معرفی و دانلود کتاب سه داستان از سه نویسنده بزرگ دنیا

برای دانلود قانونی کتاب سه داستان از سه نویسنده بزرگ دنیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سه داستان از سه نویسنده بزرگ دنیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سه داستان از سه نویسنده بزرگ دنیا

کتاب سه داستان از سه نویسنده بزرگ دنیا، توسط علی پاک‌بین گردآوری و ترجمه شده است و دربردارنده‌ی داستان‌هایی کوتاه از سه نویسنده‌ی بزرگ در جهان ادبیات،‌ یعنی اشتفان تسوایگ، ارنست همینگوی و انوره دو بالزاک است.

درباره‌ی کتاب سه داستان از سه نویسنده بزرگ دنیا

آشنایی با سبک نگارش نویسندگان بزرگ و شهیر و آن‌چه در ذهنشان می‌گذشته و خواندن داستان‌هایی که نشانی از جهان‌بینی، احساسات و افکار آن‌ها دارد، آنقدر جذاب است که خواننده را به جهانی تازه می‌برد. اگر در دنیای ادبیات و داستان چرخی بزنید انسان‌های بی‌شماری را می‌یابید که در قامت نویسنده خوش درخشیده‌اند؛ از جمله‌ی این افراد که در قرون نوزدهم و بیستم میلادی می‌زیستند و تحولات اجتماعی، سیاسی و ... متعددی را در زندگی نه‌چندان بلند خود به چشم دیده‌اند، می‌توان اشتفان تسوایگ، ارنست همینگوی و انوره دو بالزاک را نام برد.

علی پاک‌بین در کتاب سه داستان از سه نویسنده بزرگ دنیا، داستان‌های کوتاهی را از این نگارندگان سرشناس، برای مخاطبان گردآوری، ترجمه و ارائه کرده است. بهتر است بدانید که پیش از شروع هر داستان بخش کوتاهی از معرفی نویسندگان نیز بیان شده که مخاطبان را به‌صورت اجمالی و سریع با آن‌ها آشنا می‌کند.

اشتفان تسوایگ، داستان‌هایی سرشار از آموزه‌های روانشناسانه را تالیف کرده که این رویکرد در نویسندگی را از هم‌نشینی با فروید به‌دست آورده است. خلاقیت و پختگی او در داستان‌هایش و به‌ویژه اولین داستانِ این کتاب، با عنوان «بازی خطرناک» کاملا به‌خوبی احساس می‌شود. تسوایگ در داستان بازی خطرناک شخصیت‌هایی را خلق و آن‌‍ها را در روند قصه به‌نوعی روانکاوی می‌کند.

دومین داستان کتاب سه داستان از سه نویسنده بزرگ دنیا از ارنست همینگوی است که «از رو نرفته»‌ نام دارد. از رورفته از جمله داستان‌های گفت‌وگومحور و محاوره‌ایِ سبکِ خاص نویسنده است و توانایی و ذهن درخشان او را در پرورش شخصیت‌ها و پیش بردن روند قصه نشان می‌دهد.

علی پاک‌بین کتاب را با اثری از انوره دو بالزاک، با عنوان «حادثه در کنار دریا» به پایان رسانده است. بالزاک را پدر رمان‌نویسی می‌دانند؛ او خالق داستان و رمان‌های معروف و درخشان بسیاری است و خواندن این داستان کوتاه او در کتاب سه داستان از سه نویسنده بزرگ دنیا شما را با مهارت خاص دوبالزاک در دنیای ادبیات داستانی روبه‌رو می‌کند.

کتاب سه داستان از سه نویسنده بزرگ دنیا توسط علی پاک‌بین گردآوری و ترجمه شده و به همت انتشارات ویکتور هوگو به چاپ رسیده است.

کتاب سه داستان از سه نویسنده بزرگ دنیا برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی علاقه‌مندان به مطالعه‌ی داستان‌های خارجی و مجموعه داستان‌های کوتاه، از خواندن این کتاب لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب سه داستان از سه نویسنده بزرگ دنیا می‌خوانیم

این ایام که برای همه‌ی مردم بین بیست‌ودوسالگی و بیست‌وهشت‌سالگی می‌باشد، سال‌های تفکرات بزرگ و تخیلات اولیه است؛ زیرا در این سنین آرزوهای بی‌پایانی وجود دارد؛ سنی است که در آن شک و تردیدی وجود ندارد و ناتوانی نیز در آن راه ندارد. پس از این سال‌های زودگذر که به منزله‌ی ایام بذرافشانی است، ایام دروکردن و اجرا فرا می‌رسند. تقریبا می‌توان گفت از بعضی جهات دو جوانی وجود دارد؛ یکی جوانی به تصور و تفکر می‌گذرد؛ دیگری آن ایامی که در آن به کار و فعالیت می‌پردازند؛ غالبا این دو زمان در زندگی اشخاصی که نخبه‌ترین و برجسته‌ترین بزرگان جهان می‌باشند، مانند سزاریانیوتون و ناپلئون با یکدیگر آمیخته و مخلوط می‌شوند.

فکر می‌کردم که یک اندیشه برای تقویت و پیشرفت خود محتاج به وقت است. همان‌طور که قطب‌نما را در دست داشته و روی صخره‌ای که دویست متر از سطح اقیانوس ارتفاع داشت ایستاده بودم. امواج ضربه‌های شدیدی به صخره‌ها می‌نواختند و من مانند مهندسی که روی یک زمین بکر نقشه قصری را بریزد آینده خود را طرح‌ریزی می‌نمودم.

دریا بسیار زیبا بود. من پس از شناکردن آمدم لباس‌هایم را پوشیدم و منتظر پولین که هنوز روی یک صخره پوشیده شده از ماسه‌های نرم آب‌تنی می‌کرد شدم. گویا طبیعت این صخره خارای زیبا را برای آب‌تنی پریان دریایی ساخته بود. ما تقریبا در نوک دماغه‌ی مرتفع کروازیک در جزیره‌ی کوچک برتافی ایستاده بودیم. این محل به قدری از بندر دور و پرت افتاده بود که مأمور گمرک هرگز گذارش به آن‌جا نمی‌افتاد. پس از شنا در آب در هوای آزاد غوطه‌ور شدیم. آه کیست که در آینده شناور نشده باشد؟ مانند آستولف که بر اسب بالدارش سوار می‌شد، بر شهیر تخیلات و آرزوهای خود بر اطراف جهان پرواز می‌کردم. هنگامی که می‌خواستم در اطراف خود فریضه‌ای برای افکار احمقانه‌ی خود که مرا جسورانه وادار به مبادرت به کارهای بزرگ می‌کردند پیدا کنم، یک فریاد محرک، فریاد زنی که در سکوت بیابان شما را صدا می‌کند، شبیه فریادزنی که از استحمام فارغ شده و مهیج و با نشاط است، در میان صدای یکنواخت امواج که بین صخره‌های ساحلی در جوش‌وخروش بودند بلند شد.

فهرست مطالب کتاب

آشنایی با اشتفن تسوایک
از اشتفن تسوایک / بازی خطرناک
آشنایی با ارنست همینگوی
از ارنست همینگوی / از رو نرفته
آشنایی با اونوره دو بالزاک
از انوره دو بالزاک / حادثه در کنار دریا

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سه داستان از سه نویسنده بزرگ دنیا
نویسنده، ،
مترجمعلی پاک بین
ناشر چاپیانتشارات ویکتور هوگو
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات118
زبانفارسی
شابک978-622-8293-17-2
موضوع کتابکتاب‌های داستان کوتاه خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب سه داستان از سه نویسنده بزرگ دنیا

برای دریافت کتاب سه داستان از سه نویسنده بزرگ دنیا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.