معرفی و دانلود کتاب دونده‌ی هزارتو 5: کد تب

عکس جلد کتاب دونده‌ی هزارتو 5: کد تب
قیمت:
۸۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دونده‌ی هزارتو 5: کد تب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دونده‌ی هزارتو 5: کد تب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دونده‌ی هزارتو 5: کد تب

کتاب دونده‌ی هزارتو 5: کد تب، از جیمز دشنر، آخرین جلد مجموعه کتاب هیجان‌انگیز دونده‌ی هزارتو است که پاسخ تمام سوالاتی را که در 4 جلد قبلی برای شما به وجود آمده، روشن می‌کند. اگر جلدهای قبلی این رمان نفس‌گیر را خوانده‌اید و در رابطه با توماس، سازمان شرارت، ترزا و... ذهنی پر از سوال دارید، کتاب پیش رو، شما را هیجان‌زده خواهد کرد.

درباره‌ی کتاب دونده‌ی هزارتو 5: کد تب

هر معمایی که از فصل اول مجموعه‌ی دونده‌ی هزارتو در ذهن شما به وجود آمده، هر آنچه تابه‌حال فکر می‌کردید و بسیاری از حدس‌هایی که در رابطه با شخصیت‌های مختلف این رمان داشتید، با خواندن کتاب دونده‌ی هزارتو 5: کد تب (Maze Runner; Book 5: The Fever Code) از جیمز دشنر (James Dashner) زیرورو خواهد شد! توماس که از آغاز داستان، خود را درگیر یک هزارتو می‌دید و دلیل ایجاد آن را نمی‌دانست، به این نتیجه می‌رسد تنها کسی که می‌تواند او را از این مخمصه خلاص کند، خودش است! این کتاب هیجان‌انگیز که هر نوجوانی را مجذوب خود می‌کند، در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های ماجراجویی مخصوص نوجوانان در نیویورک‌تایمز قرار دارد.

معرفی و دانلود کتاب دونده‌ی هزارتو 5: کد تب

این هزارتو چگونه به وجود آمده؟ سازمان شرارت تا چه اندازه با بچه‌ها صادق بوده است؟ توماس و ترزا واقعاً چه کسانی هستند؟ دروغ‌ها در این کتاب آشکار می‌شوند. همه‌ی اسراری که بسیاری از افراد قصد داشتند از آن‌ها محافظت کنند، فاش خواهند شد و این که چه کسانی واقعاً وفادارند، اثبات می‌شوند. کدام یک از چیزهایی که بچه‌ها از سازمان شرارت می‌شنوند، واقعاً درست هستند و چطور باید بفهمند که آیا با واقعیت روبه‌رو می‌شوند یا هرچه می‌بینند و تجربه می‌کنند، در ادامه‌ی آزمایشات و دروغ‌هایی‌ست که از ابتدا و با شروع آزمایشات در رابطه با بیماری فلر شنیده‌اند و تجربه کرده‌اند؟ در کتاب دونده‌ی هزارتو 5: کد تب به نظر می‌رسد قبل از این که هزارتو به وجود بیاید، کد تب به وجود آمده بوده است!

کتاب پیشِ رو را ملیکا خوش نژاد به فارسی ترجمه کرده‌اند و نشر افق، چاپ و انتشار آن را برعهده داشته است.

جوایز و افتخارات کتاب دونده‌ی هزارتو 5: کد تب

  • رتبه‌ی اول لیست پرفروش‌ترین مجموعه کتاب‌های نیویورک تایمز
  • پرفروش‌ترین اثر USA TODAY
  • بهترین کتاب نوجوانان سال به انتخاب Kirkus Reviews

اقتباس‌های فرهنگی و سینمایی از کتاب دونده‌ی هزارتو 5: کد تب

بر اساس مجموعه کتاب‌های دونده‌ی هزارتو، یک سه‌گانه‌ی سینمایی ساخته شده و وس بال کارگردانی آن را بر عهده داشته است. در این سه‌گانه‌ی سینمایی شاهد هنرنمایی دیلن اوبرایان با ایفای نمایش کاراکتر توماس، کایا اسکودلاریو و توماس سنگستر، به ترتیب در نقش‌های ترزا و نیوت هستیم. به علاوه یک بازی ویدیویی هم بر اساس این مجموعه ساخته شده است. پس اگر از طرفداران دنیای ماورایی جذابی هستید که جیمز دشنر آن را خلق کرده است، فیلم‌های سینمایی و ویدیوگیم آن را نیز از دست ندهید.

نکوداشت‌های کتاب دونده‌ی هزارتو 5: کد تب

  • این داستان، به قدری نفس‌گیر و گیراست و در توصیف جزئیات دقیق عمل کرده که به هنگام خواندن آن و تجسم موقعیت‌ها، احساس می‌کنید در حال تماشای یک فیلم سینمایی هستید! (Publishers Weekly)
  • یک اثر فوق‌العاده که با سرعت بالا در روایت داستان، شما را میخکوب می‌کند. این کتاب هوشمندانه و با نگاهی ریزبینانه نگاشته شده است. (Newsday)
  • پیش از این که هر یک از آثار جیمز دشنر را بخوانید، یک نفس عمیق بکشید! (Desert News)
  • کتابی پرتعلیق که در هر لحظه شما را شگفت‌زده می‌کند؛ داستانی که نباید از خواندن آن بگذرید! (Seventeen)

کتاب دونده‌ی هزارتو 5: کد تب برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب پرکشش را به نوجوانانی که به رمان‌های مهیج و ماورایی علاقه‌مند هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب دونده‌ی هزارتو 5: کد تب می‌خوانیم

یک‌ روز صبح، ترزا توماس را از خواب عمیقی بیدار کرد و گفت: می‌تونیم از پسش بربیایم. توماس خواب‌آلود چشم‌هایش را مالید. خودش را به‌زحمت نینداخت تا از او بپرسد منظورش چیست. خودش خیلی زود به او می‌گفت. همیشه همین‌ کار را می‌کرد.

الان دیگه سیستم دوربین‌های امنیتی رو مثل کف دستم بلدم. همه‌ی ویدئوهایی رو که لازمه در طول شب پخش بشن آماده کردم؛ بعدش هم رد پام رو کامل پاک کردم؛ همه ‌چیز آماده‌ست. خواب از سر توماس پرید. کم ‌مانده بود از شدت هیجان بزند زیر خنده؛ اما در عین ‌حال تا سرحد مرگ هم ترسیده بود. خاطره‌ی تنبیهشان بعد از آخرین باری که مچشان را بیرون از اتاقشان گرفته بودند، ‌گودال کرانک‌ها‌ هنوز آزارش می‌داد؛ اما بعد از آن ‌همه ‌وقت دوری از دوستانش، خیلی دلش می‌خواست کاری بکند.

پرسید: مطمئنی گیر نمی‌افتیم؟

کاملاً مطمئنم. می‌دونم مقر نگهبان‌ها کجاست. بقیه‌ همه اون ‌موقع خوابن و در طول شب نور ساختمون خیلی ‌کمه و به‌زحمت کسی متوجه پخش تکراری ویدئوها می‌شه. اتفاقی برامون نمی‌افته.

- صددرصد مطمئنی؟
- نودونُه درصد.
- از نظر من که کافیه.
- پس امشب می‌ریم ماجراجویی.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دونده‌ی هزارتو 5: کد تب
نویسنده
مترجمملیکا خوش نژاد
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات392
زبانفارسی
شابک978-600-353889-4
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دونده‌ی هزارتو 5: کد تب

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب دونده‌ی هزارتو 5: کد تب

برای دریافت کتاب دونده‌ی هزارتو 5: کد تب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.