معرفی و دانلود کتاب آماده باش

عکس جلد کتاب آماده باش
قیمت:
۱۰۰۰۰۰ ۶۰,۰۰۰ تومان ۴۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آماده باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آماده باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آماده باش

کتاب آماده باش، نوشته‌ی ویرا برازگل را می‌توان شرح‌حال خود نویسنده دانست؛ شرح‌حالی خواندنی و بامزه که در یک اردو تابستانی می‌گذرد. ویرا هیچ‌چیز نمی‌خواهد جز اینکه وصله‌ی ناجور جمع نباشد و بقیه‌ی بچه‌ها او را بین خودشان بپذیرند. ولی چنین اتفاقی برای دخترکی اهل روسیه به‌هیچ‌عنوان کار آسانی نیست.

درباره‌ی کتاب آماده باش

ویرا برازگل (Vera Brosgol) به‌گونه‌ای از شرح‌حال خودش در دوران راهنمایی و مشکلاتی که به عنوان یک خارجی و غریبه با آن‌ها مواجه بوده، دست به نوشتن کتاب آماده باش زده است. ویرا برازگل در پایان کتابش این موضوع را به خوانندگان اعلام می‌کند که داستان کتابش هم واقعی و هم ساختگی است. او دو تابستان به اردو می‌رود اما تمام اتفاقات را در یک اردو جمع کرده و به‌صورت این کتاب مصور درآورده است. نویسنده برای اینکه به حریم شخصی افراد تجاوز نکرده باشد، اسامی آن‌ها و حتی اسامی مکان‌ها را در کتابش تغییر داده است. یک‌سری از تجربیاتی که ویرا برازگل در کتاب آماده باش (Be Prepared) تجربه کرده واقعی هستند مانند وقتی که جشن تولد مسخره‌ای داشته و دوستانش شب را خانه‌ی او می‌مانند. ویرا می‌گوید برای جذاب‌ترشدن کتابش برخی جزئیات را تغییر داده ولی تمامی احساساتی که تجربه کرده به دور از غلو و دروغ هستند.

معرفی و دانلود کتاب آماده باش

ویرا برازگل در کتاب آماده باش از تابستانی در بچگی‌اش نوشته که حسابی به او سخت گذشته و مجبور بوده شرایط را تنهایی سر کند. او همیشه سعی داشته دوست پیدا کند ولی خیلی طول می‌کشیده تا این اتفاق برایش بیفتد. همیشه می‌کوشید خودش را میان بچه‌های دیگر جا کند اما محیط برایش غریبه و بچه‌ها از او بزرگ‌تر بودند. تحمل چنین وضعیتی از میزان توانایی ویرا بالاتر بود و او نمی‌توانست از پس این شرایط بربیاید. دوستان ویرا خانه‌های شیک و گران و مجلل داشتند و والدینشان خیلی راحت می‌توانستند از پس هزینه‌های فرستادن بچه‌هایشان به اردو تابستانی بربیایند. اما مادر ویرا، که زنی بی‌همسر است، نمی‌تواند از پس این هزینه‌ها بربیاید. ولی یک سفر به اردویی پیش می‌آید که هزینه‌هایش با توان مالی مادر ویرا هم‌خوانی دارد و آن، اردو تابستانی روسی است. ویرا که حالا مطمئن است جایی پیدا کرده که می‌تواند خودش را جا کند، متوجه می‌شود این اردو هیچ شباهتی به اردویی که تصور می‌کرده، ندارد.

جوایز و افتخارات کتاب آماده باش

  • برنده جایزه کتابفروشان کبک سال 2020
  • نامزد جایزه بهترین کتاب مصور گودریدز سال 2018
  • نامزد جایزه کتاب خوانندگان جوان ربکا کودیل سال 2022
  • کتاب منتخب کودکان از سوی نیویورک تایمز Book Reviews سال 2022
  • کتاب برگزیده در زمینه‌ی بهترین رمان مصور 2018 از سوی مجله‌ی Parents
  • بهترین کتاب از نگاه A Boston Globe سال 2018

نکوداشت‌های کتاب آماده باش

  • کتابی زیبا، خنده‌دار و غم‌انگیز، خالصانه و صادقانه. ویرا آنقدر کارتونیست ماهری است که نفس آدم را می‌برد. (راینا تلگمییر، ‌ نویسنده)
  • شرح حالی خواندنی و احساسی که می‌ارزد در مجموعه‌ی کتاب‌های مصور جای بگیرد (School Library Journal)
  • این کتاب به راحتی در قلب خواننده‌ها جا می‌گیرد و کاری می‌کند که از خنده ریسه بروند. (Booklist)

کتاب آماده باش برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما هم یکی از آن کودک‌ها و نوجوان‌هایی 9 تا 12 ساله‌ای هستید که از سوی دیگران طرد شده‌اید و یا خودتان را وصله‌ی ناجور می‌دانید، خواندن این کتاب مصور می‌تواند به شما کمک کند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آماده باش
نویسنده
مترجمنگار عباس پور
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات253
زبانفارسی
شابک978-622-277011-2
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک
۱۰۰۰۰۰ ۶۰,۰۰۰ ت ۴۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آماده باش

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آماده باش

برای دریافت کتاب آماده باش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.