معرفی و دانلود کتاب صوتی دختر کوچولو خواهر بزرگ می‌شود

عکس جلد کتاب صوتی دختر کوچولو خواهر بزرگ می‌شود
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دختر کوچولو خواهر بزرگ می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دختر کوچولو خواهر بزرگ می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دختر کوچولو خواهر بزرگ می‌شود

داستان خواهر شدن دختر کوچولو و تجربیات خوب و بدی که با خود به همراه می‌آورد را در کتاب صوتی دختر کوچولو خواهر بزرگ می‌شود می‌شنوید. این کتاب روایتی آموزنده از زبان یک دختربچه است که ایمی کروس روزنتال به رشته‌ی تحریر درآورده و به بچه‌ها می‌گوید یک خواهر یا برادر کوچک‌تر داشتن چقدر می‌تواند لذت‌بخش باشد.

درباره‌ی کتاب صوتی دختر کوچولو خواهر بزرگ می‌شود

خواهر یا برادر شدن می‌تواند برای بچه‌ها تجربه‌ای دلپذیر و در عین حال چالش‌برانگیز باشد. سروصدای نوزاد جدید و توجه بیشتری که از اطرافیان می‌گیرد، اگر مدیریت نشود، ممکن است به بچه‌ها آسیب برساند. باید مراقب آن‌ها بود و از قبل برای این تجربه آماده‌شان کرد تا طعم شیرینی رابطه با خواهر و برادر کوچک‌تر را بچشند و در سختی‌ها و شادی‌ها کنار همدیگر باشند.

دختر کوچولو قرار است خواهر بزرگ شود. او دیگر تنها نخواهد بود و یک نوزاد کوچولو به جمعشان می‌پیوندد. او از این بابت خیلی خوشحال است. او هر روز و هر روز انتظار می‌کشد و دل توی دلش نیست که نوزاد کوچولو هرچه زودتر به دنیا بیاید. تا اینکه روز موعود فرا می‌رسد و او خواهر بزرگ می‌شود. اما خواهر شدن که آن‌قدر ساده نیست! ‌ کتاب صوتی دختر کوچولو خواهر بزرگ می‌شود (Little Miss, Big Sis) به قلم ایمی کروس روزنتال (Amy Krouse Rosenthal)، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز، از تجربه‌ی خواهر شدن می‌گوید و شیرینی‌ها و چالش‌های این تجربه را توصیف می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی دختر کوچولو خواهر بزرگ می‌شود

دختر کوچولویی راوی کتاب صوتی دختر کوچولو خواهر بزرگ می‌شود است و از احساساتش می‌گوید. این کتاب یک روایت آموزنده با زبان کودکانه است که به بچه‌ها نشان می‌دهد نوزاد کوچولوی پرسروصدا نیاز به مراقبت دارد، اما خیلی زود بزرگ‌تر می‌شود و با او در شیطنت‌های شیرین همراهی می‌کند.

کتاب صوتی دختر کوچولو خواهر بزرگ می‌شود را دکتر لیلا کاشانی وحید به فارسی ترجمه کرده و انتشارات مهرسا روانه‌ی بازار کتاب ایران نموده است. این کتاب را با صدای ملیکا ملک‌نیا می‌شنوید.

در نکوداشت کتاب دختر کوچولو خواهر بزرگ می‌شود

  • اثر حاضر با ریتمی دلپذیر بر قلب مخاطبین می‌نشیند و نشان می‌دهد که هرچقدر نوزاد بزرگ‌تر می‌شود، زندگی برای دختر کوچولو چقدر جالب‌تر (و البته شاید کمی خسته‌کننده) می‌نماید. باوجوداین دختر کوچولو یاد می‌گیرد خواهر مهربانی باشد. (اسکول لایبرری ژورنال)

کتاب صوتی دختر کوچولو خواهر بزرگ می‌شود برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب مناسب بچه‌های 3 تا 8 سال است. اگر کودکی دارید که قرار است خواهر یا برادر شود، این کتاب را به همراه او گوش بدهید تا آمادگی لازم را به دست بیاورد.

در بخشی از کتاب صوتی دختر کوچولو خواهر بزرگ می‌شود می‌شنویم

نی نی می‌خوابه، گریه می‌کنه، شیر می‌خوره و دوباره همین کارا رو تکرار می‌کنه... بالا آوردن شیر و بالا آوردن شیر... این اصلا باحال نیست... گریه کردن و گریه کردن...

یعنی اگه براش لالایی بخونم، ساکت می‌شه؟

اصلا نگران نباشید! من مراقبشم و یه عالمه کمک می‌کنم. کنار تختش می‌شینم، بهش غذا می‌دم، پیشبندشم می‌بندم.

داداش کوچولو بزرگ می‌شه و حالا دیگه به من می‌خنده. چه انگشتای گوگولی و بامزه‌ای!

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
دختر کوچولو خواهر بزرگ می‌شود

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دختر کوچولو خواهر بزرگ می‌شود
نویسنده
مترجملیلا کاشانی وحید
راویملیکا ملک نیا
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های داستان آموزنده کودک، کتاب‌های کودک 6 تا 8 سال
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دختر کوچولو خواهر بزرگ می‌شود

برای دریافت کتاب صوتی دختر کوچولو خواهر بزرگ می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.