معرفی و دانلود کتاب گوش صورتی

عکس جلد کتاب گوش صورتی
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گوش صورتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گوش صورتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گوش صورتی

با کتاب گوش صورتی و قصه‌ی خرگوش بانمک و دوست‌داشتنی همراه شوید تا از ماجراجویی‌های تازه‌ی او در نمایش سیرک دوستش لپ قرمزی سر در بیاورید. معصومه یزدانی نویسنده‌ی داستان‌های کودکانه، خالق این ماجرای کوتاه و شیرین است. او به‌همراه تصویر‌گری‌های شاد و رنگی نوشین خائفی اشکذری داستانی سرگرم‌کننده و خواندنی برای دوستان کوچک خود تعریف می‌کند.

درباره‌‌ی کتاب گوش صورتی

خیلی از بچه‌ها عاشق دنیای شیرین حیوانات و داستان‌های پرماجرا و خنده‌دار آن‌ها هستند. حال تصور کنید که شخصیت اصلی قصه‌ی ما، یک خرگوش پرجنب‌وجوش با بزرگ‌ترین گوش‌های دراز و صورتی دنیا باشد؛ حتماً کودکان بسیاری عاشق آن خواهند شد! کتاب گوش صورتی همان اثری‌ست که می‌تواند فرزند خردسال‌ شما را با دنیای کتاب‌خوانی دوست کند و با عالم قصه‌ها همراه سازد. معصومه یزدانی نویسنده‌ی قصه‌های شیرین کودکانه که قبل‌تر نام او را در آثاری مثل «یه سر و دو گوش تورتوری» شنیده بودیم، حالا در این روایت خواندنی نیز همراه مخاطبان کوچک خود خواهد بود.

گوش صورتی یک خرگوش بامزه و بازیگوش است. او در یک سیرک بزرگ زندگی می‌کند؛ با‌این‌حال گوش صورتی بیش از هرچیزی در دنیا به کتاب و ماجراجویی در عالم قصه‌ها علاقه دارد. همین عشق و علاقه به دنیای کتاب‌ها نیز ماجراجویی‌ و اتفاقات تازه‌ای را برای خرگوش داستان ما رقم می‌زند. مثلاً وقتی در روز نمایش ویژه، صاحب سیرک یعنی لپ قرمزی از او می‌خواهد تا آماده‌ی بند‌بازی شود، گوش صورتی به جای حاضر شدن، کتابی برمی‌دارد و فوری زیر لحافی قایم می‌شود. او می‌خواهد به جای بندبازی، بنشیند و صفحات جادویی کتاب خود را باز کند. گوش صورتی فکر‌های بکرتری نیز دارد. او می‌خواهد یک شیر بزرگ را به نمایش سیرک لپ قرمزی دعوت کند. اما مگر ممکن است؟ لپ قرمزی تصور نمی‌کند انجام چنین کاری به این راحتی‌ها باشد. اصلاً در این دوره و زمانه از کجا می‌خواهد سلطان جنگل را پیدا کند؟ اما در دنیای قصه‌ها هیچ‌چیز بعید و غیرممکن نیست. پس باید ببینیم گوش صورتی، این خرگوش دوست‌داشتنی قرار است چگونه یک شیر بزرگ و واقعی را به نمایش سیرک دوست خود بیاورد.

داستان گوش صورتی، روایتی کوتاه، ساده و خوش‌خوان برای خردسالان است. تصویر‌گری‌ها جذاب و دیدنی قصه که به دستان نوشین خائفی اشکذری طراحی شده، به خوانندگان کوچک دنیای شگفت‌انگیز این کتاب کمک می‌کند تا روایت داستان را با اشتیاق و دقت بیشتری دنبال کنند. معصومه یزدانی نیز با قلم روان و دل‌نشین خود به‌خوبی می‌داند چگونه با دنیای پرخیال و لطیف کودکان ارتباط برقرار کند و آن‌ها را پای صفحات قصه‌ی خود بنشاند. کتاب گوش صورتی را همچون آثار دیگر این نویسنده می‌توان داستانی سرگرم‌کنند و آموزنده دانست؛ داستانی که لحظه‌های خوشی برای خوانندگان خود فراهم می‌آورد و لبخند بر لب مخاطبان خردسالش می‌نشاند. این داستان همچنین با تلاش‌های نشر پرنده آبی، واحد کودک و نوجوان انتشارات علمی فرهنگی، به دست شما می‌رسد.

کتاب گوش صورتی برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان 3 تا 8 سال و علاقه‌مند به داستان‌ حیوانات، از خواندن این کتاب لذت می‌برند.

در بخشی از کتاب گوش صورتی می‌خوانیم

گوش صورتی پرت شد روی یک بوته که یک دُم خاکستری از زیرش بیرون زده بود. گوش صورتی دُم را گرفت و کشید. یک الاغ خاکستری رنگ پریده از زیر بوته بیرون آمد.

الاغ گفت: «مگه قرار نشد بری ناهار سلطان شی کله‌پوک؟ پس چرا فرار کردی؟»

گوش صورتی گفت: «چرا به من می‌گی کله‌پوک؟ من که اون خرگوشه نیستم! الآنم می‌خوام برم دنبال یه شیر.»

الاغه عرعر کرد و گفت: «تو که از منم خرتری. نمی‌دونی سلطان اول گوشت و مغزت رو می‌خوره بعد دستت و پات رو؟ پس برا چی می‌خوای بری دنبالش؟»

بعد هم دُمش را تاب داد و چهار نعل پاگذاشت به فرار.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گوش صورتی
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-600-436-206-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گوش صورتی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب گوش صورتی

برای دریافت کتاب گوش صورتی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.