معرفی و دانلود کتاب پیامبر شگفتی‌ها: داستان زندگی حضرت موسی (ع)

عکس جلد کتاب پیامبر شگفتی‌ها: داستان زندگی حضرت موسی (ع)
قیمت:
۲۰۰۰۰ ۱۴,۰۰۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پیامبر شگفتی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پیامبر شگفتی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پیامبر شگفتی‌ها: داستان زندگی حضرت موسی (ع)

قصه‌های تاریخی و سرگذشت پیامبران سرشار از وقایع جذاب و شنیدنی است و کودکان و نوجوانان می‌توانند از پیام‌های اخلاقی این داستان‌ها بهره‌مند شوند. کتاب پیامبر شگفتی‌ها نوشته‌ی سوسن طاقدیس از مجموعه کتاب داستان‌های پیامبران خدا و درباره‌ی زندگی حضرت موسی است که به زبانی ساده تالیف شده است.

درباره‌ی کتاب پیامبر شگفتی‌ها

بازخوانی زندگی پیامبران از سویی یادآور برخی از وقایع تاریخی است و از سویی دیگر پند و اندرزهای اخلاقی فراوانی را برای مخاطبین خردسال به همراه دارد. کتاب‌هایی که داستان پیامبران را بیان می‌کنند از تنوع زیادی برخوردارند و مخاطبین بسیاری از جمله کودکان و نوجوانان دارند. کتاب پیامبر شگفتی‌ها نوشته‌ی سوسن طاقدیس از جمله کتاب‌هایی است که داستان‌های پیامبران را برای کودکان خلاصه کرده است. این کتاب درباره‌ی سرگذشت حضرت موسی (ع) است و به برخی از وقایع زندگی این پیامبر اشاره دارد. این کتاب از تصویرسازی جذابی برخوردار است و طراحی شخصیت‌های این کتاب متاثر از تاریخ و فرهنگ سرزمین مصر است.

داستان کتاب پیامبر شگفتی‌ها دو شخصیت محوری دارد که یکی پادشاه مصر است و دیگری کودکی به نام موسی. پادشاهان مصر را در آن زمان فرعون می‌نامیدند و فراعنه‌ی مصر از قدرت زیادی برای اداره‌ی امور کشور برخوردار بودند. سوسن طاقدیس در این کتاب داستان را از خوابی که فرعون مصر می‌بیند آغاز می‌کند. ماجرای این خواب در واقع همان پیش‌بینی نابودی امپراتوری عظیم مصر است. نویسنده‌ی این کتاب شخصیت فرعون را مردی خشمگین و در عین حال خیال‌پرداز توصیف کرده است. این ویژگیِ فرعون، در حکایت‌ها و روایت‌های مختلف تاریخی و مذهبی تکرار شده است. بازگویی این داستان به این شکل باعث می‌شود که مخاطب خردسال با داستان کتاب همراه شده و شخصیت‌های کتاب برای او باورپذیر باشند.

از ویژگی‌های کتاب پیامبر شگفتی‌ها لحن پندآموز نویسنده در روایت کردن سرگذشت دو شخصیت مهم در سرزمین مصر است. سوسن طاقدیس داستان زندگی فرعون و حضرت موسی را مطابق با روحیات کودکان نوشته و در طراحی موقعیت نمایشی کتاب بیش از هر چیز انتقال پیام اخلاقی داستان را مورد توجه قرار داده است. تصویرسازی این کتاب را آیدین سلسبیلی بر عهده داشته و تصاویر جذابی از سرگذشت فرعون و حضرت موسی را برای کودکان علاقمند به قصه‌های تاریخی و مذهبی فراهم ساخته است.

کتاب پیامبر شگفتی‌ها نوشته‌ی سوسن طاقدیس توسط انتشارات پرنده‌ی آبی منتشر شده است.

کتاب پیامبر شگفتی‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب آموزنده برای کودکان 8 تا 12 سال مناسب است.

در بخشی از کتاب پیامبر شگفتی‌ها: داستان زندگی حضرت موسی (ع) می‌خوانیم

دوباره صدا شنیده شد. دست در گریبان خود فرو ببر و بیرون آر.

موسی چنین کرد دستش همچون پاره‌ای از ماه می‌درخشید.

ای موسی با این دو معجزه‌ی روشن به سوی فرعون برو که او در کفر و شرک طفیان کرده است. فرعون را به سوی خدای یگانه دعوت کن و بگو من آن هستم که تو میشناسی و اینک برای نجات بنی اسرائیل به مصر آمده‌ام تا آنان را به سوی کنعان ببرم.

موسی از خداوند یاری خواست و اجازه گرفت که برادرش هارون را با او همراه کند؛ چرا که هارون در سخنوری مهارت داشت. خداوند فرمود: «هر چه خواستی به تو ارزانی داشتم و من هم همه جا با تو هستم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پیامبر شگفتی‌ها: داستان زندگی حضرت موسی (ع)
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-436-438-6
موضوع کتابکتاب‌های داستان مذهبی کودک، کتاب‌های کودک 9 تا 12 سال
قیمت نسخه الکترونیک
۲۰۰۰۰ ۱۴,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پیامبر شگفتی‌ها

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب پیامبر شگفتی‌ها

برای دریافت کتاب پیامبر شگفتی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.