معرفی و دانلود کتاب استراتژی‌های ساخت صفحه اجتماعی تخصصی لینکدین و رزومه نویسی

عکس جلد کتاب استراتژی‌های ساخت صفحه اجتماعی تخصصی لینکدین و رزومه نویسی
قیمت:
۷۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب استراتژی‌های ساخت صفحه اجتماعی تخصصی لینکدین و رزومه نویسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب استراتژی‌های ساخت صفحه اجتماعی تخصصی لینکدین و رزومه نویسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب استراتژی‌های ساخت صفحه اجتماعی تخصصی لینکدین و رزومه نویسی

جان ملنیک و لوئیز کورسمارک در کتاب استراتژی‌های ساخت صفحه اجتماعی تخصصی لینکدین و رزومه نویسی با تمرکز بر آموزش استفاده از امکانات شبکه‌ی اجتماعی لینکدین، راهنمای جامع و مدونی برای قدم گذاشتن به محیط حرفه‌ای را برای جوانان تازه‌کار نسل زد فراهم می‌کنند.

درباره‌ی کتاب استراتژی‌های ساخت صفحه اجتماعی تخصصی لینکدین و رزومه نویسی

نوشتن یک رزومه‌ی کاری قوی، اولین قدم برای پیدا کردن مسیر حرفه‌ای و شغلی مناسب و آغاز راه پیشرفت و ترقی شما در حوزه‌ی حرفه‌ایتان است. بدیهی است که اکثر افراد، پس از گرفتن مدرک دانشگاهی و گذشتن از دوره‌ی آموزش و تعلیم، به دنبال یافتن فرصت‌های کاری و حرفه‌ای، با مشکلات و موانعی روبرو می‌شوند که برای مواجهه آن‌ها هیچ آمادگی نداشته‌اند. مدرسه، دانشگاه، کلاس‌های تخصصی و آموزشی، و حتی دوره‌های کارآموزی، هیچ‌کدام شما را برای چالش‌هایی که در مسیر یافتن کار با آن‌ها مواجه می‌شوید آماده نمی‌کنند. فارغ‌التحصیلان و متخصصان در این مرحله ممکن است با سوالات و مشکلات بسیاری مواجه شده و کمبود منابع و راهنماهای آموزشی در این زمینه را احساس کنند. از همین رو جان ملنیک (Jan Melnik) و لوئیز کورسمارک (Louise Kursmark) در کتاب استراتژی‌های ساخت صفحه اجتماعی تخصصی لینکدین و رزومه نویسی (Resume and LinkedIn Strategies for New College Graduates: What Works to Launch a Gen-Z Career) قصد دارند راهنمای روشن‌گر و مفیدی برای مخاطبان تازه‌کار و کم‌تجربه‌ی خود در زمینه‌ی پیدا کردن مسیر حرفه‌ایشان فراهم کنند.

جان ملنیک و لوئیز کورسمارک، هر دو از اساتید و پژوهشگران باسابقه‌ی حوزه‌ی کاریابی هستند که تجربه‌ی بیش از دو دهه همکاری با فارغ‌التحصیلان متعدد از نسل‌های متفاوت را داشته‌ و در طی این سال‌ها به برگزاری انواع دوره‌های آموزشی و نگارش آثار متنوع مشغول بوده‌اند. آن‌ها در این کتاب با کمک تجربیات گسترده‌ی خود و با استفاده از نمونه‌های متعدد رزومه‌های موفق و غیرموفق معرفی شده در کتاب، چکیده‌ی تجربیات خود را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد.

معرفی و دانلود کتاب استراتژی‌های ساخت صفحه اجتماعی تخصصی لینکدین و رزومه نویسی

جان ملنیک و لوئیز کورسمارک در فصل اول کتاب استراتژی‌های ساخت صفحه اجتماعی تخصصی لینکدین و رزومه نویسی به معرفی بخش‌های مختلف یک رزومه و چگونگی خلق یک رزومه‌ی قوی می‌پردازند. نویسندگان در فصل دوم وارد فضای لینکدین شده و چگونگی ساخت یک رزومه‌ی قوی در محیط این وبسایت را آموزش می‌دهند. آن‌ها در ادامه و در فصل سوم عناصر و اصول نگارش پوشش‌نامه یا پیام الکترونیک را توضیح و تشریح کرده‌اند. نویسندگان در فصل سوم به چگونگی پیدا کردن فرصت‌های شغلی مشغول شده و در نهایت و در فصل ششم تمام اصول و قوانین مورد توجه در روند مصاحبه‌ی شغلی را معرفی کرده و مخاطب را با آن‌ها آشنا می‌کنند.

کتاب استراتژی‌های ساخت صفحه اجتماعی تخصصی لینکدین و رزومه نویسی با ترجمه‌ی کامران بهمنی و چاپ نشر دانشگاهی فرهمند در اختیار مخاطبان فارسی‌زبان قرار گرفته است.

کتاب استراتژی‌های ساخت صفحه اجتماعی تخصصی لینکدین و رزومه نویسی برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب استراتژی‌های ساخت صفحه اجتماعی تخصصی لینکدین و رزومه نویسی را به تمام فارغ‌التحصیلان و افرادی که قصد ورود به فضای کار حرفه‌ای دارند پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب استراتژی‌های ساخت صفحه اجتماعی تخصصی لینکدین و رزومه نویسی می‌خوانیم

راهنمایی: اگر مطمئن نیستید چه شغلی می‌خواهید رزومه نویسی را متوقف کنید و یک گام به عقب بردارید کارهای گوناگونی را که برایتان جالب هستند بررسی کنید. با مردم در مشاغل گوناگون صحبت کنید و بپرسید چه می‌کنند چه دوست دارند و چه چیزی را خسته کننده می‌یابند. (مثلاً دوستان پدر و مادرتان که در زمینه‌های مختلف موفق بوده‌اند می‌توانند منبع خوب چنین اطلاعاتی باشند فراخوان‌های دعوت به کار و اعلانات فرصت شغلی را بررسی کنید و ببینید چگونه می‌توانید با مهارت‌های خواسته شده مطابق و هماهنگ شوید. با مشاور کاریابی یا مرکز موفقیت‌های کالج یا دانشگاهتان صحبت کنید؛ آنان می‌توانند در ارزیابی راهنمایی شغلی و ارتباط با دانشجویانی که منبع اطلاعات خوبی هستند کمکتان کنند.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار: آنچه که کارآمد است
فصل 1: یک رزومه‌ی عالی بنویسید
چه چیزی از همه مهم‌تر است؟
سخنی درباره برندسازی
با داستان «چالش - کنش - دست‌آورد» آشنا شوید
کاربرگ 1: برای آفرینش بخش‌های «سربرگ» و «چکیده سابقه»
کاربرگ 2: برای آفرینش بخش «تجربیات» رزومه
ابزارهای ارزیابی
پرسش‌های متداول: پرسش‌های شما و پاسخ‌های ما
فصل 2: یک شناسه‌ی نیرومند لینکدین بسازید
سربرگ
درباره‌ی من
تجربیات
بخش‌های افزوده‌ی شناسنامه
فصل 3: با پوشش‌نامه/پیام الکترونیک درها را بگشایید
فرمول برنده‌ی نگارش پیام الکترونیک و پوشش‌نامه
فصل 4: جهش برای جستجوی کار
چگونه کار پیدا کنیم
پیش از شروع
کاربرگ 3: برای تعریف و پالایش اهداف کاریتان
ابزار و منابع جستجوی کار
راه‌اندازی جستجوی کار
شبکه‌سازی
پوشش دادن مبانی
آمادگی برای پرسش‌های معمول مصاحبه‌ها
آداب مصاحبه
انواع مصاحبه
پس از مصاحبه
پیشنهادها و مذاکرات کاری
جذب و هماهنگی
پوشه‌ی مدارک
رزومه برای دانشجویان و تازه‌ دانش‌آموختگان
فصل 5: چیرگی در هر مصاحبه
پوشش دادن مبانی
آمادگی برای پرسش‌های معمول مصاحبه‌ها
آداب مصاحبه
انواع مصاحبه
پس از مصاحبه
پیشنهادها و مذاکرات کاری
جذب و هماهنگی
پوشه‌ی مدارک
رزومه برای دانشجویان و تازه دانش‌آموختگان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب استراتژی‌های ساخت صفحه اجتماعی تخصصی لینکدین و رزومه نویسی
نویسنده،
مترجمکامران بهمنی
ناشر چاپیانتشارات دانشگاهی فرهمند
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات177
زبانفارسی
شابک978-622-7315-79-0
موضوع کتابکتاب‌های آموزش نرم افزارهای کاربردی، نگارش
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب استراتژی‌های ساخت صفحه اجتماعی تخصصی لینکدین و رزومه نویسی

برای دریافت کتاب استراتژی‌های ساخت صفحه اجتماعی تخصصی لینکدین و رزومه نویسی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.