معرفی و دانلود کتاب تام گیتس 12: پروژه‌ کلاسی من خانواده، دوستان و جانورهای پشمالو

عکس جلد کتاب تام گیتس 12: پروژه‌ کلاسی من خانواده، دوستان و جانورهای پشمالو
قیمت:
۱۱۲۰۰ ۷,۸۴۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تام گیتس 12: پروژه‌ کلاسی من خانواده، دوستان و جانورهای پشمالو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تام گیتس 12: پروژه‌ کلاسی من خانواده، دوستان و جانورهای پشمالو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تام گیتس 12: پروژه‌ کلاسی من خانواده، دوستان و جانورهای پشمالو

کتاب تام گیتس 12: پروژه‌ کلاسی من خانواده، دوستان و جانورهای پشمالو، داستان تصویری بانمکی از لیز پیشون است. شماره‌ی دوازدهم مجموعه‌ی پرفروش تام گیتس، درباره‌ی ماجراهای بانمک نوجوان دوست داشتنی و خلاقی به نام تام است که با کفش‌های نوی پرسروصدایش مشکل دارد، نمی‌داند با موهای خروس دوستش که کل لباسش را پر کرده، چه کار کند، پروژه‌ی کلاس آقای فولرمن کلافه‌اش کرده است و هزار جور دردسر بانمک دیگر دارد.

دربار‌ه‌ی کتاب تام گیتس 12: پروژه‌ی کلاسی من خانواده، دوستان و جانورهای پشمالو

مجموعه‌ی تام‌گیتس، یکی از پرطرفدارترین مجموعه‌های کتاب نوجوان در سراسر جهان است. لیز پیشون (Liz Pichon) شخصیت فوق‌العاده‌ی تام گیتس را ساخته و پرداخته است؛ شخصیتی که دنیا و خاطرات خود را در کتابی که شما می‌خوانید به اشتراک می‌گذارد. کتاب، تلفیق زیبایی از نقاشی خط خطی یا دودلینگ و کلمات است. تصاویر کتاب را کامل می‌کنند و بسیار هم خنده‌دار هستند. اما خلاقیت موجود در کتاب، به همین‌جا ختم نمی شود. هرجا که لازم باشد، نقاشی‌ها با عکس‌های بانمک تکمیل می‌شوند. یکی از خلاقانه‌ترین نمونه‌هایش را در کتاب تام گیتس 12: پروژه‌ی کلاسی من خانواده، دوستان و جانورهای پشمالو (Tom Gates: Family, Friends and Furry Creatures: 12) شاهد هستید؛ همان بخشی که تام با چسب نواری‌های مویی، تصاویری بی‌نهایت جالب و خنده‌دار خلق کرده است.

معرفی و دانلود کتاب تام گیتس 12: پروژه‌ کلاسی من خانواده، دوستان و جانورهای پشمالو

جریان کتاب نوجوان تام گیتس 12: پروژه‌ی کلاسی من خانواده، دوستان و جانورهای پشمالو، مثل بقیه‌ی جلدهای این مجموعه‌ی پرفروش، درباره‌ی دردسرهای بانمکی است که این پسر خلاق و پرانرژی درست می‌کند. اول از همه، او باید موهای خروس، سگِ دوست صمیمی‌اش را از روی پیراهنش جمع و جور کند تا صدای دلیا، خواهرش که حساسیت دارد، درنیاید. بعد یک لیست بلندبالا، درباره‌ی کارهایی که نباید بکند درست می‌کند. نباید با کفش‌های پرسروصدایش به مدرسه برود، نباید پیش آن دختره‌ی فین‌فینو بنشیند، نباید عکس بچگی‌اش را برای پروژه‌ی مدرسه فراموش کند، نباید دیر سر کلاس برسد و نباید جایزه‌ی ویژه‌ی آقای فولرمن را از دست بدهد. می‌توانید حدس بزنید چه می‌شود؟ طبق معمول، اوضاع آن طوری که تام گیتس می‌خواهد پیش نمی‌رود. در واقع، اوضاع خیلی بدتر از چیزی که تام گیتس انتظار دارد پیش می‌رود و البته، خنده‌دارتر.

ترجمه‌ی رمان مصور تام گیتس 12: پروژه‌ی کلاسی من خانواده، دوستان و جانورهای پشمالو، را آتوسا صالحی، یکی از بهترین نویسندگان و مترجمان کتاب کودک در ایران، بر عهده داشته است. ترجمه، به اندازه‌ی متن اصلی شیرین، ساده و روان است و وقتی غرق خواندنش می‌شوید، زمان از دستتان در می‌رود. این کتاب را نشر افق به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی تام گیتس

مجموعه‌ کتاب‌های تام گیتس نوشته‌ی لیز پیشون، تا به امروز به 21 جلد رسیده است و احتمالا، به تعداد این کتاب‌ها، افزوده می‌شود. این کتاب‌های مصور، یکی از پرفروش‌ترین مجموعه‌های کتاب نوجوان در سراسر جهان است. اولین کتاب‌ این مجموعه برنده‌ی جوایز متعددی از جمله جایزه‌ی طنز رولد دال، جایزه‌ی کتاب کودک واترستونز و جایزه‌ی کتاب کودک خانه‌ی سرخ شده است. این مجموعه، که درباره‌ی نوجوانی پرجنب و جوش، خلاق و باهوش به نام تام گیتس است، تا به حال به زبان‌های بسیاری ترجمه شده. در ایران نیز، ترجمه‌های زیادی از تام گیتس منتشر شده است. نشر افق، این مجموعه را به همت آتوسا صالحی ترجمه کرده و به چاپ رسانده است.

اقتباس‌های سینمایی از مجموعه‌ی تام گیتس

در سال 2020 شبکه‌ی تلویزیونی اسکای کیدز (Sky Kids) با همکاری لیز پیشون و بر اساس مجموعه کتاب‌های تام گیتس، سریالی کارتونی به نام دنیای معرکه‌ی تام گیتس (Tom Gates Brilliant World) تولید و پخش کرد. این سریال کارتونی در بیست قسمت منتشر و برنده‌ی جایزه‌ی بفتا در سال 2021 شد. فصل دوم سریال تام گیتس هم در سال 2022 روی آنتن رفت.

کتاب تام گیتس 12: پروژه‌ی کلاسی من خانواده، دوستان و جانورهای پشمالو برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب تام گیتس 12: پروژه‌ی کلاسی من خانواده، دوستان و جانورهای پشمالو، جلد دوازدهم مجموعه‌ی تام گیتس است که برای همه‌ی علاقه‌مندان به این مجموعه، حتی اگر جلدهای قبلی را نخوانده باشند، جذاب است. دوست‌داران قصه‌های طنز، داستان‌های تصویری و ماجراجویی‌های شیطنت‌آمیز، از خواندن این کتاب، کیف می‌کنند.

در بخشی از کتاب تام گیتس 12: پروژه‌ کلاسی من خانواده، دوستان و جانورهای پشمالو می‌خوانیم

تصمیم می‌گیرم در پروژه‌ی کلاسیام چند تا صفحه‌ی اضافی برای آن‌ها بگذارم تا اگر ماجرای جالب دیگری ازشان شنیدم در آن صفحه‌ها بنویسم (با اینکه کارم زیاد می‌شود.) از مامان و بابا می‌پرسم: «یعنی دیگه هیچوقت برنمی‌گردند؟» سلام! وااای! مامان بهم می‌گوید: «امممم... شاید... معلوم نیست. شاید هم زودتر از اون چیزی که فکرش رو می‌کنیم، برگردند». و ادامه می‌دهد: «به هر حال ما می‌تونیم توی این مدت در انجام پروژه کمکت کنیم و من برات ماجراهای بامزه‌ی دیگه‌ای تعریف می‌کنم؛ مثل اینکه من و بابات چه جوری با هم آشنا شدیم»

(من غر میزنم)...

بعدش مامان دوباره آن کلمه را می‌گوید.

تندی میپرسم: «حالا می‌تونم برم پیش درک؟

«الان نه، تام. چون اول باید پر کردن درخت خانوادگی رو تموم کنیم و بعد هم بریم برات کفش بخریم!»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تام گیتس 12: پروژه‌ کلاسی من خانواده، دوستان و جانورهای پشمالو
نویسنده
مترجمآتوسا صالحی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات264
زبانفارسی
شابک978-600-353-458-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
۱۱۲۰۰ ۷,۸۴۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب تام گیتس 12: پروژه‌ کلاسی من خانواده، دوستان و جانورهای پشمالو

برای دریافت کتاب تام گیتس 12: پروژه‌ کلاسی من خانواده، دوستان و جانورهای پشمالو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.