معرفی و دانلود کتاب از خواستن تا شدن

عکس جلد کتاب از خواستن تا شدن
قیمت:
۵۱,۳۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب از خواستن تا شدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب از خواستن تا شدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب از خواستن تا شدن

از پرورش یک آرزو و هدف در ذهنمان، تا روزی که بتوانیم آن را محقق کنیم، مسیر دور و درازی را در پیش داریم. الهام مزینانی در کتاب از خواستن تا شدن، از عزت نفسی می‌گوید که به ما کمک می‌کند تا اهداف و خواسته‌های خود را به واقعیت تبدیل کنیم. این کتاب راهنمای موفقیت و خودیاری، برای تمام افرادیست که به دنبال تحقق آرزوهای کوچک و بزرگ خود هستند.

درباره‌ی کتاب از خواستن تا شدن

عزت نفس بالا، از آن دست ویژگی‌های شخصیتی‌ست که بیشترین تاثیر را بر ابعاد مختلف زندگی هر انسانی می‌گذارد. شاید حتی نتوان ویژگی‌های دیگری را یافت که به این میزان تاثیرگذار باشند. باوری که درباره‌ی خصوصیات مثبت و ارزشمندی خود دارید، می‌تواند قدرتی را در وجودتان ایجاد کند که فراتر از دیگر نیروهای درونی‌ست. باور به این که آن‌قدر ارزشمند و باکفایت هستید که بتوانید رویاهایتان را دنبال کنید، برای آن‌ها تلاش کنید و آن‌ها را به دست آورید، همان نیرویی‌ست که اهداف کوچک و بزرگ را برای شما محقق می‌کند. الهام مزینانی در کتاب از خواستن تا شدن، با معرفی عزت نفس به عنوان یک ویژگی و مهارت بسیار مهم که باید آن را در خود پرورش دهید تا بتوانید زندگی بهتری را برای خود فراهم کنید، به شما کمک می‌کند تا در بهبود اوضاع فردی و کاری خود بسیار موثر عمل کنید.

تا چه میزانی به خود و توانایی‌هایتان باور دارید؟ آیا از آن گروه افرادی هستید که نسبت به خود احساس خشم یا شرم دارند و خود را ناکافی می‌دانند؟ از آن افرادی که احساس می‌کنند آن‌قدری که باید، خوب نیستند؛ یا لیاقت تمام اتفاقات خوبی که برایشان می‌افتد را ندارند! عدم وجود خودباوری در انسان، بزرگترین عاملی‌ست که می‌تواند مانع رسیدن او به موفقیت شود و این باور داشتن توانایی‌ها و موهبت‌ها، با عزت نفس بالا محقق می‌شود. شاید سال‌ها افکار نادرستی را در سر پرورانده باشید که از رسیدن شما به اهدافی که در ذهن دارید جلوگیری کرده باشند، یا حتی خودشان را در طی مسیر پنهان کرده و درست در چندقدمی مقصد، تاثیرات خود را به شما نشان داده باشند! اما امروز، دقیقاً همان زمانی‌ست که باید تلاش کنید تا از دام این افکار رها شوید و اطمینان پیدا کنید هنگامی که هدفی را بخواهید، می‌توانید خود را برای رسیدن به آن آماده کنید. کتاب از خواستن تا شدن، می‌تواند هم‌قدم خوبی برای روزهای ناامیدی شما باشد. روزهایی که احساس می‌کنید به طور کلی توانایی رسیدن به موفقیت در شما از بین رفته است!

الهام مزینانی در این اثر به ما کمک می‌کند تا بزرگترین مانع ناکامی‌های خود را بشناسیم، با آن کنار بیاییم، ابعاد مختلف آن را درک کنیم، ریشه‌هایش را پیدا کنیم و بعد از شناخت و درک کاملی که نسبت به درونیات خود پیدا کردیم، همراه ماست تا راه مقابله با آن را نیز در پیش روی ما قرار دهد. شاید قبل از خواندن کتاب از خواستن تا شدن، به توانایی‌های خود ایمان نداشته باشیم و اصطلاحاً خود را دست کم بگیریم، اما با خواندن این اثر، قادر خواهیم بود تا با حقیقت وجودی خود آشنا شویم و بهترین رویکرد را برای رسیدن به آرزوهای کوچک و بزرگمان انتخاب کنیم. گفتنی‌ست این اثر به کوشش انتشارات اهل سخن به چاپ رسیده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

کتاب از خواستن تا شدن برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به آثار حوزه‌ی توسعه فردی، موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم. اگر دوست دارید با شخصیتی قوی در اجتماع ظاهر شوید و عزت‌نفس و اعتمادبه‌نفس را درون خود تقویت کنید، این اثر را بخوانید.

در بخشی از کتاب از خواستن تا شدن می‌خوانیم

روش تفکر و شیوه‌ی احساسی ما درباره‌ی خود، باورها و آرزوهای ما را درباره‌ی آنچه که برایمان امکان‌پذیر است هر آنچه انجام می‌دهیم و هر اتفاقی که برایمان می‌افتد روش تفکر و شیوه‌ی احساسی ما درباره‌ی خود، باورها و آرزوهای ما را درباره‌ی آنچه که برایمان امکان‌پذیر است هر آنچه انجام می‌دهیم و هر اتفاقی که برایمان می‌افتد را تشکیل می‌دهد. گاهی اوقات وقتی کیفیت فکر خود را تغییر می‌دهیم کیفیت زندگی‌مان بی‌درنگ تغییر می‌کند ما در این دنیا تنها بر یک چیز کنترل کامل داریم و آن هم شیوه‌ی تفکرمان است. این ما هستیم که تصمیم می‌گیریم در هر موقعیت به چه بیندیشیم. افکار ما و روشی که ما با آن حوادث را تفسیر می‌کنیم خالق احساسات ما هستند. مثبت و منفی فرقی نمی‌کند. افکار و احساسات ما موجب بروز اعمال و رفتار و نتیجه‌ای که از آن می‌گیریم می‌شوند. همه این‌ها با افکار ما آغاز می‌شود.

مثبت بیندیشید: وجود افکار مثبت، زندگی انسان را ارتقاء می‌دهند آن‌ها شما را قدرتمند می‌کنند و موجب می‌شود که احساس قوی بودن و اطمینان و اعتماد بیشتر کنید. هرچه مثبت‌تر و خوش‌بین‌تر باشید در هر زمینه از زندگی‌تان شادتر خواهید بود. افکار منفی برعکس عمل می‌کند شما را ضعیف می‌کند و موجب می‌شوند احساس ضعف و عدم اعتماد کنید. هر وقت منفی فکر کنید یا سخن منفی بر زبان می‌آورید قدرت را از خود دور می‌کنید. احساس خشم می‌کنید و حالت تدافعی به خود می‌گیرید. احساس درماندگی و غم می‌کنید و به مرور زمان تفکر منفی، بدن شما را از لحاظ فیزیکی بیمار می‌کند و حتی روابط شما را مسموم می‌کند. تفکر مثبت به سلامت روان و عملکرد عالی منجر می‌شود؛ بنابراین اگر می‌خواهید زندگی شگفت‌انگیزی داشته باشید هدف شما باید تقویت شود و روی احساسات مثبت تمرکز کنید تا از احساسات منفی رها شوید. اولین گام مهمی که برای شادی و سلامت شخص برمی‌دارید حذف احساسات منفی است هربار که کنترل افکار و احساسات خود را به طور کامل در دست می‌گیرید و خود را ملزم می‌کنید که افکار مثبت داشته باشید کیفیت بیرونی و درونی شما بهبود می‌یابد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: عزت‌نفس
فصل دوم: ضعف عزت‌نفس
فصل سوم: ذهنیت خود را تغییر دهید. (دیگر مانند گذشته فکر نکنید)
فصل چهارم: مسئولیت زندگی خود را به عهده بگیرید
فصل پنجم: قول بدهید که عالی باشید
فصل ششم: خواستن و توانستن
فصل هفتم: باور ذهن
فصل هشتم: خودشکوفایی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب از خواستن تا شدن
نویسنده
ناشر چاپینشر بید
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات100
زبانفارسی
شابک978-622-309-118-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب از خواستن تا شدن

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب از خواستن تا شدن

برای دریافت کتاب از خواستن تا شدن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.