معرفی و دانلود کتاب آموزش نرم افزار هوش تجاری TABLEAU

عکس جلد کتاب آموزش نرم افزار هوش تجاری TABLEAU
قیمت:
۸۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش نرم افزار هوش تجاری TABLEAU و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش نرم افزار هوش تجاری TABLEAU و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش نرم افزار هوش تجاری TABLEAU

در کسب و کارهای امروزی، آمادگی لازم برای تغییر بسیار مهم است. کتاب آموزش نرم افزار هوش تجاری TABLEAU نوشته‌ی علی اکبر کردی یکی از نرم‌افزارهای مهم در حوزه‌ی کسب و کار را آموزش می‌دهد.

درباره‌ی کتاب آموزش نرم‌افزار هوش تجاری TABLEAU

در تجارت‌های پیشرفته و موفق، مدیران شرکت‌ها خود را ملزم به استفاده از نرم‌افزارهای هوش تجاری می‌بینند و برای یافتن نرم‌افزارهای جدید، اخبار تکنولوژی و فناوری را دنبال می‌کنند. برای هوشمندسازی کسب‌وکارهای امروزی ابزارهای متعددی پیشنهاد شده است و هر روز به تعداد این نرم‌افزارها اضافه می‌شود. این نرم‌افزارها با مصورسازی اطلاعات به شکلی تفصیلی، فعالیت کاربران در زمان استفاده از نر‌م‌افزار را سرعت می‌بخشند. کتاب آموزش نرم‌افزار هوش تجاری TABLEAU برای مخاطبین علاقه‌مند و کارشناسان حوزه‌ی کسب‌وکار مطالب مفیدی را گردآوری کرده و به آموزش نرم‌افزار Tableau می‌پردازد.

علی اکبر کردی در کتاب آموزش نرم‌افزار هوش تجاری TABLEAU پیش از هر چیز به این نکته اشاره می‌کند که مدیران موفق باید قدرت تجزیه و تحلیل داده‌ها را داشته باشند. تجزیه و تحلیل داده‌ها یکی از عوامل موثر در رشد کسب‌وکارهای نوین است. مدیران و کارکنان شرکت‌ها برای مدیریت اطلاعات تلاش می‌کنند بهترین روش‌های موجود در زمینه‌ی هوش تجاری را آزمایش کنند. هوش تجاری ابزارها و تکنیک‌هایی را در اختیار مدیران و صاحبان مشاغل قرار می‌دهد تا بتوانند در مدیریت داده‌ها کمترین هزینه و زمان را صرف کنند. بدیهی است که مدیران موفق در بازارهای کنونی باتوجه‌به رشد روزافزون تکنولوژی حاضر به از دست دادن منابع خود نیستند. ازاین‌رو استفاده از بهترین نرم‌افزارها در راستای کم کردن هزینه‌های موجود، کار عاقلانه‌ای است.

کتاب آموزش نرم‌افزار هوش تجاری TABLEAU شامل هفت فصل است. آموزش این نرم‌افزار در کتاب طی مراحلی تدریجی صورت می‌گیرد. در فصل اول، مبانی هوش تجاری به‌عنوان مقدمه‌ای برای آشنایی با مفاهیم اصلی نرم‌افزار Tableau معرفی می‌شود. در این بخش مخاطب می‌تواند با مفاهیم آمار توصیفی نیز آشنا شود. فصل دوم کتاب به تشریح چگونگی مصورسازی اطلاعات و تهیه‌ی نمودارهای پایه در نرم‌افزار Tableau اختصاص دارد. در این فصل، مواردی همچون ایجاد نمودارهای پایه در نرم‌افزار، انجام تحلیل‌های پایه در نرم‌فزار و ایجاد داشبورد در نرم‌افزار به چشم می‌خورد.

در فصل سوم کتاب آموزش نرم‌افزار هوش تجاری TABLEAU به نکات مهمی درباره‌ی فرمول‌نویسی در نرم‌افزار Tableau پرداخته می‌شود. در فصل چهارم آشنایی با طراحی جدول‌ها و پایگاه داده مورد بررسی قرار می‌گیرد. علی اکبر کردی مباحث فصل پنجم کتابش را به تحلیل اطلاعات در نرم‌افزار Tableau اختصاص داده است. پس از این مرحله، مخاطب در فصل ششم، چگونگی تهیه‌ی نمودارهای پیشرفته در نرم‌افزار Tableau را فرامی‌گیرد. در فصل پایانی کتاب، موضوعاتی مربوط به شیوه‌های ارائه‌ی نمونه‌ی کاربردی بررسی می‌گردد.

کتاب آموزش نرم‌افزار هوش تجاری TABLEAU نوشته‌ی علی اکبر کردی توسط انتشارات دیباگران تهران منتشر شده است.

کتاب آموزش نرم‌افزار هوش تجاری TABLEAU برای چه کسانی مناسب است؟

صاحبان مشاغل و مدیران شرکت‌ها برای بهبود کسب‌وکار خود می‌توانند از مطالب این کتاب استفاده کنند.

در بخشی از کتاب آموزش نرم افزار هوش تجاری TABLEAU می‌خوانیم

یکی از ویژگی‌های مشترک در تمامی پروژه‌ها چیزی تحت عنوان «قانون وضوح تدریجی» است. این قانون بیانگر آن است که در پروژه‌ها تمامی جزئیات از روز اول مشخص نبوده و با گذشت زمان جزئیات بیشتری از مسیر پروژه در راستای دستیابی به هدف تعیین شده از اجرای پروژه مشخص می‌شود. ارتباط این قانون با موضوعات ارائه شده در آموزش نرم افزار Tableau این‌گونه است که در بخش‌های قبل درخصوص اهمیت طراحی جداول و فیلدهای اطلاعاتی مباحثی مطرح گردید و اضافه شدن فیلد اطلاعاتی جدید که ممکن است بر اثر اضافه شدن درخواست جدید در گزارشات ایجاد شده باشد، ممکن است چالش‌هایی را در برداشته باشد. حال درخصوص پروژه هم این موضوع مطرح بوده و اهمیت به‌سزایی دارد. به‌عنوان مثال ممکن است درصد پیشرفت برنامه‌ای و واقعی صرفاً براساس فازهای پروژه مطرح باشد و پس از گذشت مدتی از اجرای پروژه و در حالی که فیلدهای اطلاعاتی به‌منظور ثبت داده براساس درصد پیشرفت فازها طراحی شده است؛ درخواستی مبنی‌بر ارائه پیشرفت پروژه برمبنای نواحی مختلف و یا زیرفازها مورد سؤال و درخواست قرار گیرد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه ناشر
پیشگفتار
فصل 1: مقدمه‌ای بر هوشمندسازی کسب‌وکار و نرم‌افزار Tableau
1-1- مقدمه
2-1- مبانی هوش تجاری
3-1- آشنایی با مفاهیم آمار توصیفی
4-1- معرفی محیط نرم‌افزار
فصل 2: مصورسازی اطلاعات و تهیه نمودارهای پایه در نرم‌افزار Tableau
1-2- ایجاد نمودارهای پایه در نرم‌افزار
2-2- انجام تحلیل‌های پایه در نرم‌افزار
3-2- ایجاد داشبورد و استوری در نرم‌افزار
فصل 3:‌ فرمول‌نویسی در نرم‌افزار tableau
1-3- کاربرد فرمول‌نویسی در نرم‌افزار
2-3- معرفی توابع پایه
3-3- معرفی توابع پیشرفته
فصل 4: آشنایی با طراحی جداول و پایگاه داده
1-4- مقدمه
2-4- انواع اتصال در نرم‌افزار Tableau
3-4- مروری بر مفاهیم کاربردی پایگاه داده
فصل 5: تحلیل اطلاعات در نرم‌افزار Tableau
1-5- معرفی مفاهیم آمار مهندسی
2-5- انجام تحلیل‌های پیشرفته در نرم‌افزار
فصل 6: تهیه نمودارهای پیشرفته در نرم‌افزار Tableau
1-6- مقدمه
2-6- نمودار Thermometer
3-6- نموارد Guage Chart
4-6- نموارد Burndown Chart
5-6- نموارد هرم سنی
6-6- نمودار Water Fall
فصل 7: ارائه نمونه کاربردی
1-7- مقدمه
2-7- تعریف پروژه و ارتباط آن با نرم‌افزار Tableau
3-7- انواع گزارشات در پروژه
4-7- ساختاربندی اطلاعات پروژه
5-7- استفاده از نرم‌افزار Tableau در برنامه‌ریزی و کنترل پروژه
پیوست
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش نرم افزار هوش تجاری TABLEAU
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات137
زبانفارسی
شابک978-622-218-608-1
موضوع کتابکتاب‌های آموزش نرم افزارهای کاربردی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش نرم افزار هوش تجاری TABLEAU

برای دریافت کتاب آموزش نرم افزار هوش تجاری TABLEAU و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.