معرفی و دانلود کتاب پنج رویکرد عملکردی برای ساختن سیستم‌های هشدار اولیه

عکس جلد کتاب پنج رویکرد عملکردی برای ساختن سیستم‌های هشدار اولیه
قیمت:
۱۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پنج رویکرد عملکردی برای ساختن سیستم‌های هشدار اولیه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پنج رویکرد عملکردی برای ساختن سیستم‌های هشدار اولیه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پنج رویکرد عملکردی برای ساختن سیستم‌های هشدار اولیه

کتاب پنج رویکرد عملکردی برای ساختن سیستم‌های هشدار اولیه نوشته‌ی سیمون ای. هلاندر و نیکولتا برازولا با هدف بهبود شرایط معیشت و زندگی افراد جوامع مختلف به‌خصوص در هنگام وقوع بلایای طبیعی و شرایط بحرانی تدوین شده است. راهنمایی‌های این کتاب در زمان بروز بحران یاری‌گر دولت‌مردان و افراد عادی خواهد بود.

درباره کتاب پنج رویکرد عملکردی برای ساختن سیستم‌های هشدار اولیه

برنامه توسعه سازمان ملل در تلاش است در تمامی مراحل و سطوح مختلف به کشورها کمک کند تا بتوانند در مقابل ایجاد بحران‌های مختلف مقاومت کرده و کیفیت زندگی را برای تمام مردم در سراسر دنیا بهبود بخشند و با برنامه‌های مدون و صحیح در همین مسیر حفظ کنند. سازمان ملل متحد در بیش از 170 کشور مستقر شده است تا به توانمندسازی، ایجاد مناطق جدید و روبه‌بهبود و کشورهای انعطاف‌پذیر کمک کند.

سیمون ای. هلاندر و نیکولتا برازولا در کتاب پنج رویکرد عملکردی برای ساختن سیستم‌های هشدار اولیه، دیدگاه‌های متفاوتی را در راستای این هدف عرضه کرده‌اند که به صورت کلی در دو بخش زیر تدوین و نگارش شده‌است:

  1. ارائه ابزارهای نظری برای شناخت و درک چارچوب‌های قانونی و نهادی
  2. پاسخگویی به چالش‌های مطرح شده

همچنین بخش‌های فرعی و مختلف دیگر مانند توسعه ظرفیت نهادی، توسعه فناوری، مشارکت بخش خصوصی، گسترش جامعه و راه‌حل‌های مبتنی بر جامعه و ... در کتاب پنج رویکرد عملکردی برای ساختن سیستم‌های هشدار اولیه، در یک چارچوب نظری اصولی، موضوعاتی مانند مداخله را راه‌حلی عملی تعریف کرده است. تدوین‌کنندگان چارچوب‌ها و قوانین این کتاب در تلاشند تا یک ابزار عملی برای بهبود و تقویت سیستم‌های هشدار اولیه را از طریق 5 حوزه‌ی مشخص ارائه دهند.

با افزایش این شکل از حوادث قشر ضعیف و نیازمند جوامع مختلف در معرض رنج و خطر بیشتری قرار می‌گیرند. تهیه و ارسال نیازهای اولیه مانند غذا، پوشاک و سرپناه در هنگام بروز شرایط بحرانی از ابتدایی‌ترین اقداماتی است که سیمون ای. هلاندر و نیکولتا برازولا در کتاب خود از آن نام برده‌اند.

کتاب پنج رویکرد عملکردی برای ساختن سیستم‌های هشدار اولیه توسط انتشارات شهرسازی منتشر شده‌است.

کتاب پنج رویکرد عملکردی برای ساختن سیستم‌های هشدار اولیه برای چه‌کسانی مناسب است؟

این کتاب برای دانش‌پژوهان حوزه‌های مدیریت بحران، ایمنی و شهرسازی مناسب است.

در بخشی از کتاب پنج رویکرد عملکردی برای ساختن سیستم‌های هشدار اولیه می‌خوانیم

این پیچیدگی نیازمند این است که طراحی سنجیده و ظرفیت سازمانی قوی به‌درستی مورد توجه قرار گیرد. بنابراین، در سال‌های اخیر برنامه توسعه سازمان ملل متحد، همراه با سایر آژانس‌های سازمان ملل متحد مانند دفتر کاهش خطر بلایای سازمان ملل متحد و سازمان جهانی هواشناسی، تلاش‌هایشان را برای ارتقای سیستم‌های هشدار اولیه در مقیاس جهانی افزایش داده‌اند. از طریق این تلاش‌ها، برنامه توسعه ملل متحد از اوایل سال 2016 یک مجموعه 694 میلیون دلاری ایجاد کرده است که در 75 کشور به اطلاعات مربوط به آب‌وهوا دسترسی پیدا کرده و 67 مورد سیستم‌های هشدار اولیه را توسعه داده است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پنج رویکرد عملکردی برای ساختن سیستم‌های هشدار اولیه
نویسنده،
مترجممهدی برنافر
ناشر چاپیانتشارات شهرسازی
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات122
زبانفارسی
شابک978-622-8058-11-5
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت بحران، کتاب‌های مهندسی HSE
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب پنج رویکرد عملکردی برای ساختن سیستم‌های هشدار اولیه

برای دریافت کتاب پنج رویکرد عملکردی برای ساختن سیستم‌های هشدار اولیه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.