معرفی و دانلود کتاب چه رفتاری خواهم داشت وقتی تیراندازی شروع شود؟: هستی شناسی

عکس جلد کتاب چه رفتاری خواهم داشت وقتی تیراندازی شروع شود؟: هستی شناسی
قیمت:
۱۰۰۰۰ ۷,۰۰۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چه رفتاری خواهم داشت وقتی تیراندازی شروع شود؟: هستی شناسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چه رفتاری خواهم داشت وقتی تیراندازی شروع شود؟: هستی شناسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چه رفتاری خواهم داشت وقتی تیراندازی شروع شود؟: هستی شناسی

اگر قرار باشد نوجوانان با اندیشه‌ی فلسفی آشنا شوند، از چه طریق این آشنایی می‌تواند صورت گیرد؟ کتاب چه رفتاری خواهم داشت وقتی تیراندازی شروع شود؟: هستی شناسی نوشته‌ی نادر شهریوری صدقی پیشنهاد خوبی برای مطالعه‌ی فلسفه به زبان ساده است.

درباره‌ی کتاب چه رفتاری خواهم داشت وقتی تیراندازی شروع شود؟: هستی شناسی

آیا شناخت مفاهیم فلسفی و نظریات فیلسوفان برای نوجوانان مفید است؟ باید در نظر داشت که برخی از موضوعات فلسفی برای زندگی و چگونه زیستن لازم و حیاتی‌اند. کتاب‌های فلسفی همواره به دنبال جذب مخاطبین خاص خود و کارشناسانی هستند که در حوزه‌ی مطالعات فلسفه مشغول به فعالیت هستند. از این رو مطالعه‌ی این کتاب‌ها به صورت عمومی و بدون دانش قبلی کار دشواری است. با این وجود برخی از نظریات فیلسوفان ریشه در وقایع ساده‌ی زندگی دارد و بعضی از جریان‌های فلسفی از پرسش‌های مردم عادی درباره‌ی مسائل هستی به وجود آمده‌اند. کتاب هستی شناسی: چه رفتاری خواهم داشت وقتی تیراندازی شروع شود؟ نوشته‌ی نادر شهریوری صدقی یکی از مفاهیم فلسفی را برای مخاطب نوجوان به زبان ساده معرفی می‌کند.

کتاب چه رفتاری خواهم داشت وقتی تیراندازی شروع شود؟: هستی شناسی هشتمین جلد از مجموعه کتاب پرسش‌های نخستین، پاسخ‌های بی‌پایان است. این مجموعه کتاب حاوی رشته‌موضوعاتی است که نویسندگان در هر جلدِ آن به سراغ معرفی یکی از مفاهیم فلسفی و جریان‌های تاثیرگذار این حوزه‌ی نظری می‌روند. در این مجموعه کتاب به تشریح عناصر کلیدی جریان‌های فلسفی و اندیشه‌های برخی از فیلسوفان این جریان‌ها پرداخته می‌شود. البته در کتاب حاضر موضوع مورد نظر نویسنده از طریق طراحی داستانی ساده و طنزآمیز ارائه شده و با در نظر گرفتن پیچیدگی موضوعات فلسفی از پراکندگی‌های رایج در ارائه‌ی مطالب پرهیز شده. این کتاب با هدف آشنایی نوجوانان با موضوع هستی‌شناسی تالیف شده است.

معرفی و دانلود کتاب چه رفتاری خواهم داشت وقتی تیراندازی شروع شود؟: هستی شناسی

شاید تصور کنید که فلسفه رشته‌ای متکلف و بی‌فایده است و در دنیای امروز که همه چیز با کسب مهارت‌های فنی و رشد مشاغل متنوع هویت می‌یابد، آگاهی از پیچ و خم‌های نظری در حوزه‌ی هستی‌شناسی به کار انسان امروز نمی‌آید، اما انسان برای زندگی بهتر، همواره نیاز به شناسایی جهان پیرامون دارد و بدون درک صحیح از چرایی جهان هستی ذهن انسان به ناکامی‌های عصر جدید نزدیک می‌شود. جهان صنعتی و عصر غلبه‌ی تکنولوژی به احساس انسانی، نتیجه‌ای غیر از دوری انسان از عواطف حقیقی‌اش را در پی ندارد و بدیهی است که عدم آگاهی از هستی‌شناسی، باعث انزوای هرچه بیشتر انسان مدرن خواهد شد. کتاب هستی شناسی: چه رفتاری خواهم داشت وقتی تیراندازی شروع شود؟ با زبان طنز مطالب جذابی را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد و به نوجوانان کمک می‌کند تا عوامل پیدایش جهان را جستجو کنند.

نادر شهریوری صدقی با طراحی داستانی طنزآمیز تلاش می‌کند مراحل بازگشت به علت‌های پیدایش هستی را برای مخاطب نوجوان بازسازی کند. داستان این کتاب مربوط به نامه‌ای گمشده است. کسی نمی‌داند این نامه را چه کسی و با چه روشی دزدیده است. از طرفی مشخص نیست که ماجرا درباره‌ی چه نامه‌ای است و اصلا ممکن است نامه‌ای وجود نداشته باشد. نویسنده در این کتاب ضمن معرفی چند تن از فیلسوفان هستی شناسی، مخاطب نوجوان را با لحنی طنزآمیز وارد مباحث فلسفی می‌کند و از این طریق باعث مشارکت مخاطب در پاسخ‌گویی به برخی از پرسش‌های کلیدی هستی‌شناسی می‌شود.

کتاب چه رفتاری خواهم داشت وقتی تیراندازی شروع شود؟: هستی شناسی می‌تواند به‌عنوان منبعی مفید جهت آشنایی نوجوانان با موضوعات فلسفی در نظر گرفته شود. این کتاب نوشته‌ی نادر شهریوری صدقی است و توسط نشر افق منتشر شده است.

کتاب چه رفتاری خواهم داشت وقتی تیراندازی شروع شود؟: هستی شناسی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای نوجوانان علاقه‌مند به مطالعات فلسفی مناسب است. همچنین والدینی که به دنبال کتاب‌های ساده‌ی فلسفی هستند می‌توانند به همراه فرزند خود از مطالب این کتاب بهره‌مند شوند.

در بخشی از کتاب چه رفتاری خواهم داشت وقتی تیراندازی شروع شود؟: هستی شناسی می‌خوانیم

وقتی از تو می‌پرسند، عدالت چیست؟ تو بادی به غبغب می‌اندازی و می‌گویی بله عدالت خوب است و نباید بی‌عدالتی باشد. در این‌صورت، مو لای درز جواب‌های تو نمی‌رود چون "کلّی" صحبت کرده‌ای و کلی گفته‌ای، همه حق را به تو می‌دهند اما بین خودمان باشد تو در واقع آگاهانه یا ناآگاهانه به طرف مقابلت حقه می‌زنی و نه‌تنها نمی‌توانی به سؤالش جواب بدهی، بلکه حتی بیشتر او را گیج می‌کنی و به ابهام قضیه می‌افزایی.

سؤال: آیا نبودن یعنی مرگ؟

جواب: آره می‌توانیم این‌طور هم تعبیر کنیم.

سؤال: آیا مرگ مسئله‌ی مهمی است؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چه رفتاری خواهم داشت وقتی تیراندازی شروع شود؟: هستی شناسی
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات73
زبانفارسی
شابک978-964-369-692-4
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی نوجوان، کتاب‌های فلسفه و منطق
قیمت نسخه الکترونیک
۱۰۰۰۰ ۷,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب چه رفتاری خواهم داشت وقتی تیراندازی شروع شود؟: هستی شناسی

برای دریافت کتاب چه رفتاری خواهم داشت وقتی تیراندازی شروع شود؟: هستی شناسی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.