معرفی و دانلود کتاب اژدهای گوشت خوار در بوته‌های تمشک

عکس جلد کتاب اژدهای گوشت خوار در بوته‌های تمشک
قیمت:
۴۹۰۰۰ ۲۹,۴۰۰ تومان ۴۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اژدهای گوشت خوار در بوته‌های تمشک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اژدهای گوشت خوار در بوته‌های تمشک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اژدهای گوشت خوار در بوته‌های تمشک

کتاب اژدهای گوشت خوار در بوته‌های تمشک نوشته‌ی اینگو زیگنر، داستان روز اول مدرسه‌ی اژدهاکوچولویی به نام نارگیل را روایت می‌کند. نارگیل که یک اژدهای آتشی است، در روز اول مدرسه‌اش با یک اژدهای گوشت‌خوار دوست می‌شود و دوستی آن‌ها موجب به وجود آمدن داستان‌های جذابی خواهد شد.

درباره‌ی کتاب اژدهای گوشت‌خوار در بوته‌های تمشک

کتاب اژدهای گوشت‌خوار در بوته‌های تمشک (The Little Dragon Coconut Goes to School) نوشته‌ی اینگو زیگنر (Ingo Siegner)، داستان اژدهایی به نام نارگیل را روایت می‌کند که می‌خواهد روز اول مدرسه رفتن را تجربه کند.

نارگیل با پدر، مادر، پدربزرگ و مادربزرگش به سمت غار مدرسه می‌رود. او خیلی برای رفتن به مدرسه هیجان دارد؛ به همین خاطر ‌زودبه‌زود دستشویی‌اش می‌گیرد! پیش از اینکه زنگ مدرسه بخورد، در راه برگشتن از دستشویی، ناگهان در میان بوته‌های تمشک چیزی پیدا می‌کند. چیزی شبیه به پای یک اژدهای گوشت‌خوار! نارگیل، خودش یک اژدهای آتشی است، به همین خاطر کمی از اژدهاهای گوشت‌خوار می‌ترسد. اما دوست دارد از ماجرا سر دربیاورد. این آغاز آشنایی او با بچه‌اژدهای گوشت‌خوار است. اژدهای گوشت‌خوار می‌خواهد از لای بوته‌ها ببیند که مدرسه چه شکلی است و رفتن به مدرسه چه حسی دارد. چون اژدهاهای گوشت‌خوار هیچ‌وقت به مدرسه نمی‌روند و نیازی به این کار نمی‌بینند. در میان گفت‌وگوی این دو بچه‌اژدها زنگ مدرسه به صدا درمی‌آید و نارگیل مجبور می‌شود به سمت غار برود. اما دوستی او با اژدهای گوشت‌خوار شکل می‌گیرد و موجب به وقوع پیوستن ماجراهای جالب زیادی می‌شود.

نویسنده در کتاب اژدهای گوشت‌خوار در بوته‌های تمشک علاوه بر اینکه بر موضوع چالش روز اول مدرسه تأکید می‌کند، مضمون دوستی با افراد متفاوت را هم برای مخاطبانش روشن می‌کند.

تصاویر کتاب هم که اثر نویسنده هستند، جذابیت و گیرایی بسیاری دارند و در کنار لحن طنزآلود نویسنده، شادابی و نشاط خاصی به داستان می‌دهد و مخاطب را با روایت همراه می‌کند. علاوه‌بر لحن و تصاویر، زیگنر در این کتاب دنیایی را ساخته است که مخصوص اژدهاهاست و قوانین و مناسبات آن با دنیای معمولی تفاوت‌هایی دارد. این نکته هم بر میزان جذابیت داستان و تحرک‌بخشیدن به تخیل مخاطب تأثیر ویژه‌ای گذاشته است.

کتاب اژدهای گوشت‌خوار در بوته‌های تمشک نوشته‌ی اینگو زیگنر توسط زهره حیدری شاهی‌سرایی ترجمه شده و در نشر پرنده‌ی آبی،‌ واحد کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی، به چاپ رسیده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی ماجراهای اژدهاکوچولو

مجموعه‌ی ماجراهای اژدهاکوچولو (First I Play a Piece, Then You - The Little Dragon Coconut)، نوشته‌ی نویسنده‌ی آلمانی اینگو زیگنر (Ingo Siegner)، داستان‌هایی با محوریت شخصیت اژدهاکوچولو را با زبانی شاداب، تصاویری رنگارنگ و تخیلی قوی، برای کودکان روایت کرده است. برخی از جلدهای دیگر این مجموعه‌ی سریال‌مانند از این قرار هستند:

  • قلعه‌ی جادوگرها
  • کشف در ساحل
  • ماجرای عجیب در قصر صخره‌ای

کتاب اژدهای گوشت‌خوار در بوته‌های تمشک برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان در رده‌ی سنی 9 تا 12 سال مناسب است.

در بخشی از کتاب اژدهای گوشت خوار در بوته‌های تمشک می‌خوانیم

آقای کاکتوس اول به همه اژدهاهایی که جلوی غار مدرسه بودند سلام کرد و بعد، به اژدهاکوچولوها گفت: «شما از امروز شاگرد مدرسه‌ی اژدهاها هستید. امروز یک روز خیلی مهم برای شماست. حالا اسم هر کسی را که می‌خوانم بیاید این بالا، کنار من. بسته‌های مدرسه هم فراموش نشود!»

آقای معلم یک کاغذ بزرگ برداشت و شروع کرد به خواندن: «آنا آناناس، دوفتی دولُقمه، داگوب دارچینی، گیسا گیس‌طلا، گوندا گوگولی، کی‌کی کیسه‌پُر، نارگیل نارنجی، لولا لوبیاخور، پتی پتوپیچ، تیتا تیله‌ای، ویلی ویق‌ویقی، سیتا سیب‌کلّه. اژدهاکوچولوها یکی‌یکی توی کلاس غاری رفتند. اژدهاهای بزرگ‌تر با افتخار بچه‌هایشان را تماشا می‌کردند. بعد، جلوی مدرسه، از اژدهاهای بزرگ خالی شد، چون وقت آشپزی کردن برای جشن شب در غار اژدهاها بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اژدهای گوشت خوار در بوته‌های تمشک
نویسنده
مترجمزهره حیدری شاهی
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات73
زبانفارسی
شابک978-600-436-023-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
۴۹۰۰۰ ۲۹,۴۰۰ ت ۴۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب اژدهای گوشت خوار در بوته‌های تمشک

برای دریافت کتاب اژدهای گوشت خوار در بوته‌های تمشک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.