معرفی و دانلود کتاب گورخر گلادیاتور 3: درگیری با مصریان

عکس جلد کتاب گورخر گلادیاتور 3: درگیری با مصریان
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گورخر گلادیاتور 3: درگیری با مصریان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گورخر گلادیاتور 3: درگیری با مصریان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گورخر گلادیاتور 3: درگیری با مصریان

کتاب گورخر گلادیاتور 3: درگیری با مصریان نوشته‌ی گری نورتفیلد سومین مجلد از مجموعه‌ی گورخر گلادیاتور است. این‌بار گلادیاتور پس از غرق شدن کشتی و به‌گل‌نشستنش در سواحل مصر، با خدای اسب اشتباه گرفته می‌شود و این خوش‌شانسی خود را باور نمی‌کند! خیلی زود او و یارانش در شهر اسکندریه ساکن می‌شوند و بعد قایق‌های مجللی آن‌ها را از رودخانه‌ی نیل به ممفیس می‌برند، جایی‌که مهمانی مجللی به افتخار گلادیاتور برپا می‌شود.

درباره‌ی کتاب گورخر گلادیاتور 3: درگیری با مصریان

گری نورتفیلد (Gary Northfield) از سال 2002 کتاب‌های کمیک می‌نویسد و طراحی می‌کند. نورتفیلد کمیک‌هایی نیز در مجله‌ی نشنال جئوگرافیک کودکان و مجله‌ی تاریخی وحشتناک منتشر کرده. کتاب گورخر گلادیاتور 3: درگیری با مصریان (Julius Zebra: Entangled with the Egyptians) سومین مجلد از یک مجموعه‌ی جذاب طنز است که وقایع تاریخی را با زبان طنز مورد بررسی قرار داده است. داستان به جایی رسید که کشتی گورخر گلادیاتور غرق شد و حالا آن‌ها به سواحل مصر رسیده‌اند. جایی‌که مصریان گلادیاتور را با خدای اسب اشتباه می‌گیرند و او از این خوش‌اقبالی خود در پوست نمی‌گنجد!

معرفی و دانلود کتاب گورخر گلادیاتور 3: درگیری با مصریان

گورخر و دوستانش در شهر اسکندریه ساکن می‌شوند و درست مثل خدایان مقدس از آن‌ها پذیرایی می‌شود. تعدادی قایق شیک و مجلل آن‌ها را از روی رودخانه‌ی نیل رد کرده و به ممفیس می‌برند. جایی‌که مهمانی بسیار بزرگ و مجللی به افتخار گورخر گلادیاتور برپا شده و یک تور اجباری اهرام مصر نیز در انتظارشان است. اما همین بازدید از اهرام ثلاثه، نقطه‌ی پایانی حضور باشکوه آن‌ها در مصر است. در بازدید از مقبره‌ی کلئوپاترا، فلیکس نمی‌تواند در برابر گنجینه‌ی زیبایی از یک مجموعه‌ی سنگ قیمتی مقاومت کند و جواهری به جیب می‌زند. بلافاصله بعد از آن است که نفرینی دامن اعضای گروه را می‌گیرد. و حالا گلادیاتر مجبور است برای نجات جان خود بجنگد، چراکه مصری‌ها آماده‌اند تا حقیقت را کشف کنند و می‌فهمند که او، آن خدای مقدسی که خیال می‌کرده‌اند نیست!

در داستان کتاب گورخر گلادیاتور 3: درگیری با مصریان اتفاقات جالب و هیجان‌انگیز دیگری هم می‌افتد، مثلاً اینکه آن‌ها مجبور می‌شوند در یک مسابقه‌ی ارابه‌رانی شرکت کنند اینکه در پایان داستان میلوس، کورنلیوس و فلیکس مجبور می‌شوند نحوه‌ی ساخت مومیایی را یاد بگیرند. اما بازگشت گورخر، خانواده و دوستانش به خانه بسیار خوب است و داستان پایان شیرینی دارد.

گری نورتفیلد کتاب گورخر گلادیاتور 3: درگیری با مصریان را در بیست‌وچهار فصل به رشته‌ی تحریر درآورده که برخی از عناوین آن شامل «کشتی خنگ‌ها»، «بیچاره‌های به‌گل‌نشسته»، «برگزیده»، «ستایش قهرمان»، «مشکوک است»، «یک خوش‌آمدگویی گرم» و «کاهن اعظم» است. انتشارات نگاه آشنا این کتاب را ذیل مجموعه‌ی گورخر گلادیاتور و با ترجمه‌ی فارسی نیلوفر گنجی منتشر و روانه‌ی بازار کتاب کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی گورخر گلادیاتور

مجموعه کتاب گورخر گلادیاتور یک‌سری کتاب طنز تاریخی‌ست که گری نورتفیلد آن‌ها را برای کودکان و نوجوانان به رشته‌ی تحریر درآورده. در هر یک از این چهار کتاب یک‌سری وقایع تاریخی مربوط به تمدنی بزرگ، پیش‌زمینه‌ی داستان‌هایی قرار گرفته‌اند که ذیل آن‌ها کودکان و نوجوانان با آن تمدن و عادت‌ها و ویژگی‌هایشان آشنا می‌شوند. اولین تا چهارمین جلد این مجموعه به‌ترتیب «بزن‌بزن با رومی‌ها»، «هم‌دستی با بریتانیایی‌ها»، «درگیری با مصریان» و «گلاویز شدن با یونانیان» نام دارند.

نکوداشت‌های کتاب گورخر گلادیاتور 3: درگیری با مصریان

  • ماجراهای گورخری که به گلادیاتور تبدیل شده ، هرگز متوقف نمی‌شوند و با هر کتاب خنده‌دارتر می‌شوند. در میان طنز این کتاب، بسیاری از حقایق تاریخی واقعی وجود دارد، اما کودکان این مجموعه را به خاطر خنده‌دار بودنش دوست خواهند داشت. (Andrea Reece, LoveReading)
  • سری کتاب‌های خنده‌دار گورخر گلادیاتور نوشته‌ی گری نورتفیلد بحث اصلی ما در زمین بازی است. (مجله تایم‌ترم)
  • به محض اینکه این کتاب را گرفتم شروع به خواندنش کردم، تا زمانی‌که آن را تمام نکرده بودم، نمی‌توانستم زمین بگذارمش. (Alex, LoveReading)
  • چیزهای زیادی وجود دارد که خوانندگان جوان را سرگرم و مشغول نگه می‌داردو چه چیزی بهتر از تاریخ طنز‌آمیز؟ (مایک اشورث، مجله‌ی انجمن رمان تاریخی)
  • باید اشاره کنم که لازم نیست حتماً دو کتاب اول را خوانده باشید تا فوراً به شناخت ژولیوس، کورنلیوس، میلوس، پلینی، بروتوس، فلیکس، روفوس و لوسیا برسید. من عاشق شخصیت‌ها هستم و ساختار داستان کتاب مرا به یاد سریال Diary of a Wimpy Kid می‌اندازد. در کل مجموعه‌ی بسیار سرگرم‌کننده و آموزنده‌ای است. (ترزا گربز، نویسنده)

کتاب گورخر گلادیاتور 3: درگیری با مصریان برای چه کسانی مناسب است؟

مخاطب اصلی این کتاب کودکان و نوجوانان هستند اما قطعا بزرگسالان نیز از خواندن آن لذت خواهند برد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: کشتی خنگ‌ها
فصل دوم: بیچاره‌های به‌گل‌نشسته
فصل سوم: برگزیده
فصل چهارم: ستایش قهرمان
فصل پنجم: مشکوک است
فصل ششم: یک خوش‌آمدگویی گرم
فصل هفتم: کاهن اعظم
فصل هشتم: اخراج رومیان
فصل نهم: وقت حمامه!
فصل دهم: سؤالات داغ
فصل یازدهم: دوستان در مکان‌های مرتفع
فصل دوازدهم: آماده شدن برای هیجان
فصل سیزدهم: تقلب در تاجگذاری
فصل چهاردهم: مهاجم مقبره
فصل پانزدهم: تالار وحشت
فصل شانزدهم: در سخنرانی من باران نبارید
فصل هفدهم: اسب‌سواری
فصل هجدهم: بازی تمام شد!
فصل نوزدهم: چرخ‌های روزگار
فصل بیستم: مامانم رو می‌خوام
فصل بیست‌ویکم: ملاقات با سوسک‌ها
فصل بیست‌ودوم: طلسم مامان
فصل بیست‌وسوم: سنگر کروکودیل‌ها
فصل بیست‌وچهارم: وقت برگشت به خانه است

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گورخر گلادیاتور 3: درگیری با مصریان
نویسنده
مترجمنیلوفر گنجی
ناشر چاپیانتشارات نگاه آشنا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات183
زبانفارسی
شابک978-622-5260-17-7
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گورخر گلادیاتور 3: درگیری با مصریان

برای دریافت کتاب گورخر گلادیاتور 3: درگیری با مصریان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.