معرفی و دانلود کتاب الماس‌های درون: چگونه با عزت نفس و اعتماد به‌ نفس به فرد قدرتمندی تبدیل شوم؟

عکس جلد کتاب الماس‌های درون: چگونه با عزت نفس و اعتماد به‌ نفس به فرد قدرتمندی تبدیل شوم؟
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب الماس‌های درون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب الماس‌های درون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب الماس‌های درون: چگونه با عزت نفس و اعتماد به‌ نفس به فرد قدرتمندی تبدیل شوم؟

جوهره‌ی اصلی دسترسی به اهداف هر فردی را دو عنصر مهم اعتمادبه‌نفس و عزت‌نفس تشکیل می‌دهد. کتاب‌ الماس‌های درون به قلم سمیرا مرادزاده، تلاشی است برای بررسی دقیق و توصیف شفاف این دو ویژگی بسیار مهم. برای دستیابی به خود حقیقی و شناخت ارزش‌های درونی، لازم است که مفاهیم و واژه‌های مرتبط با آن را یکبار دیگر و به روشی صحیح‌تر دریابید؛ این امر منجر به افزایش اعتمادبه‌نفس و عزت نفس شما خواهد شد.

درباره‌ی کتاب الماس‌های درون

آنچه در کتاب الماس‌های درون مانند چراغی روشن به راهنمایی فرد می‌پردازد تعریف صحیح و دقیقی از اعتمادبه‌نفس و عزت‌نفس است. آنچه در کشورهای جهان سوم شاهد آن هستیم وجود احساساتی مانند ترس، نگرانی، افسردگی و ناامیدی است که در غالب افراد جامعه وجود دارد و قشر جوانِ این جوامع را بیشتر تحت تاثیر قرار داده است. کتاب الماس‌های درون دلیل اصلی همه‌گیر شدن احساسات اینچنینی را عدم وجود اعتمادبه‌نفس و عزت‌نفس سالم می‌داند. هرآنچه دنیای بیرون و واقعیت را نشان می‌دهد تلالویی از دنیای درون است پس اگر اعتماد درونی و احترام به نفس یا همان خود وجود نداشته باشد هرگونه شک وتردید دلیلی می‌شود برای ادامه ندادن، منفعل بودن و به بی‌انگیزگی دچار شدن.

اعتمادبه‌نفس واقعی زمانی بوجود خواهد آمد که به مهارت‌های خود باور داشته باشید و بدون هیچ‌گونه قیاس با دیگری همان فردی را که واقعا هستید، بپذیرید. رسیدن به این جایگاه درک از خود باعث می‌شود که دیدگاهی واقع‌بینانه‌تر نسبت به خودتان و پتانسیل‌های درونی‌تان پیدا کنید و از هرگونه نگاه منفی و مقایسه کردن با دیگری دست بکشید. همیشه مانند یک کودک به خودتان باور داشته باشید. نگاه کودک نسبت به خودش را دیده‌اید؟ همه چیز را در خود می‌بیند و آنقدر به خودش باور دارد که وقتی از او راجع به شغل آینده‌اش سوال می‌شود سخت‌ترین موقعیت‌های شغلی را انتخاب می‌کند. زیرا از نگاه یک کودک کار نشد ندارد و او می‌تواند توانمندترین فرد روی این کره‌ی خاکی باشد! مادامی ‌که از باورهای درونی خود فاصله بگیرید در واقع از آنچه هدف شما قرار دارد فاصله خواهید گرفت؛ اما دقیقا از لحظه‌ای که تصمیم به پذیرش خود با تمام کم وکاستی‌ها می‌گیرید، شرایط و اتفاقات شروع به تغییر خواهد کرد. این موضوع را با مثالی که در کتاب الماس‌های درون ذکر شده بیشتر لمس خواهید کرد. معلمی که ادیسون را به دلیل کم‌هوشی و خنگی از مدرسه اخراج می‌کند و مادری که تصمیم می‌گیرد به‌جای واژه‌ی خنگ از باهوش استفاده کرده و فرزندش را تبدیل به فردی کند که علاوه بر اختراعات بی‌شمار، مهم‌ترین اختراعات بشر مانند اختراع برق را درکارنامه‌ی خود دارد! تاثیر و نتیجه‌ی اینکه مادر ادیسون در آن لحظه برای مراقبت از روح و نفس فرزندش تصمیم به جابه‌جایی واژه‌ی خنگ و باهوش می‌گیرد را میلیاردها انسان برای دوره‌های مختلف در زندگی خود دیده‌اند و خواهند دید.

اعتمادبه‌نفس واقعی زمانی متجلی می‌شود که فرد توانایی ایجاد تعادل بین باور به خود و مهارت مورد نظر را داشته باشد. شنا کردن در اعماق یک مهارت و در کنار آن باور به کودک درون، شما را به٬گونه‌ای به خودتان، نفس و روحتان نزدیک می‌کند که از این احساس صمیمیت با خود (تعریفی از عزت نفس) به مرحله‌ی بعد یعنی اعتماد به خود یا همان اعتمادبه‌نفس خواهید رسید و این شروع یک اتفاق و دوستی نو با خودتان است. تجربه‌ای متفاوت از زندگی صمیمانه با خود که آرزوهای کودکی را تبدیل به خاطرات بزرگسالی خواهد کرد. کتاب حاضر به‌همت انتشارات پارسیان البرز چاپ و منتشر شده است.

کتاب الماس‌های درون برای چه کسانی مناسب است؟

اگر دنبال اعتمادبه‌نفس گم‌شده‌تان هستید یا می‌خواهید عزت نفستان را بازیابید و بالا ببرید، این کتاب را بخوانید.

در بخشی از کتاب الماس‌های درون: چگونه با عزت نفس و اعتماد به‌ نفس به فرد قدرتمندی تبدیل شوم؟ می‌خوانیم

به‌طورکلی عزّت‌نفس یعنی: میزان ارزشمندی شما و اعتمادبه‌نفس میزان توانمندی شما در انجام کارها را می‌سنجد. در فصل اول به این موضوع پرداختیم که اعتماد‌به‌نفس در زمینه‌های مختلف مورد سنجش قرار می‌گیرد. به‌طور مثال: اگر شما نقاش زبردستی باشید، تنها در حین کشیدن نقاشی اعتماد‌به‌نفس بالایی دارید یا اینکه اگر فروشنده حرفه‌ای باشید زمانی که با مشتریان صحبت می‌کنید، اعتماد‌به‌نفس کافی را دارید. اگر احساس اعتماد‌به‌نفس درونی خود را بر اساس کار‌هایی که در آنها مهارتی دارید بنا کنید و فقط مواقعی که مشغول انجام‌دادن این کار‌ها هستید احساس اعتماد‌به‌نفس و خودباوری می‌کنید نه در همه اوقات، اعتمادبه‌نفس واقعی ندارید. به گفته «باربارا» اعتماد‌به‌نفس واقعی آن است که روی آگاهی‌ها و توانایی‌های ما نیز اثر بگذارد. می‌توانم با اعتماد‌به‌نفس کامل ادعا کنم یک برنامه‌نویس رایانه یا تنیس‌باز ماهر یا مادری فوق‌العاده هستم، اما آن اعتماد‌به‌نفسی را که همیشه و همه‌جا در تمامی حالات باید داشته باشم، در خود احساس نمی‌کنم.

مثلاً فرض کنید؛ اگر شما شغل خاصی را خیلی دوست دارید و می‌خواهید به هر طریق آن را به دست آورید و طی سال‌ها شغل‌های زیادی را تحمل کردید و سرانجام به شغل موردعلاقه خودتان دست پیدا کردید و از نظر دیگران بسیار موفق و توانمند هستید؛ اما با وجود این باز هم احساس خوبی نسبت به خودتان ندارید. ممکن است که از خودتان بپرسید: «سر درنمی‌آورم، تمام این سال‌ها ساعت‌ها کار کردم تا به جایی که امروز هستم برسم، اما آن‌طوری که فکر می‌کردم احساس قدرت و اعتماد‌به‌نفس نمی‌کنم و همچنان همان احساس گذشته را دارم؟!» اگر اعتمادبه‌نفس توانایی کسب مقام یا شغل یا پول درآوردن و غیره بود، رسیدن به آن شغل، جایگاه یا درآمد باید برای همیشه در ما احساس اطمینان و اعتماد‌به‌نفس ایجاد می‌کرد، اما واقعیت این است که اعتماد‌به‌نفس این نیست.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: شناخت عزت نفس و اعتماد به نفس
داستان
عزّت‌نفس
عزّت‌نفس سالم
ویژگی‌های افراد با عزّت‌نفس بالا
اعتماد‌به‌نفس
ویژگی‌های افراد با اعتمادبه‌نفس
فصل دوم: تفاوت‌های عزت نفس و اعتماد به نفس
داستانی از ادیسون
تفاوت‌ها
عزّت‌نفس و اعتماد به‌نفس‌ واقعی
راه‌های افزایش اعتماد‌به‌نفس
راه‌های افزایش عزّت‌نفس
فصل سوم: قدرت ذهن
ذهن و خودباوری
مقایسه کردن
معایب و آسیب‌های مقایسه‌کردن خود با دیگران
چگونه مقایسه‌ی کردن را کنار بگذاریم؟
فصل چهارم: نقش اعتمادبه‌نفس در زندگی فرد
نقش اعتمادبه‌نفس در زندگی فرد
5 دلیل قدرتمند برای اینکه باید به خودتان باور داشته باشید
موفقیت با اعتماد به نفس
اساس اعتماد‌به‌نفس در انسان
فصل پنجم: تا اراده هست راهی نیز هست
داستان مرد میلیاردر
داستان جوانی که میترسید
داستان نداشتن اعتماد به نفس
داستان طرز تفکر خرچنگی
داستان انعکاس رفتار
داستان پیرمرد منتظر
داستان داشتن صبر
داستان اسلحه شیطان
داستان پیرمرد روستایی
داستان شکست تا پیروزی
داستان موفقیت به روایت برایان تریسی
داستان قضاوت کردن

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب الماس‌های درون: چگونه با عزت نفس و اعتماد به‌ نفس به فرد قدرتمندی تبدیل شوم؟
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پارسیان البرز
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات86
زبانفارسی
شابک978-622-5376-04-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب الماس‌های درون

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب الماس‌های درون

برای دریافت کتاب الماس‌های درون و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.