معرفی و دانلود کتاب رابطه مهارت‌های زندگی با کارآفرینی و سلامت روان دانش آموزان

عکس جلد کتاب رابطه مهارت‌های زندگی با کارآفرینی و سلامت روان دانش آموزان
قیمت:
۹۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رابطه مهارت‌های زندگی با کارآفرینی و سلامت روان دانش آموزان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رابطه مهارت‌های زندگی با کارآفرینی و سلامت روان دانش آموزان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رابطه مهارت‌های زندگی با کارآفرینی و سلامت روان دانش آموزان

کتاب رابطه مهارت‌های زندگی با کارآفرینی و سلامت روان دانش آموزان، اثری پژوهشی برای بررسی ارتباط میان سلامت روان دانش‌آموزان با کارآفرینی است. پروین توسلی پویا، نویسنده‌ی کتاب، نتایج پژوهشی گسترده‌‌ای را با تحقیق روی دانش‌آموزان دختر دوره‌ی متوسطه با استفاده از جدول مورگان درباره‌ی رابطه مهارت‌های زندگی با کارآفرینی و سلامت روان دانش‌آموزان در این اثر گنجانده است.

درباره‌ی کتاب رابطه مهارت‌های زندگی با کارآفرینی و سلامت روان دانش آموزان

کتاب رابطه مهارت‌های زندگی با کارآفرینی و سلامت روان دانش آموزان، منبعی پژوهشی در حوزه‌ی سلامت روانِ محصلان است. پروین توسلی پویا، نویسنده‌ی کتاب، بررسی گسترده‌ای درباره‌ی ارتباط میان سلامت روان محصلان و کارآفرینی انجام داده است. این بررسی با استفاده از مدرن‌ترین روش‌های آماری انجام شده تا با اثری روبه‌رو باشیم که گزارش‌های آماری آن از دقت بسیار زیادی برخوردار هستند. کلیات این گزارش‌ها در بخش نخست کتاب، کاملاً توضیح داده‌ شده‌اند. نویسنده در این کتاب تاکید ویژه‌ای بر اثربخشی آموزش‌های دوران نوجوانی در دست‌یابی محصلان به مهارت‌های لازم جهتن ورود به دوران بزرگسالی دارد.

اهداف تحقیق، فرضیه‌های تحقیق و تعریف اصطلاحات و متغیرهای پژوهش را در ادامه‌ی کتاب رابطه مهارت‌های زندگی با کارآفرینی و سلامت روان دانش آموزان، مطالعه می‌کنید. در بخش بعدی از مبانی نظیر پیشینه پژوهش، سخن به میان آمده است. نویسنده در این بخش، خواننده را در جریان مفهوم و تعریف کاملی درباره‌ی مهارت‌های زندگی قرار می‌دهد. یادگیری مهارت‌های زندگی، نوجوانان را برای رویارویی با چالش‌های زندگی روزمره، آماده می‌کند. با فراگیری این مهارت‌ها، نوجوانان می‌توانند روابط سالم‌تری برقرار کنند و تصمیم‌های آگاهانه‌تری بگیرند. این رویکرد، اعتماد‌به‌نفس نوجوانان را افزایش می‌دهد و باعث استقلال آن‌ها در بزرگسالی می‌شود.

کارآفرینی، مفهومِ مهم دیگری است که پروین توسلی پویا در این اثر از آن سخن به میان آورده. مفهوم و تعاریف کارآفرینی، تاریخچه کارآفرینی، تعریف کارآفرین، صفت‌ها و ویژگی‌های کارآفرینان، انواع کارآفرینی، ضرورت آموزش کارآفرین و محتوای آموزش کارآفرینی را در ادامه‌ی کتاب رابطه مهارت‌های زندگی با کارآفرینی و سلامت روان دانش آموزان، مطالعه می‌کنید. روشِ تحقیقِ حرفه‌ای برای تدوین این کتاب کاملاً‌ رعایت شده است. پروین توسلی پویا، خواننده را در جریان روش‌شناسی پژوهش، تجزیه و تحلیل داده‌ها، بحث، نتیجه‌گیری و پیشنهادات، قرار می‌دهد. در انتهای این کتاب نیز پیوست‌هایی برای مطالعه‌ی بیشتر علاقه‌مندان به حوزه‌ی سلامت روان دانش‌‌آموزان گنجانده شده‌است.

کتاب رابطه مهارت‌های زندگی با کارآفرینی و سلامت روان دانش آموزان را انتشارات دانشگاهی فرهمند، چاپ و روانه‌ی بازار کرده است.

کتاب رابطه مهارت‌های زندگی با کارآفرینی و سلامت روان دانش آموزان برای چه کسانی مناسب است؟

فعالان حوزه‌های مختلفی آموزشی که در پی کسب اطلاعات دقیق و آماری درباره‌ی رابطه‌ی مهارت‌های زندگی با کارآفرینی و سلامت روان دانش‌آموزان می‌گردند، مخاطب‌‌‌های اصلی این اثر به‌حساب می‌آیند. مطالعه‌ی کتاب رابطه مهارت‌های زندگی با کارآفرینی و سلامت روان دانش آموزان برای والدینی که اهمیت ویژه‌ای به سلامت روان فرزند دلبندشان می‌دهند نیز خالی از لطف نیست.

در بخشی از کتاب رابطه مهارت‌های زندگی با کارآفرینی و سلامت روان دانش آموزان می‌خوانیم

همه والدین دوست دارند بهترین زندگی ممکن را برای فرزندان خود فراهم کنند و مهارت‌هایی که برای موفقیت به آن‌ها نیاز خواهند داشت را به آنان یاد دهند. زندگی واقعی نیز پر از مشکلات و سختی‌های مختلفی است که هر کسی در زندگی خود بالاخره با آن‌ها مواجه خواهد شد. در این میان، چارچوب ذهنی کارآفرینی سختی‌های زندگی را به چشم چالش‌هایی می‌بیند که باید بر آن‌ها غلبه شود. بنابراین یادگیری مهارت‌های آن از سنین کودکی، می‌تواند کودکان ما را برای مسیر دشواری که در آینده پیش رو خواهند داشت آماده کند و باعث شود یک سر و گردن از هم سن و سال‌های خود بالاتر بایستند و در میان آن‌ها بدرخشند.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: کلیات تحقیق
فصل 2: مبانی نظری مبانی نظری و پیشینه پژوهش
فصل 3: روش شناسی پژوهش
فصل 4: تجزیه و تحلیل داده‌ها
فصل 5: بحث و نتیجه‌گیری و پیشنهادات
فهرست منابع
پیوست‌‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رابطه مهارت‌های زندگی با کارآفرینی و سلامت روان دانش آموزان
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات دانشگاهی فرهمند
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات128
زبانفارسی
شابک978-622-7315-25-7
موضوع کتابکتاب‌های روانشناسی کودک و نوجوان، کتاب‌های دانشگاهی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب رابطه مهارت‌های زندگی با کارآفرینی و سلامت روان دانش آموزان

برای دریافت کتاب رابطه مهارت‌های زندگی با کارآفرینی و سلامت روان دانش آموزان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.