معرفی و دانلود کتاب حالا چه کار کنیم؟: بعد از اخراج یا ترک شغل

عکس جلد کتاب حالا چه کار کنیم؟: بعد از اخراج یا ترک شغل
قیمت:
۳۸۰۰۰ ۱۹,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حالا چه کار کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حالا چه کار کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حالا چه کار کنیم؟: بعد از اخراج یا ترک شغل

اگر شما هم در خیل افرادی هستید که در مسیر پرپیچ‌و‌خم تحولات شغلی و حرفه‌ای گم شده‌اند و از خود می‌پرسند: حالا چه کنیم؟، خبر خوبی برایتان داریم. جف هندرسون کتاب حالا چه کار کنیم؟ را در پاسخ به سوالات شما به نگارش درآورده است. هندرسون در این کتاب از سابقه و تجربه‌ی حرفه‌ای خود به‌عنوان سخنران، نویسنده، مدیر و ماجراجوی آگاه مسیر تغییر شغل کمک گرفته و برای تمام سوالات و مسائلی که ممکن است در این راه با آن‌ها برخورد کنید، راه‌حل درست و مناسبی فراهم آورده.

درباره‌ی کتاب حالا چه کار کنیم؟

اخراج، استعفا، تغییر حرفه و درنهایت بیکاری یکی از ترسناک‌ترین موقعیت‌هایی است که بدون شک روزی پیش پای تمام ما قرار خواهد گرفت. جای شکی نیست که ترک کار ضربه‌ی سنگینی به اعتماد به نفس و سلامت روان هر کسی وارد خواهد کرد، اما اگر به پیچ‌وخم‌های این مسیر آشنا باشید و آگاهانه به آن قدم بگذارید، این تغییر می‌تواند شما را به‌سوی سعادت، موفقیت و آرامشی که در آرزویش هستید هدایت کند. جف هندرسون (Jeff Henderson) در کتاب حالا چه کار کنیم؟ (What to Do Next: Taking Your Best Step When Life Is Uncertain) تمام اصول، مفاهیم و نکاتی که شما را در رسیدن به این هدف یاری می‌کند، در اختیارتان خواهد گذاشت.

جف هندرسون در کتاب حالا چه کار کنیم؟ از اولین قدم تا رسیدن به هدف همراهتان خواهد بود. هندرسون کتابش را با این سوال آغاز می‌کند: کی می‌فهمیم زمان رفتن فرا رسیده است؟ او می‌خواهد به شما کمک کند تا بهترین زمان‌بندی، بهترین مسیر و ابزارها را برای اتخاذ تصمیم خود پیدا کنید. هندرسون برای این کار مهارت‌های برقراری ارتباط با افراد موثر و تشکیل شبکه، چگونگی اعلام استعفا و عدم همکاری، سنجش مزایا و معایب هر طرف دوراهی، و چگونگی پیدا کردن مسیر و مقصد شغلی مناسب را به شما آموزش می‌دهد.

معرفی و دانلود کتاب حالا چه کار کنیم؟

جف هندرسون در این راه به شما کمک می‌کند اعتماد به نفس از دست رفته‌ی خود را بازیابی کنید، مشکلات و مسائلی که مانع پیشرفتتان می‌شد را پشت سر بگذارید، با افتخار کار یا حرفه‌ی قبلی خود را رها کنید و برای هر چیزی که در آینده‌ی پیش رو با آن مواجه خواهید شد آماده شوید.

کتاب حالا چه کار کنیم؟ توسط کامران بهمنی ترجمه شده و به همت انتشارات نقش و نگار به چاپ رسیده است.

نکوداشت‌های کتاب حالا چه کار کنیم؟

  • کتاب حالا چه کار کنیم؟ راهنمای بی‌نظیری برای اتخاذ تصمیم درست برای آینده‌تان است. جف هندرسون اصولی کاربردی و دیدگاه‌هایی تفکربرانگیز را در اختیار خوانندگانش قرار می‌دهد که به آن‌ها کمک می‌کند فصل بعدی زندگی‌شان را به بهترین شکل ممکن رقم بزنند. کاش وقتی داشتم آخرین تحول حرفه‌ای زندگی‌ام را از سر می‌گذراندم این کتاب را داشتم. (Gerald Fadayomi)
  • کتابی که در دست دارید یادآور بسیار ارزشمندی از این حقیقت است که آنچه پیش رویتان است ارزش تغییر را دارد. جف هندرسون در بیان عقاید و باورهایش به شکلی دقیق و آزادانه و هدایت ما به درون جهان خودش (جهانی سرشار از آگاهی، جسارت، صداقت و تیزبینی) بسیار موفق عمل می‌کند. (Glen Jackson)
  • جف هندرسون یکی از معتمدترین انسان‌های زندگی من است. آگاهی و صداقتش، که در کتاب حالا چه کار کنیم؟ به‌خوبی به نمایش گذاشته شده، نه‌تنها در اتخاذ تصمیم و راه زندگی‌تان شما را هدایت می‌کند، بلکه به شما اجازه می‌دهد امیدوار شوید، و سوگواری، اعتماد و دوباره تلاش کنید. این راهنمایی برای مواجهه با موانع پیش رو است. (Annie F. Downs)
  • اگر به این فکر می‌کنید که حالا چه کار کنید، جف هندرسون شما را در دل بی‌ثباتی و عدم اطمینان به سمت اتخاذ تصمیم‌های آگاهانه و صحیح هدایت می‌کند. با مطالعه‌ی این اثر کاربردی و تامل‌برانگیز اعتماد به نفس کافی برای تشخیص قدم‌های بعدی خود را پیدا خواهید کرد (حتی اگر الان قدم‌هایتان سست و نامطمئن به‌نظر می‌رسند). (Valorie Burton)

کتاب حالا چه کار کنیم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما هم در مسیر تغییر و تحولات حرفه‌ای هستید، به‌تازگی از شغل خود اخراج شده یا استعفا داده‌اید، یا حتی اگر می‌خواهید وارد بازار کار شوید، کتاب حالا چه کار کنیم؟ راهنمای بی‌نظیر شما در این مسیر خواهد بود.

در بخشی از کتاب حالا چه کار کنیم؟: بعد از اخراج یا ترک شغل می‌خوانیم

آیا می‌توانم رازی را با شما در میان بگذارم؟ اغلب احساس می‌کنم در زندگی عقب مانده‌ام. نمی‌دانم چرا. فقط احساس می‌کنم تاکنون می‌بایست جلوتر باشم. خیلی از ما معمولاً این بازی مقایسه‌ای را انجام می‌دهیم:

تا الان می‌بایست ازدواج کرده باشم. بیشتر دوستانم خانواده تشکیل داده‌اند.

تا الان بایستی فلان مبلغ پول در بانک داشته باشم.

ببین این شخص کجای کار است و من کجا هستم.

بازی مقایسه، با ساعت و تابلوی امتیازها همراه است. اجازه دهید یک سؤال نسبتاً چالشی بپرسم: اگر در حال بازی مقایسه هستید، چه کسی در طرف دیگر جدول امتیازها قرار دارد؟ با کی بازی می‌کنید؟

هرچه امتیازهای آن طرف بیشتر شود، شما بیشتر احساس می‌کنید که از زندگی جا مانده‌اید. به‌ همین دلیل، این بازی خطرناکی است. وقتی خودمان را با دیگران مقایسه می‌کنیم، درواقع خود را محدود می‌کنیم. به موفقیت دیگران اجازه می‌دهیم که بُرد را تعیین کند. دوستم تیم تاسووپولوس، رئیس و مدیر ارشد اجرایی رستوران‌های چیک‌فیل‌اِی، اغلب به من یادآوری می‌کند: «خودت را با دیگران مقایسه نکن، با توان و ظرفیت خودت مقایسه کن.»

هرگاه احساس کنیم در زندگی خیلی عقبیم و دیگران جلوترند، کاری که باید انجام دهیم به مانعی غیرقابل عبور تبدیل می‌شود که برای غلبه بر آن، امیدی وجود ندارد. به این کوه نگاه می‌کنیم و حس ناتوانی و خستگی به ما دست می‌دهد. اما آنگاه که خودمان را با ظرفیت خودمان مقایسه کنیم، جدول امتیازات هنوز وجود دارد که به‌مراتب سالم‌تر و لذت‌بخش‌تر است.

فهرست مطالب کتاب

پیش‌گفتار
فصل اول: آگاهی از زمان رفتن
جدول مقایسه‌ی امتیاز
آگاهی از زمان اقدام‌کردن
موهبتِ ندانستن
فصل دوم: آیا زمان تغییر فرا رسیده است؟
ریسک خود را تعریف کنید
از ذهن خود خارج شوید و سپس از سر راه خود کنار بروید
کوتاه‌ترین مسیر، آهسته‌تر از آن است که فکر می‌کنید (و این خوب است)
قانون سرپوش
اگر جایی برای رشد نیست، وقت رفتن است
فصل بعدی را عالی بنویسید
دست‌ها بالا
موقعیتِ درست، به تصمیمی بهتر می‌انجامد
فصل سوم: اتاق انتظار
مایکروویو در مقابل آرام‌پز
در اتاق انتظار چه باید کرد؟
گام 1: شبکه‌ی خود را بسازید
بهترین پرسش شبکه‌ای
چه کسی را می‌شناسید که من باید بشناسم؟
گام 2: ساخت گزینه‌های بهینه
یک پرسش آزاردهنده
مشاغل جانبی
گام 3: یافتن الهام‌بخش خود
گام 4: ایجاد هیئت مشاوران شخصی
چه شخصی؟
دستور کار
فصل چهارم: خوب پایان‌دادن
خوب پایان‌دادن از امروز شروع می‌شود
پنج راهبرد برای کمک به پایان‌بردن قدرتمند
1. برنامه‌ی پایان کار خود را به تیم اطلاع دهید
2. برای سلامت عاطفی یک برنامه‌ی بازی طراحی کنید
3. راه درست را پیش بگیرید
4. سپاس‌گزاری کنید
5. حسابی اندوهگین باش
بدون ردپای گل‌آلود
فصل پنجم: مسیر شغل رؤیایی شما
یافتن نیرومندترین نسخه‌ی خودتان
کیلومتر دوم
یک فهرست بسازید
مشکلی برای حل‌کردن پیدا کنید
از همکاران خود بپرسید
فصل ششم: دیوار پول
با شجاعت انجامش بده
اردوی آموزشی
دو قدم بالای دیوار
فصل هفتم: وقتی نمی‌دانید چه کنید
فراخوان
استعداد
زمان‌بندی
خبر خوب، خبر بد
فصل هشتم: رهاکردن
1. رهاکردن دردهای گذشته
2. رهاکردن اشتباهات گذشته
3. رهاکردن حرف مردم
فصل نهم: وقتی رؤیا می‌میرد
ایده‌ی بعدی
1. نپرسید «آیا این کارآمد است؟» بپرسید «چه یاد می‌گیرم؟»
2. شکست یک رویداد است، نه یک شخص
فصل دهم: حالا چه کنیم چه حسی دارد؟
1. اگر این کارآمد نباشد چه؟
2. اگر بهترین روزهایم را پشت سر گذاشته باشم چه؟
3. شما واقعاً نمی‌دانید چه می‌کنید
4. این وضعیت منحصر به شماست
مبدل‌های فکر
فصل یازدهم: وقتش رسیده است
مزایا
سخن پایانی: تصمیم را به عهده‌ی شما می‌گذارم
یادداشت‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حالا چه کار کنیم؟: بعد از اخراج یا ترک شغل
نویسنده
مترجمکامران بهمنی
ناشر چاپیانتشارات نقش و نگار
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات200
زبانفارسی
شابک978-600-8584-77-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۳۸۰۰۰ ۱۹,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب حالا چه کار کنیم؟

پروانه نبی یی
۱۴۰۳/۶/۲۷
بسیار مفید و آموزنده، دارای نکات کلیدی.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب حالا چه کار کنیم؟

برای دریافت کتاب حالا چه کار کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.