معرفی و دانلود کتاب صوتی بیداری بنیادین: هنگام بیداری زنان فرا رسیده است

عکس جلد کتاب صوتی بیداری بنیادین: هنگام بیداری زنان فرا رسیده است
قیمت:
۱۲۰۰۰۰ ۸۴,۰۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بیداری بنیادین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بیداری بنیادین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بیداری بنیادین: هنگام بیداری زنان فرا رسیده است

وقت بیداری و آگاهی زنان است! ‌ کتاب صوتی بیداری بنیادین به زنان کمک می‌کند درونشان را بهتر بشناسند، از درد و رنجشان قدرت بگیرند، واقعیت زندگی خودشان را قبول کنند و یک زندگی آزاد در پیش بگیرند. این کتاب را نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز، شفالی ساباری، به رشته‌ی تحریر درآورده است و با استفاده از داستان‌هایی واقعی از زندگی الهام‌بخش زنان، توصیه‌هایی کاربردی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی بیداری بنیادین

اثری که پیش رو دارید، کتاب صوتی بیداری بنیادین (A Radical Awakening: Turn Pain into Power, Embrace Your Truth, Live) به قلم شفالی ساباری (Shefali Tsabary)، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز، نوشته شده و مسیر رهایی و آزادی از بندهای اسارت گذشته را به زنان نشان می‌دهد. با کمک توصیه‌های این کتاب طی یک خودکاوی روانشناختی، حقیقت وجودتان را کشف می‌کنید، قدرت درونتان را می‌شناسید و به این ترتیب کنترل زندگی‌تان را در دست می‌گیرید و به سوی اهدافتان می‌تازید.

کتاب صوتی بیداری بنیادین روایت‌های شخصی و واقعی از زندگی زنان مختلف را با زبانی ساده و گیرا بازگو می‌کند و از دل این تجربیات توصیه‌هایی کاربردی ارائه می‌دهد تا ترس‌ها و خیالات غیرواقعی را کنار بگذارید و خودتان را از نو کشف کنید. به بیان شفالی ساباری اگر زنی بیدار شود، از کوله بار انتظارات دست و پاگیر اجتماعی و شخصیت غیرواقعی و ساختگی خود رها می‌شود و عزت نفسش را دوباره به دست می‌آورد. قدرت اصالت چیزی است که مد نظر نویسنده است و قصد دارد با فعال کردن این قدرت بهبود زندگی و حتی شاید بهبود کل جهان را ممکن کند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی بیداری بنیادین

ساختار کتاب صوتی بیداری بنیادین در پنج بخش و بیست و شش فصل تدوین شده است. بخش اول به قالب‌های فرهنگی و اجتماعی کهن می‌پردازد که شخصیت زن را احاطه کرده‌اند و با یک الگوی ایدئال کاذب او را به اسارت کشیده‌اند. در این بخش می‌آموزید که الگوها را بشکنید و تمامی دروغ‌ها را دور بریزید.

شفالی ساباری در بخش دوم به سراغ هویت کاذب زنان می‌رود و چهره‌های مختلف این هویت را برملا می‌کند تا بتوانیم نقاب‌ها را کنار بزنیم و به چهره‌ی واقعی خود دست یابیم. در بخش سوم بحث همیشه جنجالی طبیعت زنان به میان می‌آید. این بخش ویژگی‌های جسم زنانه و تفاوت آن با بیولوژی مردانه را توصیف می‌کند. بخش چهارم به دروغ‌ها اختصاص دارد و تمام آن دروغ‌هایی را که درباره‌ی عشق، ازدواج، تمایلات جنسی، زیبایی و مادرانگی به خورد ما داده‌اند، به نقد کشیده می‌شود. بخش پنجم به چارچوب‌های لازم و ضروی برای رسیدن به استقلال می‌پردازد. با شنیدن فصل‌های ذیل این بخش یاد می‌گیرید که چطور حد و مرزهای درستی برای زندگی خود تعیین کنید تا شخصیتی مستقل برای خود بسازید و به اهدافتان دست یابید.

کتاب صوتی بیداری بنیادین را علی علی پناهی به فارسی ترجمه کرده و نشر ذهن آویز روانه‌ی بازار کتاب ایران نموده است. نشر صوتی آوانامه با گویندگی شهره روحی نسخه‌ی صوتی آن را در اختیار شما قرار داده است.

نکوداشت‌های کتاب بیداری بنیادین

  • کتاب حاضر کمک می‌کند محدودیت‌های شخصی و فرهنگی را پشت سر بگذارید و به آگاهی پایدار و ماهیت واقعی خودتان برسید. (اکهارت تله، نویسنده‌ی پرفروش کتاب نیروی حال)
  • زنان بیدار از چنگال ترس‌ها رهایی می‌یابند و به قدرت می‌رسند. اثر حاضر درباره‌ی این روند صحبت می‌کند و گام به گام می‌گوید که زنان چطور به چنین نقطه‌ای می‌رسند. این کتاب الهام‌بخش شما را به جلو پیش می‌راند و کمک می‌کند به آزادی دست یابید. (آلیشا کیز)
  • درخشان! دکتر شفالی مو به مو و قدم به قدم مسیر رهایی از الگوهای قدیمی و رسیدن به نقطه‌ای جدید، به واقعی‌ترین و قوی‌ترین نسخه‌ی خودتان را به شما نشان می‌دهد. (ماری فورلئو، نویسنده‌ی کتاب غیرممکن غیرممکنه)
  • این اثر فراخوانی است که از زنان می‌خواهد نقش‌های پدرسالارانه‌ی خود را کنار بگذارند و دیگر با فدا کردن سلامتی جسمی، آزادی عاطفی و آگاهی‌شان ناخودآگاه نقش حمایتگر افراطی را بازی نکنند. (گابور ماته، نویسنده‌ی کتاب وقتی بدن نه می‌گوید)

کتاب صوتی بیداری بنیادین برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌های خودسازی و روانشناسی زنان علاقه دارید، اثر حاضر برای شماست.

در بخشی از کتاب صوتی بیداری بنیادین: هنگام بیداری زنان فرا رسیده است می‌شنویم

ما تصور می‌کنیم جوانی ما باید مانند مربای داخل شیشه حفظ شود. پوست ما باید مانند خامه نرم باقی بماند. بدن ما باید همیشه قابل انعطاف باشد. موهای ما باید مانند بهترین ابریشم براق بماند و با رعایت معیارهای زیبایی همیشه زیبا بمانیم.

فکر نمی‌کنم زنی را دیده باشم که بگوید واقعا از ظاهری که دارم راضی هستم و لازم نمی‌بینم تغییری در ظاهرم ایجاد کنم. توجه ما به ظاهرمان امری عای و متداول است و هیچ تردیدی هم در مورد آن نداریم. اگرچه می‌دانم مردانی هم هستند که از ظاهر خود کاملا راضی نیستند، اما معمولا از آن شکایتی ندارند. در مورد زنان مطلب کاملا برعکس است. در پیرامون ما فشار به شکل‌های مختلف وجود دارد اما هیچ کدام به اندازه‌ی فشارهایی که از طرف صنعت زیبایی بر ما وارد می‌شوند، جدی نیستند. همه‌ی ما کم و بیش و به طور مستقیم تسلیم این صنعت هستیم. فرهنگ حاکم بر جامعه بر اساس میزان عیب و نقصی که برای ظاهر خود قائل هستیم و نمره‌ای که به تناسب اندام و جوانی خود می‌دهیم، باری را بر ما تحمیل کرده است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
معرفی کتاب و مقدمه
32 دقیقه
بخش اول: فصل اول: زوال شخصیت- قسمت اول
25 دقیقه
فصل اول- قسمت دوم
19 دقیقه
فصل دوم: تصویر زن ایده‌آل- قسمت اول
15 دقیقه
فصل دوم- قسمت دوم
27 دقیقه
فصل سوم: نقش خود را بازی کنید
29 دقیقه
فصل چهارم: دروغ‌هایی که به ما گفته‌اند
25 دقیقه
فصل پنجم: شکستن الگوها
31 دقیقه
فصل ششم: تحول- قسمت اول
31 دقیقه
فصل ششم- قسمت دوم
26 دقیقه
بخش دوم: فصل هفتم: چهره‌های مختلف هویت کاذب ما- قسمت اول
29 دقیقه
فصل هفتم- قسمت دوم
20 دقیقه
فصل هشتم: افرادی که اصرار به کنترل شرایط دارند- قسمت اول
20 دقیقه
فصل هشتم- قسمت دوم
23 دقیقه
فصل نهم: آدم‌های طفیلی- قسمت اول
15 دقیقه
فصل نهم- قسمت دوم
23 دقیقه
بخش سوم: فصل دهم: ساختار طبیعی بدن ما زنان
32 دقیقه
فصل یازدهم: بیولوژی متفاوت زنان و مردان
26 دقیقه
بخش چهارم: فصل دوازدهم: واقعیت یا توهم
32 دقیقه
فصل سیزدهم: عشق واقعی و عشق‌های دروغین
26 دقیقه
فصل چهاردهم: دروغ‌هایی درباره‌ی ازدواج و طلاق
17 دقیقه
فصل پانزدهم: دروغ‌هایی درباره‌ی تمایلات جنسی
42 دقیقه
فصل شانزدهم: دروغ‌هایی درباره‌ی رسالت مادری
33 دقیقه
فصل هفدهم: دروغ‌هایی درباره‌ی زیبایی و جوانی
18 دقیقه
فصل هجدهم: دروغ‌هایی درباره‌ی خوب بودن- قسمت اول
18 دقیقه
فصل هجدهم- قسمت دوم
29 دقیقه
بخش پنجم: فصل نوزدهم: تعیین حد و مرز در زندگی
16 دقیقه
فصل بیستم: پذیرش استقلال
17 دقیقه
فصل بیست‌ویکم: پذیرش مسئولیت
18 دقیقه
فصل بیست‌ودوم: پذیرش هدف
14 دقیقه
فصل بیست‌وسوم: پذیرش مهربانی
39 دقیقه
فصل بیست‌وچهارم: پذیرش والد درون
33 دقیقه
فصل بیست‌وپنجم: پذیرش عدم تعلق خاطر
18 دقیقه
فصل بیست‌وششم: پذیرش تزکیه یا صیقلی کردن نفس

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بیداری بنیادین: هنگام بیداری زنان فرا رسیده است
نویسنده
مترجمعلی علی پناهی
راویشهره روحی
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ ساعت و ۴۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۱۲۰۰۰۰ ۸۴,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بیداری بنیادین

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بیداری بنیادین

برای دریافت کتاب صوتی بیداری بنیادین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.