معرفی و دانلود کتاب بلوغ بیچارگان

عکس جلد کتاب بلوغ بیچارگان
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بلوغ بیچارگان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بلوغ بیچارگان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بلوغ بیچارگان

وقتی زندگی روزمره پر از چالش‌های غیرمنتظره می‌شود، چگونه می‌توان با آن‌ها مواجه شد و درعین‌حال به رشد فردی دست ‌یافت؟ آتین یعقوبی در کتاب بلوغ بیچارگان با نگاهی متفاوت به زوایای تاریک و روشن زندگی انسان‌ها می‌پردازد. این کتاب از طریق داستان‌های کوتاه، لحظات حساسی از زندگی شخصیت‌ها را به تصویر می‌کشد و مخاطب را به فکر درباره‌ی بلوغ و رشد فردی در مواجهه با سختی‌ها فرو می‌برد.

درباره‌ی کتاب بلوغ بیچارگان

مسیر زندگی ما پر از پیچ و خم‌هایی است که هر کدام می‌توانند ما را به نقطه‌ای تازه برسانند، اما در هر قدم، با نوعی چالش روبرو می‌شویم که گاه آسان و گاه طاقت‌فرساست. کتاب بلوغ بیچارگان اثر آتین یعقوبی دقیقاً در همین نقطه به مخاطب خود نزدیک می‌شود. این مجموعه داستان کوتاه فارسی، داستان‌های مختلفی را در خود جای‌داده که هر یک، نگاهی دقیق و بی‌پرده به لحظات حساس زندگی شخصیت‌ها دارد. از این نظر، داستان‌های این کتاب همچون پنجره‌هایی به‌سوی دنیایی پر از تناقضات و احساسات انسانی باز می‌شوند که همگان می‌توانند خود را در آن‌ها بیابند.

کتاب مجموعه داستان بلوغ بیچارگان نوشتهٔ آتین یعقوبی، به‌عنوان یک منبع الهام‌بخش برای کسانی که به دنبال رویاهای خود هستند، شناخته می‌شود. در این کتاب، نویسنده با استفاده از داستان‌های کوتاه و جذاب، تجارب شخصی و نکات کلیدی که او را در مسیر دستیابی به موفقیت راهنمایی کرده‌اند، به اشتراک می‌گذارد. هر داستان در این مجموعه با هدف برجسته کردن اهمیت پشتکار، خودباوری و داشتن نگرش مثبت در مواجه شدن با چالش‌ها نوشته شده است. این کتاب، برای هرکسی که به دنبال انگیزه و راهنمایی در مسیر موفقیت است، می‌تواند الهام‌بخش باشد.

داستانی‌هایی که شاید در نگاه اول ساده و بی‌اهمیت به نظر برسند، به‌مرور به یک حماسه‌ی شخصی تبدیل می‌شود؛ حماسه‌ای که در آن هر فرد با مبارزه با سرنوشت خود، نه‌تنها راهی برای بقا می‌یابد؛ بلکه در این مسیر به رشد و بلوغ می‌رسد. این مسیر، مسیری است که شخصیت‌های کتاب بلوغ بیچارگان در پیش می‌گیرند و این همان چیزی است که خواننده را به تفکر وادار می‌کند؛ اینکه در دل سخت‌ترین شرایط، می‌توان به‌نوعی از بلوغ دست یافت که شاید بدون این شرایط هرگز حاصل نمی‌شد.

انتشارات ویکتور هوگو با انتشار این مجموعه داستان، خوانندگان را دعوت به سفری درونی و عاطفی در میان زوایای ناشناخته و کمتر دیده‌شده‌ی زندگی روستایی می‌کند. داستان‌هایی که شاید در ظاهر ساده باشند، اما در عمق خود دنیایی از احساسات و تجربیات انسانی را به تصویر می‌کشند که هرکدام می‌تواند خواننده را به تفکری جدید و نگاه تازه‌ای به زندگی وادار کند.

کتاب بلوغ بیچارگان برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب بلوغ بیچارگان برای کسانی که به دنبال درک عمیق‌تری از مراحل رشد و بلوغ روانی هستند، مناسب است. این کتاب به‌ویژه برای افرادی که در تلاش‌اند تا مشکلات و چالش‌های زندگی خود را با بینش جدیدی بررسی کنند و به رشد فردی دست یابند، مفید خواهد بود.

در بخشی از کتاب بلوغ بیچارگان می‌خوانیم

صحرا در ساعات خاموشی شهر، در حال چرخیدن به دنبال تکه‌ای نان بود تا آن شب را هم به صبح برساند. دستانی کثیف و لباس‌هایی که دو سال قبل از سطل زباله‌ای در بالای شهر پیدا کرده بود و حالا دیگر جای جای آن پوسیده و پاره شده بود، روحیه‌اش را تضعیف می‌کرد اما باز هم وقتی چهره خود را در شیشه‌های مغازه ها می‌دید امیدوار می‌شد که خدا همه چیز را از یک نفر نمی‌گیرد. چشمان سبز چون جنگلش و مژه‌های بلند و موهایی که به خاطر نرفتن به آرایشگاه بلند و بهم ریخته بود اما هر بار آنها را زیر مانتویش پنهان می‌کرد تا مورد آزار معتادان و مردان بی مصرف داخل خیابان قرار نگیرد، هنوز هم زیبا بود.

با اینکه دختران سفید پوست ِشهر زیبایی خیره کننده‌ای داشتند اما او به پوست سبزه خود راضی بود. در حال قدم زدن بود که صدای ضعیفی او را به سمت خود کشاند. نزدیک بوته‌ها شد و سگی کوچک و کثیف را دید که پایش در میان خارها گیر کرده و ناله می‌کند. سگ را به زحمت از میان خارها نجات داد و در پیاده رو گذاشت اما سگ می لنگید و انگار پایش ضربه خورده یا توسط حیوانی دیگر زخمی شده بود. از گرسنگی نای راه رفتن نداشت.

صحرا او را به راحتی بغل کرد و به راه افتاد تا علاوه بر خودش برای سگ نیز غذا پیدا کند. در حال راه رفتن و گذر از کنار پارکی بود که دختران و پسران همسن و سال خودش را دید که در حال گیتار زدن و آواز خواندن بودند. چند لحظه ای ایستاد و به بخت خودش فکر کرد. به اینکه آیا روزی می‌رسد که او هم با گروهی بیرون رود و این چنین شاد، آواز سر دهد؟ فوری این افکار را از ذهنش دور کرد او حالا وظیفه مهم تری داشت.

فهرست مطالب کتاب

جنگ با سرنوشت
صحرای بارانی
در جست و جوی بهشت
مترسک امید
مهاجرت پر ماجرا
کتابخانه جادویی
جانان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بلوغ بیچارگان
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ویکتور هوگو
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات139
زبانفارسی
شابک978-622-8293-20-2
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بلوغ بیچارگان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بلوغ بیچارگان

برای دریافت کتاب بلوغ بیچارگان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.