معرفی و دانلود کتاب سال تغییر من: 365 روز پیام انگیزشی و نکته آموزنده

عکس جلد کتاب سال تغییر من: 365 روز پیام انگیزشی و نکته آموزنده
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سال تغییر من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سال تغییر من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سال تغییر من: 365 روز پیام انگیزشی و نکته آموزنده

تغییرات عمیق، یک‌روزه به دست نمی‌آیند! برایانا ویست، در کتاب سال تغییر من به شما کمک می‌کند تا عادت‌های سازنده‌ی خود را روزانه تکرار کنید و در طول دوازده ماه آینده، ذره‌ذره‌ آن‌ها را درونی سازید. این اثر شماره‌ی یک پرفروش آمازون، درواقع یک کتاب تمرین 365 روزه ‌است. هر بخش از کتاب با یک نکته‌ی آموزنده آغاز می‌شود و هرکدام از این تمرینات کوتاه و کاربردی، راهنمای مسیر توسعه‌ی فردی شما هستند و بخشی از شخصیت آینده‌ی شما را شکل می‌دهند.

درباره‌‌ی کتاب سال تغییر من

گاهی برای آغاز تغییر در زندگی نیازی به کتاب‌ها قطور و توصیه‌های سخت و پیچیده نیست؛ بعضی‌اوقات یک جمله‌ی ساده و کوتاه نیز می‌تواند چراغ ذهن شما را روشن کند و شروعی متفاوت را نوید دهد. کتاب سال تغییر من: 365 روز پیام انگیزشی و نکته آموزنده (The pivot year: 365 days to become the person you truly want to be) ده‌ها نمونه از این پیام‌های ساده اما اثرگذار را در خود جای داده است. برایانا ویست (Brianna Wiest) این کتاب را برای کسانی نوشته که برای حرکت دوباره نیاز به یک انگیزه‌ی واقعی دارند.

معرفی و دانلود کتاب سال تغییر من

کتاب سال تغییر من، به شما کمک می‌کند تا هر روز از زندگی خود را به یک تمرین کوچک برای تغییرات سازنده تبدیل کنید و هر شبی که به خواب می‌روید، خود را یک‌قدم نزدیک‌تر به نسخه‌ی موردنظرتان ببینید. توجه داشته باشید که نکات و تمرینات گفته‌شده در کتاب سال تغییر من هیچ‌کدام شبیه به شعارهای بی‌استفاده و یا راهکارهای غیرواقعی نیستند. آن‌ها از دل تجربیات مشترک انسانی استخراج شده‌اند و حاصل سال‌ها مطالعه درباره‌ی زندگانی افراد مختلف‌اند. به عبارتی با مطالعه‌ی کتاب سال تغییر من، هر روز می‌توانید با یکی رمز و رازهای زندگی شخصیت‌های سرزنده و جریان‌ساز آشنا شوید.

تمرینات کتاب سال تغییر من، برای یک موقعیت محدود و یا افراد خاص نوشته نشده‌اند؛ بلکه نگرش عمیق و گسترده‌ی این کتاب می‌تواند برای افراد گوناگون با سنین و موقعیت‌های مختلف مفید باشد. برایانا ویست، به‌واسطه‌ی اثر خود، سر صحبت را با افرادی که دچار احساس فقدان و دلتنگی هستند باز می‌کند، با افرادی که به دنبال ارتقا مالی زندگی خود هستند به گفت‌وگو می‌نشیند و برای کسانی که در داشتن پشتکار و تلاش با مشکل مواجه هستند توصیه‌های خواندنی و نابی دارد.

نکته‌ای که کتاب سال تغییر من را به یک کتاب خودیاری منحصربه‌فرد تبدیل می‌کند، دیدگاه متفاوتی است نویسنده به کمک این تمرینات به خوانندگان خود هدیه می‌دهد. به بیانی این اثر به شما کمک می‌کند تا از پیله‌ی افکار درهم‌تنیده و ناامیدکننده‌ای که به آن دچارید بیرون بیایید و دنیا را از زاویه‌ی تازه و روشن‌تری تماشا کنید. با خواندن نکته‌های ناب کتاب سال تغییر من، دیگر پیدا کردن یک شغل خوب، رهایی از یک رابطه‌ی آزاردهنده، و یا شروع ورزش روزانه، مثل گذشته سخت و ناممکن به نظر نمی‌رسد.

برایانا ویست، نگارنده‌ی کتاب سال تغییر من، از پرفروش‌ترین مقاله‌نویسان در حوزه‌ی موفقیت و خودسازی است. او بیش از هرچیز بابت راهکارهای کوتاه و سازنده و نگاه متفاوت خود به مقوله‌ی تغییر و سازندگی شناخته می‌شود. برایانا ویست کتاب سال تغییر من، خوانندگان خود را به‌نوعی خودآگاهی و کاوش درونی دعوت می‌کند و با ترکیب کردن این موضوع با تمرین و استمرار روزانه، معجون نهایی خود یعنی تحولات عمیق فردی را خلق می‌کند. کتاب سال تغییر من محصولی از سال 2023 میلادی است و انتشارات کاپیتان با ترجمه‌ای از محمود جولایی، نسخه‌ی فارسی آن را به دست شما می‌رساند.

جوایز و افتخارات کتاب سال تغییر من

  • اثر شماره 1 پرفروش آمازون
  • از آثار پرفروش بین‌المللی و ترجمه‌شده به بیش از 10 زبان

نکوداشت‌های کتاب سال تغییر من

  • هرکسی که نیاز به انگیزه‌ی بیشتری در زندگی دارد می‌تواند این راهنمای مفید را همراه خود داشته باشد. (نشریه‌ی هارپرز بازار)
  • مجموعه‌ای از مدیتیشن‌های روزانه، هر یک برای یک روز از سال. برایانا ویست ما را به دنیای خود می‌کشاند و آن‌قدر در آن نگه می‌دارد تا بالاخره راه فراتر رفتن از حد تصورات خود را یاد بگیریم. (مجله انگلیسی یوگا ژورنال)

کتاب سال تغییر من برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال یک شروع متفاوت برای سبک زندگی خود هستید، و اگر به شنیدن جملات انگیزه‌بخش و راهگشا نیاز دارید، خواندن این کتاب را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب سال تغییر من: 365 روز پیام انگیزشی و نکته آموزنده می‌خوانیم

«دو جریان» همچون دو رود همیشه در هریک از ما روان هستند. یکی صداهای جهان را دربردارد و دیگری تک‌صدایی تنها است؛ صدای راهنمای درون ما.

جریان اول قوی و ثابت و پیوسته در حال ارائه دستور، راهنمایی و هشدار است. بیشتر ما بی‌توجه و بدون تأمل زندگی می‌کنیم و به سمت اهداف مختلفی که به ما گفته‌شده، حرکت می‌کنیم. نهایتاً به خود نگاه می‌کنیم و می‌بینیم دستمان خالی است. زندگی ما به‌واسطه داستانی شکل گرفته که نویسنده آن نبوده‌ایم.

وقتی توجهی به راهنمای درون خود نداریم، آگاهی و توجه ما نسبت به لحظاتی که در حال زیستن آن‌ها هستیم، ضعیف می‌شود.

بدین‌ترتیب دچار سردرگمی، بلاتکلیفی و عدم قطعیت می‌شویم و دیگر قادر به هدایت زندگی خویش نیستیم زیرا دو جریان در حال فریاد زدن بر سر یکدیگر هستند و ما را با جاذبه‌های خود وسوسه یا با نواقص خود دفع می‌کنند. در گذر زمان، غرق در تلاش برای چیزی می‌شویم که به ما گفته شده که باید بدان دست‌یابیم و در تضاد با حقیقت لطیف و شورمندانه‌ای که درون ما وجود دارد، زندگی می‌کنیم.

باید بدانیم هرقدر هم که جریان اول پرسروصدا باشد، همچنان امکان شنیدن صدای آرام جریان دوم وجود دارد.

زندگی ما آن روزی شروع می‌شود که تصمیم می‌گیریم ندای درون خود را دنبال کنیم درحالی‌که ممکن است گاهی به ندای جمعی جریان اول هم توجه داشته باشیم.

اولین تجلی حکمت، پذیرش این مسئله است که حقیقت همه‌جا پراکنده است و خوب و بد یا سیاه‌وسفید دیدن این دو جریان به معنای محروم کردن خود از زیبایی موجود در قلب ما است که سعی در متجلی کردن آن داریم. این سفر، به معنی رها کردن یکی به نفع دیگری نیست بلکه باید بدانید هرزمانی به کدام‌یک توجه داشته باشید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سال تغییر من: 365 روز پیام انگیزشی و نکته آموزنده
نویسنده
مترجممحمود جولایی
ناشر چاپیانتشارات کاپیتان
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات158
زبانفارسی
شابک978-622-91366-1-4
موضوع کتابکتاب‌های خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سال تغییر من

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سال تغییر من

برای دریافت کتاب سال تغییر من و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.