معرفی و دانلود کتاب آموزش کاربردی PHP 7: HTML5, CSS3, JavaScript, AML, JSON, MYSQL

عکس جلد کتاب آموزش کاربردی PHP 7: HTML5, CSS3, JavaScript, AML, JSON, MYSQL
قیمت:
۹۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش کاربردی PHP 7 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش کاربردی PHP 7 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش کاربردی PHP 7: HTML5, CSS3, JavaScript, AML, JSON, MYSQL

کتاب آموزش کاربردی PHP 7، منبعی برای آشنایی با نحوه‌ی ساخت برنامه‌های وبِ کاربردی و امن با استفاده از پی.‌اِچ‌.‌پی نسخه‌ی 7 است. استیو پریتیمن، نویسنده‌‌ی کتاب، در این اثر مراحل ساخت برنامه‌های تحت وب را با تمرکز بر اصول برنامه‌نویسی شیءگرا (OOP) و ادغام با HTML5، CSS3، JavaScript، XML، JSON و MySQL، آموزش داده است. پس از مطالعه‌ی کتاب حاضر، می‌توانید اپلیکیشن‌های تحت وب را با طراحی ماژولار و برنامه‌نویسیِ شیءگرا، توسعه دهید.

درباره‌ی آموزش کاربردی PHP 7

کتاب آموزش کاربردی PHP7، منبعی برای یادگیری روش‌های ساخت برنامه‌های تحت وب با استفاده از زبان‌ برنامه‌نویسیِ پی.‌اِچ‌.‌پی است. استیو پریتیمن ( Steve Prettyman) مراحل توسعه‌ی برنامه‌های تحت وب را در این اثر با استفاده از متودولوژی‌های جدیدی مانند برنامه‌نویسی شیءگرا توضیح داده است. این آموزش‌ها، حالتی گام‌به‌گام دارند. برای فراگیری آموزش‌های این کتاب، داشتن اطلاعات متوسطی درباره‌ی برنامه‌نویسی کفایت می‌کند. نویسنده‌ی کتاب به‌جای پرداختن به مفاهیم نظری، رویکردی کاربردی در تدوین این اثر داشته است. با این رویکرد به‌راحتی یاد می‌گیرید که چگونه فناوری‌ها و مفاهیم مختلف در یک محیط عملی، با هم برای ساخت و توسعه‌ی برنامه‌های تحت وب، استفاده می‌شوند. مولف در این اثر تاکید ویژه‌ای بر استفاده از اصول برنامه‌نویسی شیءگرا دارد. مفاهیم اساسیِ این متودولوژی مانند کلاس‌ها، اشیاء، توارث، بسته‌بندی و چندریختی را در کتاب آموزش کاربردی پی.‌اِچ‌.‌پی 7، مطالعه می‌کنید. با درک این اصول، توانمندی شما برای نوشتن کدهای سازمان‌یافته‌تر، افزایش پیدا می‌‌کند. نویسنده‌ در این کتاب، خواننده را با دنیای برنامه‌نویسی ماژولار آشنا می‌کند. با مطالعه‌ی این آموزش‌ها، تکنیک‌هایی را برای شکستن برنامه‌های کاربردی پیچیده به ماژول‌های کوچک‌تر و مستقل یاد می‌گیرید. این رویکرد باعث استفاده مجدد از کد و ساده‌سازی فرآیند توسعه می‌شود. چگونگیِ استفاده‌ی مؤثر از ماژول‌ها در هر لایه از برنامه‌های کاربردی، یکی دیگر از آموزش‌های مهم در بحث یادگیریِ برنامه‌نویسی ماژولار است. با مطالعه‌ی این آموزش‌‌ها، یاد می‌‌گیرید که هر لایه با استفاده از تکنیک‌های شیءگرا و تزریق وابستگی، به صورت منطقی و فیزیکی از هم جدا شده است. این رویکرد به لایه‌های مستقل اجازه می‌دهد تا با تأثیر کم یا بدون تأثیر روی لایه‌های دیگر، به‌روز شوند.

کتاب آموزش کاربردی PHP 7 با تمرکز اصلی بر توضیحِ روش‌های توسعه‌ی برنامه‌های تحت وب با این زبان برنامه‌نویسی تدوین شده است. پریتیمن، نویسنده‌ی کتاب، در این اثر بر اهمیت ادغام PHP با سایر فناوری‌های ضروری توسعه وب، تأیید کرده است. اهمیت این بخش باعث شده تا اصول اولیه HTML5، CSS3 و جاوااسکریپت را در ادامه‌‌ی این اثر مطالعه کنید. با یادگیری این اصول، در طراحی رابط‌های کاربری تعاملی برای برنامه‌های کاربردی مسلط می‌شوید. علاوه‌براین، نویسنده‌، فرمت‌های تبادل داده مانند XML و JSON را بررسی کرده است. این فرمت‌ها برای برقراری ارتباط بین بخش‌های مختلف یک برنامه کاربردی استفاده می‌شود. ایجاد برنامه‌های امن در دنیای توسعه وب امروزی از اهمیت بالایی برخوردار است. این اهمیت باعث شده تا پریتیمن، خوانندگان را با روش‌های رمزگذاریِ گذرواژه و احراز هویتِ کاربر آشنا کند.

در انتهای هر بخش‌، تمرین‌هایی با عنوان «خودت انجام بده» قرار گرفته‌اند. انجام این تمرین‌ها، فرصت مناسبی برای ایجاد تغییراتی در کد نمونه مهیا می‌کند. تمرین‌های برنامه‌نویسیِ انتهای هر فصل به شما امکان می‌دهند تا با استفاده از الگوریتم‌های مطرح‌شده در همان فصل، برنامه‌های کاربردی خود را توسعه دهید.

کتاب آموزش کاربردی PHP 7 را انتشارات آتی نگر، چاپ و روانه‌ی بازار کرده است. آیدا محسنی و آروین ملکی، مترجم‌های این کتاب هستند.

کتاب آموزش کاربردی PHP 7 برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب با فرض بر عدم آشنایی قبلی با PHP یا مفاهیمِ برنامه‌نویسیِ شیءگرا نوشته شده است. به همین دلیل، برای کسانی که به‌دنبال یادگیری اصول اولیه‌ی برنامه‌نویسی وب با استفاده از PHP 7 هستند، انتخابی سودمند به‌حساب می‌آید. مطالعه‌ی کتاب آموزش کاربردی PHP 7 برای برنامه‌نویسان با‌تجربه‌‌ای که می‌خواهند دانش خود را درباره‌ی مفاهیم برنامه‌نویسی شیء‌گرا، پی‌.اِچ‌.‌پی و ادغام آن با HTML5، CSS3، JavaScript، XML، JSON و MySQL ارتقا دهند نیز خالی از لطف نیست.

در بخشی از کتاب آموزش کاربردی PHP 7: HTML5, CSS3, JavaScript, AML, JSON, MYSQL می‌خوانیم

PHP یک زبان اسکریپت‌نویسی است. یک زبان اسکریپت‌نویسی با یک زبان برنامه‌نویسی واقعی متفاوت است. زبان‌های برنامه‌نویسی مانند (Java) توسط برنامه‌نویسان به صورت قواعد دستوری مشابه زبان انگلیسی نوشته می‌شوند؛ سپس برنامه کامپایل می‌شود؛ بدین معنی که از قواعد دستوری انگلیسی به زبان ماشین تبدیل می‌شوند (0ها و 1ها). سپس این کد در یک سیستم عامل و سخت‌افزار سازگار اجرا می‌شود. زبان‌های اسکریپت‌نویسی از کامپایلر استفاده نمی‌کنند. در اولین مرتبه دستیابی به کد، هنگامی که برنامه اجرا می‌شود خط به خط تفسیر می‌شود.

ممکن است این پرسش به وجود آید که آیا این کار باعث می‌شود این کدها در مقایسه با کدهای کامپایل‌شده کندتر باشند؟ پاسخ منفی است. هنگامی که این کد برای یک بار اجرا می‌شود، کد تفسیر شده برای سایر اجراها در حافظه کامپیوتر یا سرور باقی می‌ماند. اگر برنامه‌نویس این کد را تغییر دهد، یک نسخه جدید جایگزین نسخه قبلی در حافظه خواهد شد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: مقدمه‌ای بر PHP 7
فصل دوم: رابط‌های کاربری، پلت‌فرم‌ها، کانتینرها و برنامه‌نویسی سه ردیفی
فصل سوم: برنامه‌نویسی پیمانه‌ای
فصل چهارم: رابط‌های کاربری امن‌شده
فصل پنجم: مدیریت و ثبت خطاهای استثنا
فصل ششم: اشیای داده
فصل هفتم: احراز هویت
فصل هشتم: رابط‌های کاربری چندمنظوره

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش کاربردی PHP 7: HTML5, CSS3, JavaScript, AML, JSON, MYSQL
نویسنده
مترجممائده حاجی آقامحسنی، سجاد ملکی
ناشر چاپیانتشارات آتی نگر
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات379
زبانفارسی
شابک978-600-7631-67-6
موضوع کتابکتاب‌های آموزش طراحی وب سایت، کتاب‌های آموزش برنامه نویسی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش کاربردی PHP 7

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آموزش کاربردی PHP 7

برای دریافت کتاب آموزش کاربردی PHP 7 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.