معرفی و دانلود کتاب اطلس جهان

عکس جلد کتاب اطلس جهان
قیمت:
۲۱,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اطلس جهان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اطلس جهان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اطلس جهان

کتاب اطلس جهان، نوشته‌ی آزاد تیموری، دایره‌المعارفی مصور برای نوجوانان است که به صورت تصویری، مطالب علمی جالبی را در مورد جهان آموزش می‌دهد و منظومه‌ی شمسی، کشورهای مختلف و به‌خصوص ایران عزیز را به طور کامل به آن‌ها معرفی می‌کند. جمعیت، مساحت، پرچم، ادیان، زبان و... تعدادی از اطلاعات موجود در این کتاب هستند.

درباره‌ی کتاب اطلس جهان

کتاب‌های دایر‌ه‌المعارف، برای کودکان و نوجوانان باهوش و کنجکاو، یکی از جذاب‌ترین انواع کتاب‌هاست. آن‌ها می‌توانند ساعت‌ها با یک اطلس جهان مشغول باشند. آن دسته‌ای که دوست دارند درباره‌ی جهان بدانند، مدام صفحات اطلس جهان را ورق می‌زنند و نام کشورها را می‌خوانند، پرچم‌هایشان را می‌بینند و درباره‌ی این که نزدیک کدام کشورهای دیگر هستند مطالعه می‌کنند. حتما از مساحت کم بعضی کشورها که نامشان را زیاد شنیده‌اند، تعجب خواهند کرد. احتمالا همه موارد کشورهای دیگر را با ایران مقایسه می‌کنند. به پرچم‌ها خیره می‌شوند و فکر می‌کنند چرا بعضی پرچم‌ها انقدر ساده‌ و بعضی تا این حد خنده‌دارند. موضوعات زیادی برای تحریک تخیلشان در اطلس جهان وجود دارد. با اطلاعاتی که دارند خودشان را در کشورهای مختلف تصور می‌کنند.

احتمالا، کلی راه حل برای مشکلات ایران هم پیدا خواهند کرد. به‌علاوه، آن‌هایی که دوست دارند یک تاجر موفق شوند، کلی نقشه برای آینده‌ی خود می‌کشند. شاید تصمیم بگیرند که به برزیل زعفران صادر کنند و به جایش قهوه بیاورند. یا حتی ممکن است عکسی هم با نیمار بگیرند! همین‌طور احتمالا تا مدت‌ها اعضای خانواده با سوالات متعددشان بمباران شوند. مردم ایسلند چگونه یخ نمی‌زنند؟ هند‌ی‌ها با این همه دین مختلف چطور دعوایشان نمی‌شود؟ از ایران تا بارسلونا چقدر راه است؟ می‌شود با ماشین هم رفت استرالیا؟ و... .

اگر به‌دنبال یک کتاب آموزشی جذاب،‌ مصور و پر از اطلاعات خاص و خواندنی برای باز کردن ذهن نوجوانان، گسترش افق‌ دیدشان، به فکر واداشتنشان و آموزش اطلاعات عمومی به آن‌ها هستید، کتاب اطلس جهان نوشته‌ی آزاد تیموری به کارتان می‌آید. همه‌ی اطلاعات موجود در این اطلس آموزشی، با تصاویر رنگارنگ و زیبا تکمیل می‌شوند. زبان کتاب در عین علمی بودن، کاملا ساده است و در یادگیری هر چه بهتر مطالب به مخاطبان جوان خود کمک می‌کند.

آزاد تیموری در کتاب اطلس جهان، ابتدا منظومه‌ی شمسی را به نوجوانان معرفی می‌کند و درباره‌ی حرکت زمین، شکل‌گیری فصل‌ها و شبانه‌روز و... مطالب خوبی را ارائه می‌دهد. سپس کشورهای جهان را معرفی می‌کند و درباره‌ی پرچم آن‌ها، مساحت، جمعیت، واحد پول، دین، زبان و صادراتشان می‌گوید. این کتاب همین‌طور درباره‌ی کشورهای مستعمره، مسیرهای هوایی و دریایی و تاریخ هم توضیحات جالب کوتاهی در بر دارد و در انتهای کتاب، اطلاعات خوبی درباره‌ی ایران ارائه شده است. این کتاب را انتشارات طلایه چاپ و منتشر کرده است.

کتاب اطلس جهان برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب اطلس جهان، برای همه‌ی نوجوانان علاقه‌مند به کتاب‌های علمی و اطلاعات عمومی مناسب است.

در بخشی از کتاب اطلس جهان می‌خوانیم

غیر از قطب جنوب، سراسر خشکی‌های کره زمین به کشورهایی با نام‌های مختلف تقسیم شده است و هرکدام از آن‌ها جمعیتی را در خود جای داده‌اند. در جهان تقریبا 200 کشور وجود دارد و هر کشور به‌وسیله‌ی دولت خود اداره می‌شود. کوچک‌ترین کشور جهان «شهر واتیکان» نام دارد. این کشور فقط یک‌پنجم مایل مربع وسعت دارد؛ یعنی تقریبا به‌اندازه‌ی 100 زمین فوتبال. بزرگ‌ترین کشور دنیا، روسیه با وسعتی 39 میلیون‌بار بزرگ‌تر از کوچک‌ترین کشور دنیاست! خطوطی که کشورها را از هم جدا می‌نماید، مرز نام دارد. در نقشه‌ی جهان که پیشِ رو دارید، کشورهای جهان و مرز آن‌ها قابل مشاهده است. بعضی از مرزها در اقیانوس‌ها یا رودخانه‌ها قرار دارد. مرزها شکل هندسی کشورها را نیز نشان می‌دهند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اطلس جهان
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات طلایه
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات27
زبانفارسی
شابک978-600-7602-09-6
موضوع کتابکتاب‌های اطلاعات عمومی برای نوجوانان، کتاب‌های مرجع و دایره المعارف
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اطلس جهان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب اطلس جهان

برای دریافت کتاب اطلس جهان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.