معرفی و دانلود کتاب کارت دعوت داری موش موشک؟

عکس جلد کتاب کارت دعوت داری موش موشک؟
قیمت:
۱۷۵۰۰ ۱۰,۵۰۰ تومان ۴۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کارت دعوت داری موش موشک؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کارت دعوت داری موش موشک؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کارت دعوت داری موش موشک؟

شما نیز به این عروسی پرماجرا دعوت هستید! کتاب کارت دعوت داری موش موشک؟ نوشته‌ی داستان‌نویس دنیای کودکان، نسرین نوش امینی، قصه‌ی یک بچه‌موش دوست‌داشتنی به نام موش‌موشک است. کافی‌ست تا موش‌موشک را صدا بزنید، موش بازیگوش ما هر لحظه و هر کجا برای ماجراجویی آماده است. او این روز‌ها به‌خصوص دلش برای شرکت در مراسم عروسی لک زده است! اما باید دید کسی در مراسم عروسی انتظار دیدن یک موش کوچک را دارد؟

درباره‌‌ی کتاب کارت دعوت داری موش موشک؟

خیلی از بچه‌ها عاشق دعوت شدن به مراسم عروسی هستند، شما چه‌طور؟ موش‌موشک، راوی کوچک داستان کارت دعوت داری موش موشک؟ با این که یک بچه‌موش کوچولوست اما همچنان دوست دارد در جشن عروسی شرکت کند؛ حتی جشن عروسی آدم‌ها! نسرین نوش امینی با قلم خلاقانه‌ی خود این قصه‌ خواندنی را روایت می‌کند و تصویر‌سازی‌های بی‌نظیر غزاله بیگدلو، روند پرماجرای آن را به تصویر درمی‌آورد.

موش‌موشک، یک بچه‌موش باهوش و دوست‌داشتنی‌ست. او به همراه مادر خود در یک لانه‌ی کوچک در نزدیکی خانه‌ی آدم‌ها زندگی می‌کند. حتماً خبر دارید که موش‌ها اجازه ندارند به خانه‌ی آدم‌ها وارد شوند؟ اما این‌ سروصداهای تازه چیست که از صاحبِ خانه و دیگر اعضای آن می‌آید؟ موش‌موشک حسابی گوش تیز می‌کند. به‌نظر می‌رسد قرار است به‌زودی در این خانه‌ی بزرگ یک مهمانی ویژه برگزار شود. یک مهمانی خاص که به آن عروسی می‌گویند. موش‌موشک می‌فهمد که عروسی جشنی برای پیوند دادن دو انسان عاشق است. هر عروسی یک عروس و یک داماد دارد و عروس‌ها در جشن خود لباس سفید تورتوری به تن می‌کنند.

موش‌موشک هم دلش می‌خواهد عروس شود. بنابراین تیکه تور‌های کهنه را از گوشه و کنار لانه جمع می‌کند و هرروز با آن‌ها لباس‌های تازه می‌سازد و جلوی آینه می‌چرخد. اما این کافی نیست. موش‌موشک دلش می‌خواد جشن عروسی را از نزدیک تجربه کند، آن هم یک جشن عروسی واقعی. اما موش‌ها که عروسی نمی‌گیرند. پس چاره‌ای نیست جز آن که خود را برای حضور در جشن عروسی آدم‌ها آماده کند. ولی جشن عروسی که بدون کارت دعوت نمی‌شود؛ مخصوصاً اگر یک موش کوچک باشید!

کتاب کارت دعوت داری موش موشک؟ یک قصه‌ی فانتزی و مهیج برای تمامی کودکان عاشق کتاب است. ماجرای شیرین و بامزه‌ی این بچه‌موش، بار‌ها مخاطبان کوچک این اثر را به خنده می‌اندازه و تصویرگری‌های شاد و رنگارنگ آن، شما را شیفته‌ی دنبال کردن روایت آن می‌کند. این اثر خواندنی با تلاش‌های نشر پرنده‌ی آبی، واحد کودک انتشارات علمی و فرهنگی، تهیه شده است.

جوایز و افتخارات کتاب کارت دعوت داری موش موشک؟

  • منتخب اولین کارگاه خلق کتاب تصویری
  • برنده‌ی نشان پنج ستاره از شورای کتاب کودک
  • منتخب فهرست لاک پشت پرنده

کتاب کارت دعوت داری موش موشک؟ برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب یک هدیه‌ی مناسب و ارزنده برای مخاطبان 4 تا 8 ساله‌ی دنیای کتاب و کتاب‌خوانی‌ست.

در بخشی از کتاب کارت دعوت داری موش موشک؟ می‌خوانیم

موش‌موشک همه جا قدم زد تا همه صدای کفش‌های تق‌تقی‌اش را بشنوند و برق تاج طلایی‌اش را ببینند.
راستش را بخواهید، موش‌موشک کمی هم خجالت کشید! آخر همه فقط او را نگاه می‌کردند.
یعنی کیک به آن بزرگی را فقط برای موش‌موشک گذاشته بودند؟! ولی موش‌موشک فقط توانست تکه‌ای کوچک از آن را بخورد.
بالاخره موش‌موشک به خانه برگشت. مامان پرسید: «عروسی خوش گذشت موش‌موشک؟»
موش‌موشک گفت: «خیلی خوب بود! اما فکر کنم عروس به لباس و تاج من حسودی‌اش شده بود!»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کارت دعوت داری موش موشک؟
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-600-121-584-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
۱۷۵۰۰ ۱۰,۵۰۰ ت ۴۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کارت دعوت داری موش موشک؟

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کارت دعوت داری موش موشک؟

برای دریافت کتاب کارت دعوت داری موش موشک؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.