معرفی و دانلود کتاب آموزش LARAVEL همراه با PHP

برای دانلود قانونی کتاب آموزش LARAVEL همراه با PHP و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش LARAVEL همراه با PHP و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش LARAVEL همراه با PHP

برنامه‌نویسی از شغل‌های پرطرفدار است و هرچه در آن بیشتر مطالعه کنید درهای گوناگونی از وسعت خود را به رویتان باز خواهد کرد. از کتاب‌های آموزشی که در این زمینه مفید هستند، می‌توانیم به کتاب آموزش LARAVEL همراه با PHP اشاره کنیم. این اثر به کوشش حمیدرضا قنبری، مهرنوش آذرنیا، سپهر محبی و معصومه ابراهیمی تألیف شده است و به خوانندگان کمک می‌کند تا با فریم‌ورک لاراول آشنا شوند و در محیط بهتری کدهای برنامه‌نویسی خود را ثبت کنند.

درباره‌ی کتاب آموزش LARAVEL همراه با PHP

هر اثر نقاشی پیش از آن که خلق شود و رنگ و نقشی از خود به جای بگذارد، به یک بوم خالی و فضایی برای ظهور نیاز دارند. جنس کاغذ، چوب، ابعاد و رنگ نیز در کیفیت طرح اثرگذار هستند. حال به جای نقاشی، کدهای زبان PHP در برنامه‌نویسی را به ذهن بیاورید. به‌نظر شما این کدها به چه فضایی برای اعمال و پیاده‌شدن نیاز دارند؟ آیا همه‌ی فضاها مثل همدیگرند یا عواملی در کیفیت آن‌ها نقش دارند؟ در وهله‌ی باید بدانید نام این فضا در عالم برنامه‌نویسی فریم‌ورک است. یکی از بهترین فریم‌ورک‌ها برای برنامه‌نویسی آسان و بی‌دردسر، فریم‌ورک لاراول است. کتاب آموزش LARAVEL همراه با PHP که حاصل تلاش چند مهندس و گروه فنی و مهندسی است، شیوه‌ی کار برنامه‌نویسی با زبان PHP در فریم‌ورک لاراول را در اختیار شما می‌گذارد.

فریم‌ورک‌های بسیاری در دسترس برنامه‌نویسان است اما ویژگی‌های آن‌ها با هم متفاوت است و قبل از استفاده باید از آن‌ها شناخت کافی داشته باشیم. کتاب حاضر به شما کمک می‌کند تا درباره‌ی ویژگی‌های فریم‌ورک لاراول اطلاعات کسب کنید. برنامه‌ی لاراول، فریم ورکی رایگان و متن‌باز است. حمیدرضا قنبری، مهرنوش آذرنیا، سپهر محبی و معصومه ابراهیمی در کتاب آموزش LARAVEL همراه با PHP اولین مبحث را به چگونگی نصب، راه‌اندازی و پیکربندی این فریم‌ورک اختصاص داده‌اند. فصل‌های ابتدایی کتاب به آشنا کردن مخاطب با محیط لاراول، ماشین مجازی Homestead، آدرس‌دهی و افزودن ROUT و سپس Tesk می‌پردازد. پس از این بخش‌ها آموزش نحوه‌ی برنامه‌نویسی با زبان PHP در سرفصل‌های گوناگون به تفصیل بازگو می‌شوند.

کتاب آموزش LARAVEL همراه با PHP به مخاطب کمک می‌کند تا باگ‌ها و خطاهای موجود را آسان‌تر حل کند. در اغلب صفحات کتاب، تصویرهایی وجود دارند که روی آن‌ها انواع ارورها، خطاهای ناشناخته و مشکلات احتمالی در هنگام خروجی‌ گرفتن نشان داده می‌شوند. نویسندگان کتاب سعی دارند تا شما با پیش‌زمینه‌ی ذهنی به سراغ کدنویسی بروید و خیالتان راحت باشد که در صورت رخ‌دادن آن باگ‌ها، راه‌حل‌هایشان را در کتاب خود دارید. البته ناگفته نماند برای استفاده از این کتاب باید پایه‌ها و مراحل اولیه‌ی برنامه‌نویسی و کدزنی را بدانید، در آن صورت این کتاب به شما کمک می‌کند تا کدهای خود را در فضای کنترل‌شده‌ی لاراول که امکان تصحیح کدهای از پیش تعیین‌شده هم در آن وجود دارد، پیاده‌سازی کنید.

در فصل پایانی کتاب آموزش LARAVEL همراه با PHP، برخی از مفاهیمی که احتمالاً در سایت‌های گوناگون با آن‌ها مواجه شده‌اید، عنوان شده‌اند، مانند کوکی که با کمک زبان PHP ایجاد و ذخیره می‌شود. کوکی مجموعه‌ای از اطلاعات کاربر است که سایت‌ها با ارسال اعلانی به کاربر و کسب رضایت او، آن اطلاعات را جمع‌آوری می‌کند. دفعات بعد که کاربر مجدد به سایت مراجعه کرد، آن اطلاعات به سایت کمک می‌کند تا محتوای موردعلاقه‌ی کاربر را به او نمایش دهد.

این کتاب در نشر مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران چاپ شده و اکنون در سایت و اپلیکیشن کتابراه در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

کتاب آموزش LARAVEL همراه با PHP برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای برنامه‌نویسان و افرادی که دوست دارند با این شغل آشنا شوند، مناسب خواهد بود.

در بخشی از کتاب آموزش LARAVEL همراه با PHP می‌خوانیم

باز و بسته کردن یک فایل

به وسیله‌ی تابع () fopen در PHP می‌توانید یک فایل را باز کنید. این تابع چهار پارامتر می‌گیرد. دو پارامتر اول اجباری و دو پارامتر آخر اختیاری هستند. پارامتر اول تعیین‌کننده‌ی نام و آدرس فایل و پارامتر دوم تعیین‌کننده نحوه‌ی باز کردن فایل است. برای کار با این تابع، باید خروجی آن را در یک متغیر ذخیره نمود و سپس آن متغیر را در سطح برنامه استفاده نمود.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: نصب و راه اندازی LARAVEL
فصل دوم: آموزش برنامه نویسی با LARAVEL
فصل سوم: آموزش کار با دیتابیس در LARAVEL
فصل چهارم: مروری بر آنچه آموختیم
فصل پنج: الزامات آموزشی PHP را آسان بیاموز

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش LARAVEL همراه با PHP
نویسنده، ، ،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات407
زبانفارسی
شابک978-600-124-897-9
موضوع کتابکتاب‌های آموزش طراحی وب سایت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش LARAVEL همراه با PHP

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آموزش LARAVEL همراه با PHP

برای دریافت کتاب آموزش LARAVEL همراه با PHP و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.