معرفی و دانلود کتاب گفت و گو در سفر به زبان انگلیسی

عکس جلد کتاب گفت و گو در سفر به زبان انگلیسی
قیمت:
۵۶۰۰۰ ۲۸,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گفت و گو در سفر به زبان انگلیسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گفت و گو در سفر به زبان انگلیسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گفت و گو در سفر به زبان انگلیسی

کتاب گفت و گو در سفر به زبان انگلیسی نوشته‌ی کوروش یراقچیان، شامل مکالماتی ساده و روزمره اما کاربردی‌ است که هر فردی ممکن است در سفرهای تفریحی به خارج از کشور به آن‌ها نیاز پیدا کند. نویسنده در این کتاب با زبانی ساده به آموزش این گفت‌وگوها پرداخته و معانی فارسی آن‌ها را نیز در اختیار مخاطبان خود قرار داده است.

درباره‌ی کتاب گفت و گو در سفر به زبان انگلیسی

سفرها معمولاً با اهداف مختلفی صورت می‌گیرند، سفر ممکن است علتی کاری و درمانی داشته باشد و یا تنها به‌صورت تفریحی انجام پذیرد. به‌هرحال آنچه در هر سفر، حائز اهمیت است توانایی ارتباط گرفتن فرد با شهروندان و اهالی شهر مقصد جهت رفع نیازهاست. هر فرد مسافری نیاز دارد تا در حین سفر، اقامتگاهی مناسب برای خود پیدا کند، بتواند به‌سادگی خرید کند و به اطلاعات کافی مکان‌های دیدنی شهر مقصد دست یابد؛ تمامی این‌ها نیازمند دانستن زبان و ارتباط با دیگران است.

معرفی و دانلود کتاب گفت و گو در سفر به زبان انگلیسی

همان‌طور که می‌دانید انگلیسی زبان بین‌المللی است و آموختن و تسلط به آن، کار چندان ساده‌ای نمی‌باشد. یک فرد برای‌آنکه بتواند به زبان انگلیسی گفت و گو کند ابتدا باید تسلط نسبتاً کاملی بر دستور زبان این کشور داشته و بعد دایره‌ی لغاتش بسیار گسترده باشد تا بتواند به‌راحتی صحبت کند و منظور خود را در قالب جملات به مخاطب خود منتقل نماید. مسافرانی که در درون کشور به مسافرت می‌پردازند، غالباً با چنین مشکلی روبه‌رو نیستند؛ اما تمامی سفرها در داخل کشور صورت نمی‌گیرد و مسافرانی که عازم کشورهای خارجی هستند، نیاز دارند تا برای رفع مشکلات خود با زبان بین‌المللی آشنا باشند و بتوانند به این زبان با دیگران مکالمه داشته و ارتباط بگیرند.

ترسناک و سخت به نظر می‌رسد، مگر نه؟ نه‌تنها یادگیری زبان انگلیسی در فرصت بسیار محدود و تنها به هدف سفر کار چندان ساده‌ای نیست؛ بلکه حتی عملی هم به نظر نمی‌رسد. تسلط نسبی به هر زبانی نیازمند صرف وقت و انرژی دست‌کم به مدت چند ماه است. پس چه باید کرد؟ اگر به‌عنوان یک مسافر به کشوری خارجی سفر می‌کنیم چطور می‌توانیم از پس مکالمات ساده‌ی خود در خرید و هتل و مکان‌های دیدنی بربیایم؟ می‌شود به‌صورت خودآموز این مهارت را یاد گرفت و یا نیازمند هزینه‌ای هنگفت است؟ چه منبعی برای یادگیری این گفت‌وگوهای ساده مناسب است؟ نگران نباشید. خبر خوب این است که با استفاده از کتاب گفت و گو در سفر به زبان انگلیسی نوشته‌ی کوروش یراقچیان به‌سادگی می‌توان بر این مکالمات مسلط شد و نیاز به صرف هزینه برای کلاس و مترجم نیست!

کتاب گفت و گو در سفر به زبان انگلیسی شامل پنج فصل است و نویسنده در هر بخش از این کتاب یک جنبه از سفر و مکالمات مربوط به آن را مورد بررسی قرار می‌دهد. کوروش یراقچیان در فصل اول توضیح می‌دهد که چه مکالماتی ممکن است در فرودگاه مبدأ صورت بگیرد و چطور می‌توانیم آن‌ها را به انگلیسی عنوان کنیم. نویسنده در ادامه به سراغ مکالمات کاربردی در فرودگاه مقصد، سپس هتل و بعد هم خرید کردن می‌رود. در فصل آخر کتاب نیز توضیح می‌دهد که نیاز است در طی سفر چه کارهایی را انجام بدهیم و چه کارهایی را نباید انجام بدهیم.

متن کتاب به زبان فارسی است و به شیوه‌ای فصیح و روان روایت شده و تمامی جملات انگلیسی نیز دارای ترجمه هستند. یکی از نکات مثبت این کتاب آن است که هر فردی با پایه‌ای‌ترین سطح سواد انگلیسی می‌تواند از آن استفاده کند و نیاز به دانش قبلی نیست.

کتاب گفت و گو در سفر به زبان انگلیسی توسط انتشارات آوند دانش به چاپ رسیده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های دامیز

معنای بسیاری از کلمات در زبانی مثل انگلیسی اصلاً بد و زننده نیستند، اما به‌محض اینکه به زبان فارسی پا می‌گذارند، به ناسزا شبیه می‌شوند. یکی از این کلمات دامیز است. دامیز به‌طورکلی یعنی «احمق»، اما جالب است بدانید این کلمه در مجموعه کتاب‌های دامیز به‌معنای ناآگاه و ناآشنا است. مثلاً وقتی اسم کتابی مکاتبات اداری و تجاری به زبان انگلیسی برای دامیز است، یعنی این کتاب برای کسانی که چیزی از زبان انگلیسی نمی‌دانند مناسب است. در مجموعه کتاب‌های دامیز صدها موضوع توضیح داده شده‌اند. از نوازندگی گرفته تا پزشکی. هر کدام از این کتاب‌ها قصد دارند تا محتوایی سخت را برای مخاطبان خود به‌سادگی توضیح دهند. قرار نیست با خواندن این کتاب‌ها در آن حوزه متخصص شویم، بلکه فقط قرار است با آن آشنایی پیدا کنیم و دیگر «دامیز» نباشیم.

کتاب گفت و گو در سفر به زبان انگلیسی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب مناسب افرادی است که مایل‌اند به مکالمات ضروری و ساده‌ی مورد استفاده در سفر مسلط شوند.

در بخشی از کتاب گفت و گو در سفر به زبان انگلیسی می‌خوانیم

اطلاع از مقررات روادید و روادید عبور Being aware of visa regulations and the transit visa:

در صورتی که قصد مسافرت به چندین کشور را دارید، حتماً از مقررات روادید این کشورها مطمئن شوید. مثلاً ورود و خروج به کشورهای اتحادیه‌ی اروپا مقررات خاصی دارد یا اگر پروازتان از طریق فرودگاهی در کشور ثالث صورت می‌گیرد، باید بدانید که برای آن محل روادید عبور (ترانزیت) لازم است یا خیر.

پرداخت انعام Tipping:

قبل از مسافرت لازم است از نحوه‌ی پرداخت انعام در کشور مقصد باخبر شوید. مثلاً پرداخت انعام در آمریکا اجباری نیست اما بر طبق عرف جامعه در بیشتر موارد صورت می‌گیرد. به ‌این ‌ترتیب، برای صرف غذا در رستوران معمولاً 20 درصد صورت‌حساب به‌عنوان انعام در نظر گرفته می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بخش 1: فرودگاه مبدأ
فصل 1: گرفتن بلیت، کارت پرواز و تحویل بار
فصل 2: قبل از پرواز
فصل 3: داخل هواپیما
بخش 2: فرودگاه مقصد
فصل 4: ارائه‌ی گذرنامه
فصل 5: تحویل بار و گمرک
فصل 6: از فرودگاه تا هتل
بخش 3: در هتل
فصل 7: پذیرش هتل و خدمات موردنیاز
فصل 8: رستوران، استخر و امکانات تفریحی
فصل 9: تورهای هتل و بازدید از مراکز دیدنی
بخش 4: خرید
فصل 10: خریدکردن در سفر
فصل 11: خرید لباس، کادو و اقلام دیگر در سفر
فصل 12: خریدن غذا و نوشیدنی در سفر
بخش 5: بخش ده‌تایی‌ها
فصل 13: ده کاری که باید در سفر انجام داد
فصل 14: ده کاری که نباید در سفر انجام داد
ضمیمه
A: تلفظ انگلیسی به شکل ساده
B: هجی‌کردن کلمات در زبان انگلیسی
C: تفاوت‌های بین انگلیسی آمریکایی و بریتانیایی
D: جدول جامع واژگان آمریکایی و بریتانیایی معادل
E: اعداد، ساعات شبانه‌روز و تاریخ‌های تقویمی
F: مناطق زمانی، ساعات کاری و تعطیلات
G: واژه‌نامه‌ی کوچک
H: برخی جملات در صورت لغو پرواز
I: عبارات و اصطلاحاتی درمورد وضعیت پرواز
J: گفت‌وگویی دیگر در مرحله‌ی تحویل بار و گمرک
K: نحوه‌ی پرداخت انعام در طول سفر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گفت و گو در سفر به زبان انگلیسی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات220
زبانفارسی
شابک978-600-8668-55-8
موضوع کتابکتاب‌های مکالمه انگلیسی
قیمت نسخه الکترونیک
۵۶۰۰۰ ۲۸,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گفت و گو در سفر به زبان انگلیسی

برای دریافت کتاب گفت و گو در سفر به زبان انگلیسی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.