معرفی و دانلود کتاب چگونه آدم‌ها را بخوانیم؟: تحلیل، درک و پیش‌بینی احساسات، افکار و رفتار افراد

عکس جلد کتاب چگونه آدم‌ها را بخوانیم؟: تحلیل، درک و پیش‌بینی احساسات، افکار و رفتار افراد
قیمت:
۸۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چگونه آدم‌ها را بخوانیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چگونه آدم‌ها را بخوانیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چگونه آدم‌ها را بخوانیم؟: تحلیل، درک و پیش‌بینی احساسات، افکار و رفتار افراد

پاتریک کینگ در کتاب چگونه آدم‌ها را بخوانیم؟ راه و روش‌هایی را پیش پای شما قرار می‌دهد تا هر فردی را حتی قبل از این که شروع به حرف زدن کند، بشناسید. نویسنده با ترکیب هنر انسان‌شانسی و دنیای علوم کاری می‌کند که مثل یک آدم‌شناس مجرب، دلیل انواع رفتارهای هر فرد و شخصیت را خوب درک کنید. فوت و فن‌هایی که پاتریک کینگ در کتابش آورده، به مخاطب کمک می‌کند تا راز و رمزی را که درون شخصیت هر فرد پنهان است، برملا کند.

درباره‌ی کتاب چگونه آدم‌ها را بخوانیم؟

پاتریک کینگ در کتاب چگونه آدم‌ها را بخوانیم؟ با عنوان کامل تحلیل، درک و پیش‌بینی احساسات، افکار و رفتار افراد (How to Analyze, Understand, and Predict People’s Emotions, Thoughts, Intentions, and Behaviors) اطلاعاتی جامع درمورد فنون درک و تحلیل رفتار آدم‌ها در اختیار خواننده قرار می‌دهد. کتاب چگونه آدم‌ها را بخوانیم؟ به شما می‌آموزد که چطور زبان بدن آدم‌ها را تجزیه و تحلیل کنید، از احساسات و افکار و رفتارهای دیگران آگاه شوید و از این طریق بتوانید مهارت‌های ارتباطی خودتان را تقویت کنید. پاتریک کینگ (Patrick King) در روابط اجتماعی تخصص دارد، بر این باور است که درک و فهمیدن مردم استعداد ذاتی نیست و در اصل مهارتی است که می‌توان آن را یاد گرفت؛ تمرکز این مهارت بر روی جزئیاتی هرچند کوچک ولی مهم است، مثل مکث‌ها، واژه‌ها، حالات چهره و بدن و حتی لحن فرد موقع صحبت کردن؛ به این معنی که فرد با چه میزان تندی یا ملایمت کلامش را بیان می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب چگونه آدم‌ها را بخوانیم؟

کتاب چگونه آدم‌ها را بخوانیم؟ (Read People Like a Book)، که از کتاب‌های پرفروش آمازون در حوزه‌ی روان‌شناسی و نیز از کتاب‌های پرفروش نیویورک‌تایمز است؛ بنا دارد تا با بهره از فنون آدم‌شناسی بتوانید روی دیگران تأثیر بگذارید و متوجه دروغ‌هایشان بشوید. بیاید خودمان را گول نزنیم؛ بیشتر مشکلاتی که در زندگی‌مان با آن‌ها مواجه می‌شویم، موقعیت و شرایط نیست، بلکه آدم‌ها هستند. حالا این «آدم» می‌تواند مادر یا پدر، خواهر یا برادر، همکار یا حتی عشق زندگی‌تان باشد که درهرحال سوتفاهم به‌وجود خواهد آمد. البته که این امر کاملاً طبیعی و منطقی است. ولی پاتریک کینگ در این کتاب آمده تا به شما بگویید اگر بتوانید مردم و قصد و غرضشان را بفهمید و تحلیل کنید که چه چیزی آن‌ها را به وجد می‌آورد و چه چیزی کفری‌شان می‌کند،‌ چه رخ خواهد داد؟

پاتریک کینگ با تخصصی که در این زمینه دارد به شما کمک می‌کند کارها و رفتارهای آدم‌ها را رمزگشایی کنید و بفهمید چرا برخی کارها از آن‌ها سر می‌زند. نویسنده با تبحری که در زمینه‌ی روان‌شناسی و ارتباطات بین‌فردی دارد، به خوانندگانش کمک می‌کند تا بدون داشتن مدرک دانشگاهی در این رشته، بتوانند شخصیت انسان‌ها را تحلیل و تفسیر کنند و ازاین‌رو تعامل بهتری با آن‌ها داشته باشند. نویسنده حتی مدعی می‌شود که پس از مطالعه‌ی این کتاب، اگر کسی خواست شما را فریب بدهد یا به شما دروغ بگوید، زود متوجه شوید و اجازه ندهید پا فراتر بگذارد.

کتاب چگونه آدم‌ها را بخوانیم؟ که همچنین تحت عنوان «رمزگشایی شخصیت افراد» ترجمه شده، به مخاطبانش می‌آموزد که تنها با یک نگاه از مقصود و هدف طرف مقابل مطلع شوید. وقتی هم که سطح مهارتتان در این زمینه ارتقا پیدا کند، راحت‌تر می‌توانید اختلافات و تفاوت‌هایی را که با دیگران دارید مدیریت کنید و فرد دغل‌باز و دورو را از فرسنگ‌ها دورتر شناسایی کنید. پاتریک کینگ از مبحث «نظریه‌ی ذهن» بهره می‌برد و می‌گوید که این نظریه توانایی انسان‌ها برای استنتاج شرایط ذهنی دیگری را بیان می‌کند. فرد با این مفهوم روان‌شناختی می‌تواند طرز فکری شخص مقابلش را در ذهن خود بازنمایی کند ولی خوب می‌داند که این صرفاً یک بازنمایی است و دقیق نیست و نمی‌تواند پیچیدگی‌های افکار شخص را آن‌طور که باید، نشان دهد.

معرفی و دانلود کتاب چگونه آدم‌ها را بخوانیم؟

پاتریک کینگ در کتاب چگونه آدم‌ها را بخوانیم از مفهوم «سایه»ی کارل یونگ، روانکاو و روان‌شناس بزرگ سوئیسی، هم یاری می‌گیرد و بیان می‌کند که سایه قسمتی از شخصیت ما است که می‌کوشیم نادیده‌اش بگیریم، سرکوبش کنیم و نگذاریم دیگران با آن مواجه شوند. از آنجایی که انگیزه‌ها و تمایلات هر فرد بیشترین اثر را روی رفتارهای او می‌گذارد، سرکوب مداوم آن‌ها سبب می‌شود که رفتارهای شخص باعث آزار و اذیت بقیه شود. کینگ اعتقاد دارد که اگر بتوانیم انگیزه‌های ناخودآگاه دیگران را درک کنیم، می‌توانیم رابطه‌ی مطلوب‌تری با او داشته باشیم.

کتاب حاضر با ترجمه‌ی علیتا (علی) تهمتن با یاری انتشارات دیوار به چاپ رسیده و در اختیار شما علاقه‌مندان به حوزه‌ی روان‌شناسی قرار گرفته است.

کتاب چگونه آدم‌ها را بخوانیم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر دنبال این هستید تا روابط بین‌فردی خود را بهبود ببخشید، رفتار دیگران را خوب درک کنید و ذهن افراد را بخوانید تا دروغ نشنوید و فریب نخورید، کتاب چگونه آدم‌ها را بخوانیم؟ یکی از بهترین منابع در این زمینه خواهد بود.

در بخشی از کتاب چگونه آدم‌ها را بخوانیم؟: تحلیل، درک و پیش‌بینی احساسات، افکار و رفتار افراد می‌خوانیم

یکی دیگر از روش‌های پی بردن به انگیزه‌های درونی افراد شناخت و توجه به «کودک درون» آن‌هاست. کودک درون را می‌توان همان بخش ناخودآگاه فرد دانست که نمایانگر زمان کودکی‌مان است.

دوران کودکی دورانی است که در آن می‌آموزیم کدام بخش از ما قابل‌قبول است و کدام غیرقابل‌قبول؛ از این‌رو در همین دوران است که سایه‌های ذهنی ساخته می‌شوند و شخصیت خودآگاه انسان شکل می‌گیرد. بررسی کودک درون افراد شاید کمی عجیب‌وغریب به نظر برسد اما در واقع با پذیرش و در بر گرفتن تدریجی سایه‌های ذهن تفاوت چندانی ندارد.

مطالعه‌ی کودک درون، چه به‌تنهایی چه با کمک درمانگر، به این صورت است که شما با کودک درون‌تان گفت‌وگوی سرگرم‌کننده‌ای را شروع می‌کنید، خاطرات را به یاد می‌آوردید، نقاشی می‌کشید و نقش بزرگ‌سال دلسوزی را به خود می‌گیرید که نسخه‌ای از کودکی‌تان را دوباره تربیت می‌کند و هر آن‌چه را در آن زمان نیاز داشتید اما دریافت نکردید به او می‌دهید.

حال چگونه می‌توانیم با استفاده از تئوری کودک درون در خواندن افراد مهارت بیش‌تری پیدا کنیم؟ همان‌طور که گفتیم اول باید تشخیص دهیم که فرد چه زمانی مطابق سایه‌ی خود رفتار می‌کند، سپس باید بررسی کنیم که آیا او فقط از کودک درونش تأثیر می‌پذیرد یا خیر. اگر با کسی مشاجره داشتید و او حالت عصبانی و تدافعی به خود گرفت، اگر به او به عنوان کودکی ترسیده نگاه کنید که بهانه‌گیری می‌کند، بهتر متوجه علت رفتارش خواهید شد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
اشتباه ما چیست
اهمیت واقع‌گرایی در تحلیل افراد
فصل یک: انگیزه، عاملی برای پیش بینی رفتار
انگیزه، نمایانگر سایه‌های ذهنی
کودک درون ما هنوز زنده است
عامل ایجاد انگیزه، لذت یا رنج
هرم نیازها
مراقبت از ایگو
فصل دو: حالت های صورت، بدن و اعضا
به صورتم نگاه کن
زبان بدن
همه‌چیز را کنار هم قرار دهید
بدن انسان را یک کل ببینید؛ این‌طور بخوانیدش
به مجموع پیام‌هایی که منتقل می‌شود توجه کنید
فصل سه: علم شخصیت شناسی و انواع شخصیت‌ها
آزمون شخصیت
آزمون پنج جنبه‌ی بزرگ شخصیت
یونگ و آزمون ام‌بی‌تی‌آی
مزاج‌های کییِرسی
انیاگرام؛ نُه تیپ شخصیتی
فصل چهار: مبانی دروغ سنجی و معایب آن
مشکل: عدم‌قطعیت
همه‌چیز پیرامون گفت‌وگو پیش می‌رود
سؤالات غیرمنتظره بپرسید
بار شناختی را افزایش دهید
چگونه در تشخیص دروغ حرفه‌ای‌تر عمل کنید
فصل پنج: استفاده از قدرت مشاهده
نحوه‌ی استفاده از روش «برش نازک»
بررسی هوشمندانه
افراد را مانند شرلوک هولمز بخوانید
مشاهده‌ی فعال؛ سؤال‌هایی کاربردی برای کشف شخصیت افراد
سؤال غیرمستقیم؛ پاسخ مستقیم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چگونه آدم‌ها را بخوانیم؟: تحلیل، درک و پیش‌بینی احساسات، افکار و رفتار افراد
نویسنده
مترجمعلیتا تهمتن
ناشر چاپیانتشارات دیوار
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات210
زبانفارسی
شابک978-622-90496-5-5
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چگونه آدم‌ها را بخوانیم؟

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب چگونه آدم‌ها را بخوانیم؟

برای دریافت کتاب چگونه آدم‌ها را بخوانیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.