معرفی و دانلود کتاب آدم‌های سمی: ده روش برای مقابله با افرادی که زندگی شما را تلخ می‌کنند

عکس جلد کتاب آدم‌های سمی: ده روش برای مقابله با افرادی که زندگی شما را تلخ می‌کنند
قیمت:
۳۸,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آدم‌های سمی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آدم‌های سمی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آدم‌های سمی: ده روش برای مقابله با افرادی که زندگی شما را تلخ می‌کنند

حتما برای شما هم پیش آمده که از آدم های سمی فراری باشید. اما شاید مجبور باشید که هر روز یکی از آن‌ها را ببینید. این یک تراژدی بزرگ برای زندگی شماست. کتاب آدم‌های سمی نوشته‌ی لیلیان گلاس به شما کمک می‌کند که این مشکل را حل کنید.

درباره‌ی کتاب آدم‌های سمی

زندگی ما آدم‌ها در ارتباط با دیگران معنا پیدا می‌کند. اما برخورد با بعضی از دوستان و آشنایان چیزی غیر از ناراحتی و پریشانی ندارد. در محل کار، محیط خانواده، جمع دوستان و حتی ایستگاه مترو مجبور به برخورد با آدم‌هایی هستیم که ممکن است به روح ما آسیب بزنند. کتاب آدم‌های سمی (Toxic People) نوشته‌ی لیلیان گلاس (Lillian Glass) شخصیت‌های منفی زندگی را به شما معرفی کرده و راهکاری مطمئن برای برخورد با آدم‌های سمی ارائه می‌کند. اینکه آدم‌های سمی چه ویژگی‌هایی دارند و چرا این عنوان را به آن‌ها داده‌اند، در مطالب این کتاب به خوبی قابل دریافت و ارزیابی است.

لیلیان گلاس در کتاب آدم‌های سمی تصویر روشنی را از رفتار و منش درونی آدم‌ها ارائه می‌دهد تا شما را به‌عنوان مخاطب کتاب متوجه ویژگی‌ها و ابعاد شخصیتی دیگران کند. از طرفی این نویسنده‌ی روان‌شناس تلاش دارد با کمک مطالب دقیق کتاب، خواننده را ترغیب کند تا او خود را بشناسد و بیش از هر چیز ابعاد شخصیتی خود را درک کند و پس از آن به شناسایی دیگران بپردازد. از این طریق آدم‌ها می‌توانند در هر کجای زندگی که قرار دارند بینشی عمیق به وضعیت خود و اتفاقات پیرامون‌شان داشته باشند.

معرفی و دانلود کتاب آدم‌های سمی

تنهایی و گوشه‌نشینی یکی از مشکلات زندگی امروز و همه‌ی روزهای تکراری عصر جدید است. شهروندان به آدم‌های مکانیکی تبدیل شده‌اند و همه به دنبال رسیدن به جایی برای استراحت شبانه‌اند. به همین دلیل اوقات انسان کنونی در این روزگار نوین بدون رابطه‌ی با دیگران سپری می‌شود. چراکه زمان کافی برای برخورد و معاشرت وجود ندارد. در این رابطه‌ی محدود، چند نفری هستند که ممکن است در طول یک روز ما آن‌ها را ببینیم. حال اگر از بین این ‌آدم‌ها یک نفر انرژی منفی خودش را انتقال دهد یا فکر ما را دچار آشفتگی کند، لحظه‌ها تلخ و طاقت‌فرسا می‌شوند. کتاب آدم‌های سمی به ما یاد می‌دهد که در پی فرار کردن از این مشکل نباشیم و راهی برای ادامه دادن پیدا کنیم.

لیلیان گلاس با شناخت خوبی که از مسائل روحی انسان مدرن دارد، در کتاب آدم‌های سمی راهکارهای متفاوتی برای ایجاد و تداوم ارتباطی سالم با آدم‌های سمی پیشنهاد می‌کند. او تلاش می‌کند انگیزه‌ای متفاوت برای حل مشکل رابطه‌‌ی اجتماعی به مخاطب این کتاب بدهد و از او می‌خواهد با تقویت مهارت شناخت، از این چالش فرار نکند. شناسایی آدم‌های سمی یکی از مراحل اولیه‌ در مبارزه با رفتارهای آزاردهنده‌ی دیگران است که نویسنده‌ی کتاب آدم‌های سمی این مرحله را بسیار مهم می‌داند.

از طرفی با مطالعه‌ی کتاب آدم‌های سمی می‌توان قدرت جلوگیری و دفع زهرهای سمی را نیز آموخت. لیلیان گلاس تاکید می‌کند که ما می‌توانیم پیش از وقوع حادثه و پیش از آنکه از طرف آدم‌های سمی دچار تخریب ذهنی و روحی شویم، از برخورد سموم جلوگیری کنیم. لیلیان گلاس آدم‌های سمی را همان اشخاصی می‌داند که ممکن است در نقش دوستان نزدیک اطراف ما وجود داشته باشند. از این رو کیفیت ارتباط ما با دیگران است که مشخص می‌کند چه کسانی جزء گروه آدم‌های سمی هستند و چه کسانی نیستند.

کتاب آدم‌های سمی مطالب مفیدی را برای خودشناسی و تقویت باورهای مثبت دربردارد. این کتاب به مخاطب خود می‌آموزد که از زندگی تکراری و آزاردهنده رها شود و قدرت تازه‌ای برای کشف درونیات خود و همین‌طور افزایش اعتمادبه‌نفس در مواجهه با دیگران پیدا کند. این کتاب شامل دوازده بخش است که هر بخش به عنوان مرحله‌ای از پیشرفت و تکامل در مبارزه‌ی افراد توانمند معرفی می‌شود. روش‌های شناسایی افراد سمی، ده شگرد برای رویارویی با افراد سمی، انتخاب شیوه‌های برخورد با توجه به جایگاه آن فرد در زندگی شما، راه‌های مقابله با خشم و آسیب ناشی از رابطه‌ی سمی و رها شوید و به دنبال زندگی‌تان بروید، از جمله‌ی مراحلی هستند که لیلیان گلاس برای اجرای طرح پیشنهادی‌اش ارائه می‌کند.

کتاب آدم‌های سمی نوشته‌ی لیلیان گلاس با ترجمه‌ی نیلوفر گنجی توسط انتشارات نگاه آشنا منتشر شده است.

کتاب آدم‌های سمی برای چه کسانی مناسب است؟

علاقمندان به کتاب‌های روان‌شناسی و موفقیت از خواندن این کتاب لذت خواهند برد و کسانی که در ارتباط با آدم‌های سمی دچار مشکلات زیادی هستند، مطالب مفیدی در این کتاب خواهند یافت.

در بخشی از کتاب آدم‌های سمی: ده روش برای مقابله با افرادی که زندگی شما را تلخ می‌کنند می‌خوانیم

دروغگوها غیرقابل‌اعتماد، پررو، غیرواقعی، مرموز، فضول، همه‌چیزدان، بی‌شرم، آشفته، عیب‌جو، نفرت‌انگیز، شایعه‌پراکن، غیرقابل‌پیش‌بینی، غیرقابل‌اعتماد، ضعیف، خائن، چاپلوس، خودخواه و متقلب هستند.

دروغگوها خودشان هم نمی‌دانند دارند دروغ می‌گویند یا راست. به‌قدری دروغ گفته‌اند و برای بالای بردن اعتمادبه‌نفس خود قصه سرهم کرده‌اند که خودشان هم دروغ‌هایشان را باور کرده‌اند. آن‌ها می‌توانند به تمام مقدسات قسم بخورد دروغی که می‌گویند عین حقیقت است، درحالی‌که شما می‌دانید دروغی بیش نیست. این افراد اصولاً از موضع خود کنار نمی‌روند و به فریبکاری ادامه می‌دهند. گیج‌کننده‌ترین نکته درباره‌ی این افراد این است که گاهی رگه‌های باریکی از حقیقت به حرف‌هایشان اضافه می‌کنند. این کار را می‌کنند تا مخاطب خود را گیج کنند. گاهی ممکن است حقایق ناقصی را برای شما بازگو کنند و اصرار داشته باشند که عین واقعیت را می‌گویند.

ارتباط با این افراد بسیار خسته‌کننده است چراکه هرگز نمی‌توانید به آن‌ها اعتماد کنید و ارتباط محکمی با آن‌ها شکل دهید. ازآنجایی‌که اعتماد عنصر کلیدی ارتباط است، احترام گذاشتن و یا برقراری یک ارتباط سالم با آن‌ها واقعاً غیرممکن است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: آیا در زندگی شما یک آدم سمی وجود دارد؟
فصل دوم: رفتار‌های سمی
فصل سوم: چه چیزی باعث می‌شود که افراد سمی چنین برخوردی داشته باشند؟
فصل چهارم: شناسایی افراد سمی
فصل پنجم: سی نوع شرور سمی
فصل ششم: ده تکنیک برای مقابله با آدم‌ها سمی
فصل هفتم: تکنیک‌هایی که برای آدم‌های سمی خاص استفاده می‌شود
فصل هشتم: انتخاب تکنیک بر اساس نقشی که یک آدم سمی در زندگی شما دارد
فصل نهم: کنار آمدن باخشم و عصبانیت ناشی از یک رابطه‌ی سمی
فصل دهم: اهمیت ظاهر: فهرست تصویر سمی
فصل یازدهم: احیای یک رابطه‌ی سمی
فصل دوازدهم: به زندگی خود ادامه دهید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آدم‌های سمی: ده روش برای مقابله با افرادی که زندگی شما را تلخ می‌کنند
نویسنده
مترجمنیلوفر گنجی
ناشر چاپیانتشارات نگاه آشنا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات208
زبانفارسی
شابک978-622-7701-58-6
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آدم‌های سمی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آدم‌های سمی

برای دریافت کتاب آدم‌های سمی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.