معرفی و دانلود کتاب شرلوک هولمز و معمای سیرک: آموزش تکنولوژی برای کودکان و نوجوانان

عکس جلد کتاب شرلوک هولمز و معمای سیرک: آموزش تکنولوژی برای کودکان و نوجوانان
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شرلوک هولمز و معمای سیرک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شرلوک هولمز و معمای سیرک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شرلوک هولمز و معمای سیرک: آموزش تکنولوژی برای کودکان و نوجوانان

کتاب شرلوک هولمز و معمای سیرک، مجموعه‌ای از داستان‌ها و معماهای هیجان‌انگیز را پیش روی خواننده قرار می‌دهد. عبدالله کاویانی راد، نویسنده‌ی کتاب، با تلفیق داستان‌های کارآگاهی پرهیجان شرلوک هولمز و ماجراهای علمی، کودکان و نوجوانان را به سفری سرگرم‌کننده در دنیای علم و دانش می‌برد. پس از مطالعه‌ی کتاب حاضر، در کنار افزایش خلاقیت، مفاهیم پایه‌‌ایِ فناوری‌های جدید را یاد می‌گیرید.

درباره‌ی کتاب شرلوک هولمز و معمای سیرک

کتاب شرلوک هولمز و معمای سیرک، خواننده را به دنیای معمایی شرلوک هولمز، کارآگاه معروف، می‌برد. عبدلله کاویانی راد، نویسنده‌ی کتاب، با طرح داستان‌های هیجان‌انگیز و معمایی با محوریت شرلوک هولمز، فناوری‌های نوین را در این اثر به کودکان آموزش می‌دهد. انتخاب روش داستان‌گویی برای انتقال مفاهیم آموزشی در این کتاب، تاثیر چشمگیری در شکل‌گیری مطالب در ذهن کودکان و نوجوانان دارد. نویسنده با استفاده از داستان، مفاهیم پیچیده‌ را با شیوه‌ای جذاب و سرگرم‌کننده برای مخاطب مطرح کرده است. این روش، یادگیری و درک مطالب را در کودکان و نوجوانان افزایش می‌دهد. سبک روایتِ داستان‌های کتاب شرلوک هولمز و معمای سیرک نیز به‌گونه‌ای است تا مشارکت و تعامل خواننده را افزایش دهد. جذابیت داستان‌های معماییِ این کتاب، مخاطب را به مشارکت در فرایند یادگیری تشویق می‌کند. این روش، یادگیری عمیق و ماندگار مفاهیمِ آموزشیِ کتاب را در ذهن کودکان و نوجوانان به‌دنبال دارد.

نویسنده، 10 پرونده هیجان‌انگیز و معمایی را در کتاب شرلوک هولمز و معمای سیرک گنجانده است. مطالب این کتاب کاملاً با هم ارتباط دارند و برای حل‌کردن پرونده‌‌ها و دنبال‌کردن سرنخ‌ها، باید پشت‌سرهم خوانده شود. در انتهای هر بخش، یک معما قرار گرفته است. میزان دشواریِ این معماها در بخش‌های بعدی کتاب افزایش پیدا می‌کند تا اشتیاق خواننده برای پیداکردن سرنخ‌ها و حل معما، بیشتر شود. پاسخگویی به این معماها، مهارت‌های تفکر انتقادی و حل مسئله را در کودکان و نوجوانان تقویت می‌کند. علاقه‌مندان به داستان‌های پلیسی، با حل معمای این کتاب، شیوه‌های تفکر منطقی را یاد می‌گیرند و مهارت‌ تجزیه‌و‌تحلیل اطلاعات در ذهن‌ آن‌ها تقویت می‌شود. در کنار معماهایی که در هر بخش قرار دارد، نویسنده‌، هزارتویی هیجان‌انگیز را نیز گنجانده است. انجام این هزارتوهای پیچ‌درپیچ و هیجان‌انگیز، خواننده را برای ادامه‌ی مطالعه‌ی کتاب شرلوک هولمز و معمای سیرک، تشویق می‌کند. پاسخ معماهایی که در انتهای هر کدام از داستان‌های این اثر مطرح‌شده، در پایان کتاب قرار دارد.

جام زرین، نخستین داستان هیجان‌انگیز از مجموعه‌ داستان‌های این کتاب است. در این داستان، جام زرین گران‌بهایی از منزل فردی توانگر، ربوده می‌شود. در بررسی‌های اولیه‌ی شرلوک هولمز، پیشخدمت به‌عنوان مظنون اصلی شناخته می‌شود. در ادامه‌ی داستان متوجه می‌شویم که ماجرا به همین سادگی‌ها نیست و افراد تبهکار بیشتری در سرقت جام زرین دست‌ دارند. «نقاشی»، «مخفی در جنگل»، «کوزه در موزه»، «مزرعه»، «ساحل»، «گنج»، «سیرک»، «زیرزمین و زیرزمین 2»، داستان‌های هیجان‌انگیز دیگری هستند که در کتاب شرلوک هولمز و معمای سیرک قرار دارد. این داستان‌ها در سبک کُمیک یا داستان مصور در کتاب روایت‌شده تا مخاطب، ارتباط بهتری با ماجراهای معمایی و هیجان‌انگیز این اثر برقرار کند.

کتاب شرلوک هولمز و معمای سیرک را انتشارات مرجع علم چاپ و روانه‌ی بازار کرده است.

کتاب شرلوک هولمز و معمای سیرک برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های تصویری، کمیک و مطالب آموزشی، مخاطب‌های کتاب شرلوک هولمز و معمای سیرک هستند.

فهرست مطالب کتاب

قسمت اول: جام زرین
قسمت دوم: نقاشی
قسمت سوم: مخفی در جنگل
قسمت چهارم: کوزه در موزه
قسمت پنجم: مزرعه
قسمت ششم: ساحل
قسمت هفتم: گنج
قسمت هشتم: سیرک
قسمت نهم: زیرزمین
قسمت دهم: زیرزمین 2
پاسخ معماها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شرلوک هولمز و معمای سیرک: آموزش تکنولوژی برای کودکان و نوجوانان
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات مرجع علم
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات101
زبانفارسی
شابک978-622-7766-33-2
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شرلوک هولمز و معمای سیرک

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب شرلوک هولمز و معمای سیرک

برای دریافت کتاب شرلوک هولمز و معمای سیرک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.