معرفی و دانلود رایگان کتاب کلید مهارت ترفندهای طلایی تلگرام

عکس جلد کتاب کلید مهارت ترفندهای طلایی تلگرام
قیمت:
رایگان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کلید مهارت ترفندهای طلایی تلگرام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کلید مهارت ترفندهای طلایی تلگرام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کلید مهارت ترفندهای طلایی تلگرام

کتاب کلید مهارت ترفندهای طلایی تلگرام اثر علیرضا نقی زاده و حسن نقی زاده یک کتاب مختصر و مفید برای یادگیری ترفندهای کمترشناخته‌شده‌ی محیط تلگرام است. اگر شما هم به‌دنبال استفاده‌ی حداکثری از این اپلیکیشن هستید، این کتاب برای شماست!

درباره‌ی کتاب کلید مهارت ترفندهای طلایی تلگرام

امروزه تلگرام محبوب‌ترین اپلیکیشن مورداستفاده‌ی ایرانیان است. این اپلیکیشن محیط امن و مناسبی را برای کاربران فراهم می‌کند و خدمات بی‌شماری به مخاطبان ارائه می‌دهد. در رقابت میان اپلیکیشن‌های مختلف، تلگرام در جهان به چند ویژگی منحصر‌به‌فرد شناخته شده که اولینِ آن‌ها تأکید بر امنیت کاربر و حفظ حریم شخصی اوست. فروش اطلاعات کاربران در این اپلیکیشن ممکن نیست و هک آن تاکنون اتفاق نیفتاده است. این اپلیکیشن همچنین به کاربر اجازه‌ی آپلود فایل‌هایی با حجم بالا را می‌دهد، کاری که در اپلیکیشن‌های مشابه به هیچ وجه ممکن نیست. اخیراً کاربران اقبال بلندی به بات‌ها نشان داده‌اند و از آن‌ها درکنار همه‌ی امکاناتی که تلگرام برای تسهیل ارتباطات ارائه می‌دهد استفاده می‌کنند. با توجه به همه‌ی قابلیت تلگرام، رایگان بودن آن نکته‌ای طلایی است؛ ویژگی‌ای که باعث می‌شود بی‌رقیب به‌نظر برسد.

نقاط قوت کتاب کلید مهارت ترفندهای طلایی تلگرام را می‌توان در چند نکته خلاصه کرد: نکته‌ی اول دادن اطلاعات زمینه‌ای و مقدماتی است. اگر کاربر جدید تلگرام باشید، با خواندن این کتاب با محیط آن آشنایی حاصل می‌کنید و کلیات آن را فرا می‌گیرید. نکته‌ی دوم پرداختن به سطوحی فراتر از سطح مبتدی است. این ویژگی کتاب کاربرهای حرفه‌ای را هم راضی نگه می‌دارد. نقطه‌ی قوت بعدی این کتاب تمرکز بر امنیت کاربر است؛ به بیان دیگر ترفندهای امنیتی کتاب می‌تواند برای کاربران بسیار مفید و موثر باشد. همه‌ی ما از حقه‌های مجازی و چشم‌بندی‌هایی که مسیر ما را کوتاه‌تر می‌کند خوشمان می‌آید. کتاب کلید مهارت ترفندهای طلایی تلگرام پر از این حقه‌های دوست‌داشتنی است که کاربر را سرگرم می‌کند؛ این موضوع می‌تواند به‌عنوان آخرین نقطه قوت این کتاب درنظر گرفته شود.

اما در عین حال ذکر این نکته ضروری است که تلگرام هربار با دادن آپدیت جدید کاربرانش را غافلگیر می‌کند و به سهولت روابط کاربری می‌افزاید. این موضوع شاید چندان به نفع کتاب نباشد. البته که کاربر همچنان می‌تواند این کتاب را بخواند و از ترفندهای آن در محیط تلگرام استفاده کند، اما قطعا ترفندهای جدیدی وجود دارد که کتاب از پوشش دادن آن‌ها عاجز است. کتاب را انتشارات نبض دانش به چاپ رسانیده است.

کتاب کلید مهارت ترفندهای طلایی تلگرام برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای استفاده‌ی بیشتر مخاطب عام از محیط تلگرام طراحی شده است و مخاطبان، فارغ از سن یا میزان تخصص فنی یا مهندسی می‌توانند دستورالعمل‌های این کتاب را در اپلیکیشن تلگرام به‌کار بندند.

در بخشی از کتاب کلید مهارت ترفندهای طلایی تلگرام می‌خوانیم

امروزه اکثر افراد ایمیل‌های متعددی دارند که هر کدام از آن‌ها به‌منظور خاصی ساخته شده است. ایمیل‌های دانشجویی، کاری، شخصی و... از انواع مختلف ایمیل به‌حساب می‌آیند که هر کدام از افراد به‌حسب اهداف خاصی آن‌ها را ایجاد می‌کنند. با ترفندی که آموزش خواهیم داد، خواهید توانست تمام ایمیل‌های خود را به اپلیکیشن تلگرام متصل کنید و با یک تیر دو نشان را بزنید. این‌گونه خواهید توانست صرفاً با چک‌کردن تلگرام خود تمام ایمیل‌های خود را نیز چک کنید. همچنین با این ترفند می‌توانید از تبلیغات مزاحم سایت‌های مختلفی که به هنگام ثبت‌نام از شما ایمیل می‌خواهند، خلاص شوید.

فهرست مطالب کتاب

منوی مخفی تلگرام برای حل مشکلات
ساخت تصاویر GIF در تلگرام
تبدیل عکس‌ها به اثر هنری در تلگرام
استخراج متون فارسی از عکس با استفاده از تلگرام
ساخت رمز عبور قوی و ایمن با استفاده از تلگرام
تبدیل متن فارسی به گفتار از طریق تلگرام
جلوگیری از دریافت پیام‌های تبلیغاتی در تلگرام
لینک‌های غیرمستقیم را مستقیماً در تلگرام دانلود کنید!
حل مشکلات باز شدن ناخواسته‌ی کانال‌های تلگرام در اندروید
آموزش جلوگیری از هک تلگرام و افزایش امنیت آن
منابع و مآخذ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کلید مهارت ترفندهای طلایی تلگرام
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات51
زبانفارسی
شابک978-600-8599-22-7
موضوع کتابکتاب‌های آموزش نرم افزارهای کاربردی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کلید مهارت ترفندهای طلایی تلگرام

حامد قلانی
۱۴۰۳/۲/۲۷
عالی بود نکاتی که آموزش میده را بلد نبودم الان یاد گرفتم با اینکه از اول هم از تلگرام استفاده میکردم الان این چیزارو یاد گرفتم
M.A
۱۴۰۳/۲/۲۱
کتاب خوبیه و اطلاعات عمومی و کاربردی رو برا کار با تلگرام بیان کرده و برای همه سنین هست
مرتضی ظهیری
۱۴۰۳/۲/۲۲
خوب بود ولی بنظرم کامل و جامع نبود و برای تازه واردان و کسب و کار جدید خوبه
یونس محسن پور
۱۴۰۳/۲/۲۴
کتاب خوبی است بعضی از ترفند ها بکار میاد
رضوان نصری
۱۴۰۳/۲/۲۳
بی‌نظیر و مفید، همراه با نکته‌های طلایی
سید یاسین بنی هاشمی
۱۴۰۳/۲/۱۹
کتاب مفید بود پیشنهاد می‌کنم که این کتاب مطالعه کنید
آراز
۱۴۰۳/۲/۲۱
فقط معرفی چنتا ربات بود خوشم نیومد
سیپان یوسف پور
۱۴۰۳/۲/۱۹
خیلی خوب بود به نظر
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب کلید مهارت ترفندهای طلایی تلگرام

برای دریافت کتاب کلید مهارت ترفندهای طلایی تلگرام و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.