معرفی و دانلود کتاب پسرک، خواب، بیداری

عکس جلد کتاب پسرک، خواب، بیداری
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پسرک، خواب، بیداری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پسرک، خواب، بیداری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پسرک، خواب، بیداری

کتاب پسرک، خواب، بیداری، داستانی کودکانه و رویایی را در خود گنجانده است. زنده‌یاد احمدرضا احمدی، نویسنده‌ی کتاب، ماجراهای پسرکی را در این اثر تعریف می‌کند که شب‌ها هر خوابی ببیند، روز بعد این خواب تعبیر می‌شود. مطالعه‌ی کتاب حاضر، به‌عنوان تجربه‌ای شیرین و به‌یادماندنی برای کودکان گروه‌های سنیِ الف و ب، شناخته می‌شود.

درباره‌ی کتاب پسرک، خواب، بیداری

کتاب پسرک، خواب، بیداری، اثری خواندنی و جذاب برای کودکان به‌حساب می‌آید. زنده‌یاد احمدرضا احمدی (Ahmadreza Ahmadi)، شخصیتی برجسته در دنیای ادبیات کودکِ ایران به‌حساب می‌آید. این نویسنده‌ی فقید، با نثری خوش‌خوان و کودک‌پسند، خواننده را در آثارش به‌دنیای خیال می‌برد و با رویاپردازی‌های کودکانه همراه می‌کند. احمدی، داستان پسرکی را در این اثر روایت کرده که آرزوهای کوچک‌و‌بزرگی در سر دارد. دستیابی به این آرزوها در دنیای واقعیت، برای پسرکِ داستان، محال به نظر می‌رسد. با این حال پسرک وقتی به خواب می‌رود، این آرزوها در خواب، جامه واقعیت می‌پوشند و تحقق می‌یابند این شرایط، خواب‌های پسرک را به رویاهای عجیب‌و‌غریبی تبدیل می‌کند. مدت‌های زیادی است که پسرک، سودای داشتن دوچرخه‌ای زیبا و خوش‌رکاب را در سر دارد، اما بخت با پسرک یار نیست تا در دنیای واقعی، به آروزیش برسد و دوچرخه‌سواری کند.

در ادامه‌ی کتاب پسرک، خواب، بیداری، شخصیت اول داستان به خوابی خوش می‌رود. در این خواب، پسرک خوابِ دوچرخه‌ی دلخواهش را می‌بیند. پس از اینکه روز بعد از خواب بیدار شد، متوجه می‌شود همان دوچرخه‌ای که در خواب دیده، پشت درِ اتاقش پارک شده است. ماجراهای کتاب حاضر با تحققِ بیشتر رویاهای پسرک ادامه پیدا می‌کند. داستان این اثر با اتفاق‌های جالبی به پایان می‌رسد تا تجربه‌ی مطالعه‌ی کتاب برای همیشه در ذهن خواننده باقی بماند.

احمدرضا احمدی، موضوعی جذاب و فانتزی را برای خواننده‌های کودک در این اثر انتخاب کرده است. این موضوع در کنار جذابیت، دستاوردهای آموزشی جالبی برای کودکان دارد. نویسنده‌ قصد دارد تا با طرح این داستان، تاکید ویژه‌ای بر جایگاه رویاپردازی و خیال‌پردازی در زندگی انسان‌ها داشته باشد. کودکان پس از مطالعه‌ی کتاب حاضر، یاد می‌گیرند که رویاپردازی، هیچ اشکالی ندارد و می‌تواند به آن‌ها انگیزه بدهد تا همواره در پی اهداف خود باشند.

داستان کتاب پسرک، خواب، بیداری در کنار متن با تصویرهایی جذاب و بامزه روایت شده تا مفاهیم ارزشمندِ این اثر برای همیشه در ذهن خواننده‌های کودک، باقی بماند.

کتاب پسرک، خواب، بیداری را انتشارات پرنده آبی، چاپ و روانه‌ی بازار کرده است.

جوایز و افتخارات کتاب پسرک، خواب، بیداری

  • راه‌یابی به فهرست چهل‌و‌چهارم لاک‌پشت پرنده؛
  • دریافت نشان 4 لاک‌پشت پرنده در زمستان 1400.

کتاب پسرک، خواب، بیداری برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی کودکان 4 تا 8 سال، مخاطب‌های این کتاب به‌حساب می‌آیند.

در بخشی از کتاب پسرک، خواب، بیداری می‌خوانیم

پسرک شب خواب دید در باغی پر از بوته‌های گل است.
یک طاووس هم در آن باغ بود. صبح که از خواب بیدار شد خودش را در باغی دید پر از گل، در کنار طاووسی زیبا.
آرزو کرد کاش می‌توانست طاووس را به خانه بیاورد.
اما طاووس باغ و بوته‌های گل را رها نمی‌کرد و به آن‌ها خو گرفته بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پسرک، خواب، بیداری
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-622-277-077-8
موضوع کتابکتاب‌های داستان آموزنده کودک، کتاب‌های داستان کودک 6 تا 8 سال
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پسرک، خواب، بیداری

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب پسرک، خواب، بیداری

برای دریافت کتاب پسرک، خواب، بیداری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.