معرفی و دانلود کتاب تربیت بدنی ویژه‌ بیماران و موارد خاص

برای دانلود قانونی کتاب تربیت بدنی ویژه‌ بیماران و موارد خاص و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تربیت بدنی ویژه‌ بیماران و موارد خاص و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تربیت بدنی ویژه‌ بیماران و موارد خاص

ورزش و فعالیت بدنی برای افرادی با شرایط خاص همواره با چالش‌های منحصربه‌فردی همراه بوده است. کتاب تربیت بدنی ویژه‌ بیماران و موارد خاص نوشته‌ی محمدعلی سید حسینی، ولی‌اله شاهدی و حشمت‌اله پارسیان، به طور ویژه به این گروه از افراد می‌پردازد و با رویکردی علمی و بر اساس سرفصل‌های مصوب، راهکارهایی برای حفظ سلامت و ارتقای آمادگی جسمانی ایشان ارائه می‌دهد.

درباره‌ی کتاب تربیت بدنی ویژه‌ بیماران و موارد خاص

حتی اگر محدودیت جسمی دارید یا به دلیل شرایط خاصی از فعالیت‌های معمول ورزشی محروم هستید؛ کتاب تربیت بدنی ویژه‌ بیماران و موارد خاص به نویسندگی محمدعلی سید حسینی، ولی‌اله شاهدی و حشمت‌اله پارسیان، راهکاری جذاب برای شما ارائه می‌دهد تا بتوانید به فعالیت‌های ورزشی مشغول شوید و سلامت خود را بازیابید.

کتاب تربیت بدنی ویژه‌ بیماران و موارد خاص به‌نوعی دریچه‌ای تازه برای تمامی افرادی است که شاید به دلایل جسمی یا شرایط خاص، نتوانند در فعالیت‌های بدنی معمول شرکت کنند. در دنیایی که فعالیت بدنی روزبه‌روز بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد و اهمیت آن برای سلامتی از مرزهای کلیشه‌ای فراتر رفته است، این کتاب توانسته به گونه‌ای علمی و عملی، نیازهای خاص این گروه از افراد را پاسخ دهد.

یکی از موضوعات اساسی که در این کتاب مورد توجه قرار گرفته، این است که تمرینات بدنی نه‌تنها به جسم کمک می‌کنند، بلکه تاثیرات شگرفی بر سلامت روان دارند. شاید بارها شنیده‌اید که روح سالم در بدن سالم است. کتاب تربیت بدنی ویژه‌ بیماران و موارد خاص با تکیه بر شواهد علمی، اهمیت تمرینات منظم را در بهبود کیفیت زندگی افراد بیان می‌کند. این تمرینات کمک می‌کنند که نه‌تنها جسم شما سالم بماند، بلکه از بروز مشکلاتی همچون افسردگی، اضطراب و استرس نیز در امان بمانید.

این کتاب، به‌ طور خاص بر نیازهای افراد با محدودیت‌های جسمی تمرکز کرده و به آن‌ها نشان می‌دهد که چگونه می‌توانند با تمرینات مناسب، سلامت جسمانی و روانی خود را ارتقا دهند. اگر فردی هستید که به دلیل مشکلات جسمانی نمی‌توانید در فعالیت‌های ورزشی مرسوم شرکت کنید، این کتاب به شما نشان می‌دهد که همچنان می‌توانید از فواید بی‌نظیر ورزش بهره‌مند شوید. محمدعلی سید حسینی، ولی‌اله شاهدی و حشمت‌اله پارسیان با نوشتن این اثر در حوزه‌ی علوم ورزشی و پزشکی ورزشی، به‌طور دقیق به این نکته پرداخته‌اند که تربیت بدنی صرفاً به معنای ورزش‌های سنگین نیست، بلکه گاهی با تغییراتی کوچک در نحوه‌ی انجام تمرینات می‌توان به نتایج چشمگیری دست یافت. همان‌طورکه در کتاب توضیح داده شده، تمرینات بدنی نه‌تنها برای بدن‌های سالم ضروری است، بلکه برای کسانی که با مشکلات قلبی، فشار خون بالا، دیابت و یا حتی افسردگی دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند، می‌تواند کلید بهبود و بازگشت به زندگی پرانرژی باشد.

نویسندگان کتاب تربیت بدنی ویژه‌ بیماران و موارد خاص به‌ طور مشخص به این مسئله پرداخته‌اند که چگونه می‌توان از طریق تمرینات بدنی، عملکرد مستقل در دوران پیری را حفظ کرد. چراکه هیچ‌کس نمی‌خواهد در دوران سالمندی وابسته به دیگران باشد و از لحاظ جسمانی ناتوان شود. اگر به دنبال کتابی هستید که به‌ طور عملی به شما نشان دهد چگونه با ورزش‌های متناسب با شرایط خاص جسمی‌تان زندگی بهتری داشته باشید، کتاب تربیت بدنی ویژه‌ بیماران و موارد خاص از انتشارات حتمی یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست.

کتاب تربیت بدنی ویژه‌ بیماران و موارد خاص برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب تربیت بدنی ویژه بیماران و موارد خاص مناسب افراد مبتلا به بیماری‌های مزمن مانند دیابت، فشار خون، بیماری‌های قلبی، معلولیت‌های جسمی، سالمندان، و افرادی است که نیاز به برنامه‌های تمرینی ویژه دارند. همچنین، متخصصان تربیت بدنی و پزشکان می‌توانند از این کتاب برای طراحی تمرینات هدفمند بهره ببرند.

در بخشی از کتاب تربیت بدنی ویژه‌ بیماران و موارد خاص می‌خوانیم

ورزش عاملی فرهنگی است که در روند اجتماعی شدن و تکامل انسان‌ها به او کمک می‌کند تا در رقابت‌های ورزشی، خود را با عقاید دیگران تطبیق دهد و این گامی است در جهت رعایت حقوق فردی و اجتماعی دیگران. توسعه‌ی ورزش و تشویق دیگران به انجام دادن فعالیت‌های ورزشی، از راه‌های مختلف تغییراتی در رفتار اجتماعی فرد پدید می‌آورد که این تغییرات به عواملی از جمله فرهنگ و ارزش‌های معمول جامعه و شخصیت خود فرد نیز وابسته است.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: تربیت
فصل دوم: ورزش و رفتار فردی و اجتماعی
فصل سوم: آمادگی جسمانی
فصل چهارم: انرژی مورد نیاز بدن
فصل پنجم: سازگاری‌های جسمانی با فعالیت بدنی و ورزش
فصل ششم: بهداشت و ایمنی در ورزش
فصل هفتم: ناهنجاری‌های جسمانی و تمرینات اصلاحی
فصل هشتم: تاثیرات پیشگیرانه و درمانی ورزش
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تربیت بدنی ویژه‌ بیماران و موارد خاص
نویسنده، ،
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات137
زبانفارسی
شابک978-600-355-012-4
موضوع کتابکتاب‌های آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی، کتاب‌های آمادگی جسمانی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب تربیت بدنی ویژه‌ بیماران و موارد خاص

برای دریافت کتاب تربیت بدنی ویژه‌ بیماران و موارد خاص و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.