می‌کنید، بگردید و سعی کنید برای خودتان بهترین باشید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی در جستجوی مزیت‌های فردی

خوشبختی و موفقیت امری شخصی است و هر کس بنا بر ویژگی‌های فردی و شخصیتی‌اش به احساس رضایت واقعی دست پیدا می‌کند. کتاب صوتی در جستجوی مزیت‌های فردی ابزارهای لازم برای شناسایی فردیت ویژه‌ی شما و دستیابی به موفقیت بر اساس همین فردیت را در اختیارتان می‌گذارد و کمکتان می‌کند که بهترین خود باشید. نویسنده‌ی کتاب با تکیه بر تجربیات و مطالعات خود این کتاب را به رشته‌ی تحریر درآورده است. همچنین تجربیات افراد دیگر از مواجهه با مصائب زندگی را روایت می‌کند و اصول و توصیه‌های لازم برای شکوفایی را ارائه می‌دهد.

اما مزیت فردی واقعا چیست؟ ‌هر کدام از ما در قالب فرد موجودیتی منحصر به فرد از دیگران داریم و از طریق اعمالمان برای دیگران مزیت‌هایی خلق می‌کنیم که حاصل تاثیرات متقابلمان بر یکدیگر است. همه‌ی این موجودیت‌های مجزا در موقعیت‌های گوناگون جمع‌های مختلفی را شکل می‌دهند. مثلا چند فرد با هم یک خانواده را تشکیل می‌دهند و همان افراد ممکن است بخشی از یک کلاس درس یا یک سازمان باشند و با همکاری یکدیگر در راستای هدفی واحد کار کنند. کتاب صوتی در جستجوی مزیت‌های فردی نشانتان می‌دهد که مزیت‌های فردی‌تان را در هر تغییری بهتر بشناسید، فرصت‌های خاص خودتان را کشف کنید و راه‌های استفاده از آن‌ها را بیابید.

ساختار کتاب صوتی در جستجوی مزیت‌های فردی در هفت بخش تهیه و تدوین شده است. در فصل اول با مزیت‌های فردی آشنا می‌شوید و فرصت‌ها را می‌شناسید. در فصل دوم راهکارهای آرام کردن ریتم زندگی را می‌آموزید و با شناخت گرایش‌های مختلف خود، کنترل سرعت زندگی را در دست می‌گیرید. فصل سوم به کیستی شما اختصاص دارد و مفاهیمی همچون ایگو، درون اندیشی و خودفریبی را مطرح می‌کند. فصل چهارم به بنیان‌های هر انسان می‌پردازد. کمکتان می‌کند بنیان‌های زندگی‌تان از جمله خانواده، فرهنگ، جایگاه اقتصادی، تحصیلات، شغل و... را بشناسید و به نوعی خودآگاهی و خودشناسی برسید. فصل پنجم درباره‌ی فردگرایی است و در این زمینه به نگرش‌ها، بلوغ فکری و کامیابی می‌پردازد. در فصل ششم به مسئله‌ی ارتباط با خود و دیگران می‌رسید و توصیه‌هایی را در این رابطه می‌خوانید. در نهایت، در فصل هفتم راه‌هایی برای استفاده از فردگرایی با هدف جمع گرایی می‌بینید تا بهتر بر دیگران تاثیر بگذارید و هم تیمی بهتری باشید.

کتاب صوتی در جستجوی مزیت‌های فردی توسط ناهید سپهرپور به فارسی ترجمه شده و به همت انتشارات بذر خرد به انتشار رسیده است. نسخه‌ی صوتی این کتاب را انتشارات جیحون با گویندگی افشین اعتماد در دسترس مخاطبین قرار داده است.

نکوداشت‌های کتاب در جستجوی مزیت‌های فردی

  • کتاب حاضر جزئی‌نگر و تامل‌برانگیز است و نگاهی قدرتمند و آموزنده به شکوفایی شخصی می‌اندازد و اکیدا توصیه می‌شود. (Book Viral)
  • برایان اسمیت نثری شفاف و دلگرم‌کننده دارد و در اثر حاضر راهنمایی ساده ارائه می‌کند که در حوزه‌های شخصی و حرفه‌ای مخاطبین به کار می‌آید تا خودشان را بهتر بشناسند و ارتباطی عمیق‌تر با دیگران برقرار کنند. (Kirkus Reviews)

کتاب صوتی در جستجوی مزیت‌های فردی برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که به کتاب‌های ژانر روانشناسی و خودسازی علاقه دارند، از مخاطبین اصلی این کتاب هستند.

در بخشی از کتاب صوتی در جستجوی مزیت‌های فردی می‌شنویم

نگاه کردن در آینه چیزی است که من ارتباط با خود می‌نامم. نخستین گام برای صادق بودن صداقت با خودتان است. گرچه من گاهی در این مورد کوتاهی می‌کنم، اما هرگز نمی‌توانم از دیدن شمار افرادی که به خودشان دروغ می‌گویند، حیرت نکنم. هدف اصلی ما در اینجا این است که دروغ‌هایی را که به خودمان می‌گوییم، فعالانه شناسایی و سپس با اصلاح آن‌ها مهارت‌های ارتباط با خودمان را ارتقا دهیم.

وقتی این ارتباط دروغین باشد، ارتباط با خود صورت نمی‌گیرد. تصور کنید سعی دارید محصولی را طراحی کنید، در حالی که شریکتان پیوسته در مورد بودجه به شما دروغ می‌گوید. آیا می‌توانید به هر چیزی که شریکتان می‌گوید، اعتماد کنید؟ تمام زمانی را تصور کنید که به خاطر این ارتباط ناکارآمد در طراحی این محصول از بین رفت. اگر دروغ نمی‌تواند به عنوان بنیانی برای ارتباط مؤثر در یک چیدمان تیم به کار برود، به طور قطع نمی‌تواند برای ارتباط با خودتان نیز کارایی داشته باشد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی کتاب
15 دقیقه
مقدمه‌ی ویراستار
9 دقیقه
مقدمه
8 دقیقه
یک: آشنایی با مزیت‌های فردی - قسمت اول
19 دقیقه
یک - قسمت دوم
18 دقیقه
دو: آرام‌سازی ریتم زندگی - قسمت اول
25 دقیقه
دو - قسمت دوم
18 دقیقه
دو - قسمت سوم
24 دقیقه
دو - قسمت چهارم
28 دقیقه
دو - قسمت پنجم
21 دقیقه
دو - قسمت ششم
16 دقیقه
دو - قسمت هفتم
29 دقیقه
دو - قسمت هشتم
21 دقیقه
سه: من کیستم - قسمت اول
27 دقیقه
سه - قسمت دوم
21 دقیقه
سه - قسمت سوم
29 دقیقه
سه - قسمت چهارم
19 دقیقه
چهار: بنیان - قسمت اول
32 دقیقه
چهار - قسمت دوم
20 دقیقه
پنج: فردگرایی - قسمت اول
24 دقیقه
پنج - قسمت دوم
20 دقیقه
شش: ارتباط - قسمت اول
21 دقیقه
شش - قسمت دوم
13 دقیقه
هفت: استفاده از فردگرایی برای جمع‌گرایی: تناقض نهایی - قسمت اول
22 دقیقه
هفت - قسمت دوم
18 دقیقه
هفت - قسمت سوم
16 دقیقه
هفت - قسمت چهارم
20 دقیقه
هفت - قسمت پنجم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی در جستجوی مزیت‌های فردی
نویسنده
مترجمناهید سپهرپور
راویافشین اعتماد
ناشر چاپیانتشارات بذر خرد
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۸۸۰۰۰ ۶۱,۶۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی در جستجوی مزیت‌های فردی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی در جستجوی مزیت‌های فردی

برای دریافت کتاب صوتی در جستجوی مزیت‌های فردی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.