معرفی و دانلود کتاب آموزش اجمالی نرم افزار‌های برق

عکس جلد کتاب آموزش اجمالی نرم افزار‌های برق
قیمت:
۵۲,۴۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش اجمالی نرم افزار‌های برق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش اجمالی نرم افزار‌های برق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش اجمالی نرم افزار‌های برق

کتاب آموزش اجمالی نرم افزار‌های برق نوشته‌ی مهندس ابراهیم زارعی علی‌آبادی، منبعی آموزشی است که با زبان ساده و به همراه تصاویر راهنما، 12 نرم‌افزار مربوط به حوزه‌ی مهندسی برق را به خوانندگان آموزش می‌دهد.

درباره‌ی کتاب آموزش اجمالی نرم‌افزارهای برق

مهندس ابراهیم زارعی علی‌آبادی، عضو هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، در کتاب آموزش اجمالی نرم‌افزارهای برق، تلاش کرده است تا 12 نرم‌افزاری را که در رشته‌ی مهندسی برق می‌توان از آن‌ها بهره برد، به خوانندگان آموزش دهد. کتاب حاضر درس‌نامه‌ای با زبان و بیان ساده و آموزشی است که مشتمل بر تصاویر راهنما نیز هست و از این منظر بسیار برای خوانندگان مفید خواهد بود.

ابراهیم زارعی در کتاب آموزش‌اجمالی نرم‌افزارهای برق، شیوه‌ی کار با 12 نرم‌افزار را به خوانندگان آموزش می‌دهد. این 12 نرم‌افزار عبارت‌اند از: متلب و سیمولینک، PDMS، Factory I/O، لوگوسافت، کدویژن AVR، پی ال سی فاتک، سیماتیک منیجر، اتوکد الکتریکال، Honeywell، آلتیوم دیزاینر، آردوینو، EasyEDA.

آموزش هر برنامه با مقدمه‌ای آغاز می‌شود. نویسنده در مقدمه کاربردهای نرم‌افزار و اطلاعات عمومی مربوط به آن را برای خوانندگان تشریح می‌کند. سپس فضای نرم‌افزار برای خوانندگان توضیح داده می‌شود. در این بخش، تمام مسائلی که خواننده باید درباره‌ی نرم‌افزار بداند، بیان می‌شوند. در ادامه، نویسنده نحوه‌ی بهره بردن از نرم‌افزار را برای مخاطبان بیان می‌کند. الگوی اصلی هر 12 فصل کتاب به همین صورت است. در انتهای کتاب نیز، نویسنده لینک دانلود نرم‌افزارها را در اختیار خوانندگان قرار داده است.

چنان‌که گفته شد، زبان و بیان ساده، لحن آموزشی و تصویرهای راهنمایی که در کتاب وجود دارند، از مزیت‌های آن محسوب می‌شوند و باعث سهولت بهره بردن از این منبع خواهند بود.

کتاب آموزش اجمالی نرم‌افزارهای برق نوشته‌ی مهندس ابراهیم زارعی علی‌آبادی به همت انتشارات حافظ‌پژوه به انتشار رسیده است.

کتاب آموزش اجمالی نرم‌افزارهای برق برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کسانی که در رشته‌ی مهندسی برق تحصیل می‌کنند یا حرفه‌ی شغلی‌شان با برق و مهندسی برق در ارتباط است، بسیار مناسب خواهد بود.

در بخشی از کتاب آموزش اجمالی نرم افزار‌های برق می‌خوانیم

PLC‌ها مبتنی بر میکروپروسسور هستند و با داشتن اجزایی مانند زمان سنج، شمارنده و ثبات انتقالی، کنترل فرآیندهای پیچیده را آسان می‌سازند.

اجزای PLC‌ها گوناگون می‌باشد ورودی، حافظه پردازش خروجی برخی از مهمترین اجزای پی ال سی می‌باشد.

اطلاعات ورودی از طریق سنسورها دریافت و در حافظه ذخیره می‌گردند، این اطلاعات با توجه به فرامین موجود در حافظه پردازش شده و سپس خروجی‌ها به نحوی مناسب ساخته می‌شوند.

هر PLC دارای زبان برنامه نویسی خاص خود بوده که رابط بین کاربر و سخت افزار PLC می‌باشد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: متلب و سیمولینک
فصل دوم: آموزش نرم افزار PDMS
فصل سوم: آموزش نرم افزار FACTORY I٫O
فصل چهارم: آموزش نرم افزار لوگو سافت
فصل پنجم: نرم افزار کد ویژن AVR
فصل ششم: پی ال سی فتک Fatek PLC
فصل هفتم: SIMATIC Manager آموزش
فصل هشتم: اتوکد الکتریکال
فصل نهم: آموزش نرم افزار Honeywell
فصل دهم: آلتیوم دیزاینر
فصل یازدهم: آردوینو
فصل دوازدهم: آموزش EasyEDA
منابع و مآخذ و لینک دانلود نرم افزارها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش اجمالی نرم افزار‌های برق
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات حافظ پژوه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات234
زبانفارسی
شابک978-600-8606-46-8
موضوع کتابکتاب‌های مهندسی برق، کتاب‌های آموزش نرم افزارهای کاربردی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش اجمالی نرم افزار‌های برق

برای دریافت کتاب آموزش اجمالی نرم افزار‌های برق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.