معرفی و دانلود کتاب تغییر از طریق کوچینگ: چگونه طرز فکر و مهارت‌های کوچینگ می‌تواند شما، تعاملات و دنیای اطرافتان را تغییر دهند

برای دانلود قانونی کتاب تغییر از طریق کوچینگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تغییر از طریق کوچینگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تغییر از طریق کوچینگ: چگونه طرز فکر و مهارت‌های کوچینگ می‌تواند شما، تعاملات و دنیای اطرافتان را تغییر دهند

کتاب تغییر از طریق کوچینگ اثر شونا دی واترز و برودی گرگوری ریوردان یک کتاب باارزش برای افزایش مهارت‌های مدیریتی است. این کتاب به شما آموزش می‌دهد که چگونه با تاکید بر توانمندی‌های خود و دیگران و نیز اتخاذ استراتژی‌های مبتنی‌بر همدلی خودتان و دنیای اطرافتان را مدیریت کنید.

درباره‌ی کتاب تغییر از طریق کوچینگ

اکثر ما از مدیرهای بحران‌زا بیزاریم. در هر ارگان و سازمانی که کار می‌کنیم، اگر مدیر یا ارشدمان فاقد حس همدلی لازم باشد معمولا زود از کار دل‌زده می‌شویم. مدیریت اگرچه جایگاهی وسوسه‌انگیز است از آن رو که به شخص قدرت می‌دهد، اما هیچ کس از زهدان مادرش مدیر به دنیا نمی‌آید. مدیر خوب راه تعامل درست را می‌آموزد و در این راه بهره گرفتن از کتاب‌هایی نظیر کتاب تغییر از طریق کوچینگ: چگونه طرز فکر و مهارت‌های کوچینگ می‌تواند شما، تعاملات و دنیای اطرافتان را تغییر دهند (The Coaching Shift: How A Coaching Mindset and Skills Can Change You, Your Interactions, and the World Around You) اثر ارزشمند شونا دی واترز (Shonna D. Waters) و برودی گرگوری ریوردان (Brodie Gregory Riordan) الزامی می‌نماید. این کتاب به مدیران خواهد آموخت پیش از آنکه بر سریر قدرت تکیه بزنند باید استراتژی‌های خود را مبتنی بر آینده‌نگری، مشارکت و بهبود فرهنگ سازمانی چیده باشند.

معرفی و دانلود کتاب تغییر از طریق کوچینگ

افزون بر مدیران و صاحبان کسب‌وکار، همه‌ی مردم از هر قشر و گروهی می‌توانند مخاطب این کتاب باشند. شونا دی واترز و برودی گرگوری ریوردان یک فرض اصلی دارند که به کار همه‌ی عناصر فعال جامعه خواهد آمد: باید پارادایم‌ها و استراتژی‌های ارتباطی خود را تغییر دهیم. نگرانی اصلی ما چه در حیطه‌ی گسترش کسب‌وکارمان باشد چه در حیطه‌ی مدیریت خانواده، نیاز داریم که با تغییر نگرش به سوی دیدن نیازهای اصلی افراد، همدلی با آن‌ها و کمک به بقیه در شکوفا کردن نیازهایشان قدم برداریم. کتاب تغییر از طریق کوچینگ به شما این امکان را می‌دهد تا راهبر زندگی خود و رهبر دیگر رهروان باشید.

نقطه‌ی قوت کتاب تغییر از طریق کوچینگ تمرکز آن بر عمل‌گرایی است. در این کتاب شما با انبوهی از استراتژی‌های مدیریتی و تکنیک‌های راهبردی مواجهید که همگی بر مثال‌های عملی مبتنی‌اند و به شما این امکان را می‌دهند که در موقعیت های مشابه در زندگی شخصی و کاری‌تان درست‌ترین تصمیم‌های ممکن را اتخاد کنید..

با خواندن کتاب تغییر از طریق کوچینگ خواهید پذیرفت که شما همان قطره‌ای هستید که موج می‌آفریند. با تغییر عملکردتان و بهبود بهره‌وری می‌توانید فرهنگ سازمانی را بهتر کنید، بر دیگران تاثیر مثبت بگذارید و به‌عنوان عضوی موثر در جهان پیرامونتان تغییرات اساسی ایجاد کنید.

این کتاب را اکبر غریب‌زاده و پریا حیدری به فارسی ترجمه کرده‌اند.

جوایز و افتخارات کتاب تغییر از طریق کوچینگ

  • برنده‌ی جایزه‌ی فایربرد برای بهترین کتاب تجاری (2023)
  • برنده‌ی جایزه‌ی پنج ستاره‌ی کتاب محبوب خواننده (2023)

نکوداشت‌های کتاب تغییر از طریق کوچینگ

  • تغییر از طریق کوچینگ یک کتاب راهنمای متحول‌کننده و قدرت‌افزاست که به خوانندگان کمک می‌کند مهارت‌های مربی‌گری خود را توسعه دهند. بعد از هر فصل از این کتاب تعدادی تمرین عملی وجود دارد که در آن‌ها از خوانندگان دعوت می‌شود تا بازتاب‌هایی از تجربیات شخصی خود ارائه دهند. (آمازون)
  • شونا دی واترز و برودی گرگوری ریوردان کار خارق‌العاده‌ای را در جذب ابزارها، تکنیک‌ها و اصول ضروری برای ایجاد موفقیت‌آمیز مهارت‌های مربیگری انجام داده‌اند. محتوایی که اینان برای مخاطب خود فراهم می‌آورند عمیقاً عمل‌گرایانه است، آن‌ هم در قالب داستان‌ها و نمونه‌ها و تمرین‌های توانمندسازی. ... خواندن این کتاب بر کسانی که می‌خواهند توانایی‌هایشان را ارتقا دهند تا از پس گرداندن یک سازمان یا کسب‌وکار برآیند واجب است. (دکتر جکینتا خیمنز)
  • بهترین رهبرانی که با آن‌ها کار کرده‌ام، بهترین مربیان بوده‌اند. این رهبران و کارآفرینان خودآگاهی ویژه‌ای داشته‌اند به‌خصوص در زمان‌هایی که خطر منحرف شدن از مسیر اصلی وجود داشت؛ این افراد روش‌های بسیار موثرتر و بهتری داشتند که دیگران را به سمت درست هدایت کنند. این کتاب ابزارهایی را که برای رسیدن به این هدف نیاز دارید در اختیار شما قرار می‌دهد. (نیل مارکی، کارآفرین)
  • خواندن این کتاب برای شما از واجبات است اگر به دنبال این هستید که بدانید چطور می‌شود با مثال‌های درست خودتان و تیمتان را با ابزارهای کوچینگ به بهترین نحو هدایت و راهنمایی کنید. (کیمبرلی کوربیت)

کتاب تغییر از طریق کوچینگ برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب توصیه‌ی ما به آنانی است که نیاز به مهارت‌افزایی برای مدیریت بحران دارند.

در بخشی از کتاب تغییر از طریق کوچینگ: چگونه طرز فکر و مهارت‌های کوچینگ می‌تواند شما، تعاملات و دنیای اطرافتان را تغییر دهند می‌خوانیم

انسان‌ها به موجوداتی اجتماعی تبدیل شده‌اند، زیرا ما می‌توانیم با همکار ی یکدیگر خیلی بیشتر از آنچه که می‌توانیم به‌صورت فردی انجام دهیم به نتیجه برسیم. علیرغم پیشرفت فناوری و علم نسبت به 50 سال گذشته، اهمیت نیروی انسانی برای دستیابی به اهدافمان نسبت به توانایی ما برای تحقق اهداف کاهش نیافته است. در واقع، بر اساس گزارش آینده‌ی مشاغل مجمع جهانی اقتصاد، این مهارت‌های منحصربه‌فرد انسانی مانند ارتباط با دیگران، هوش هیجانی و انعطاف‌پذیری هستند که در انقلاب صنعتی چهارم بسیار حیاتی هستند. نزدیک شدن به دیگران نیز می‌تواند پیچیده باشد.

برای مثال ماری را در نظر بگیرید. ماری فرصت‌های ضروری را برای همدلی و درک افراد مهم زندگی‌اش از جمله رئیس و یک دوست خوب را از دست داد. علیرغم قصد و نیت بسیار خوبش به عنوان دوستی حامی، عضوی کارا و اثربخش در تیم، ماری آنقدر بر نیاز خود به درست بودن یا تایید شدن، قضاوت‌ها و ناامنی‌های خود متمرکز بود که نشانه‌های احساسی و فرصت‌های ارتباطی با دیگران را کاملاً از دست داد. رفتار او ، به نوبه‌ی خود، احساسات و فرضیات متناسبی را در رئیس و دوستش برانگیخت. احساسات، مفروضات، باورها، ترس‌ها، سوگیری‌ها و تجربیات گذشته‌ی روی تعاملات ما در محیط کار و خارج از آن تأثیر می‌گذارند. ناتوانی در همدلی، گوش دادن و درک کامل یکدیگر می‌تواند مانع همکاری مؤثر شود و بر پویایی بین فردی و سازمانی تأثیر بگذارد.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: نقشه‌ی راه شما
بخش 1: شما
فصل 2: مغز کارآمد شما
فصل 3: انگیزه‌ها و اقدامات شما
بخش 2: مهارت‌های کوچینگ شما
فصل 4: استفاده از مهارت‌های کوچینگ یک به یک
فصل 5: استفاده از رویکرد کوچینگ در گروه‌ها و تیم‌ها
بخش 3: تاثیر کوچینگ شما
فصل 6: به‌کارگیری رویکرد کوچینگ در سازمان‌ها
فصل 7: رویکرد کوچینگ خود را به جهان معرفی کنید
ضمیمه: ابزارها و فعالیت‌هایی برای یادگیری بهتر شما

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تغییر از طریق کوچینگ: چگونه طرز فکر و مهارت‌های کوچینگ می‌تواند شما، تعاملات و دنیای اطرافتان را تغییر دهند
نویسنده،
مترجماکبر غریب نواز، پریا حیدری
ناشر چاپیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات324
زبانفارسی
شابک978-622-374-106-7
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تغییر از طریق کوچینگ

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب تغییر از طریق کوچینگ

برای دریافت کتاب تغییر از طریق کوچینگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.