معرفی و دانلود کتاب پرندگان مهاجر

عکس جلد کتاب پرندگان مهاجر
قیمت:
۲۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پرندگان مهاجر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پرندگان مهاجر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پرندگان مهاجر

کتاب پرندگان مهاجر نوشته‌ی میشل فرانسیسکونی یکی از کتاب‌های جذاب از مجموعه‌ی علوم برای کودکان نشر پرنده‌ی آبی است. این کتاب به معرفی پرندگان مختلف، مخصوصا پرندگان مهاجر می‌پردازد و درباره‌ی ماجرای عجیب و جالب مهاجرت پرندگان که هنوز هم یکی از رمز و رازهای طبیعت به شمار می‌رود، اطلاعات علمی خوبی ارائه می‌دهد. زبان ساده و صمیمانه‌ی کتاب به همراه تصاویر بسیار زیبا و دیدنی، کودکان و نوجوانان را به یادگیری تشویق می‌کند.

درباره‌ی کتاب پرندگان مهاجر

علم همیشه یکی از موضوعات مورد علاقه‌ی کودکان کنجکاو و باهوش است. یادگیری حقایق علمی، نه تنها دنیا را برای کودکان جایی جذاب‌تر می‌کند و به آن‌ها اهمیت دانش و تحقیق و پژوهش را می‌آموزد، بلکه تخیلشان را نیز پرواز می‌دهد و باعث می‌شود به چیزها از جنبه‌های گوناگون نگاه کنند. وقتی شما، کتابی علمی را در اختیار کودک قرار می‌دهید یا برای کودکی می‌خوانید، سیل سؤالات متعدد دیگر، به سمت شما روان می‌شود. آن وقت است که می‌توانید روحیه‌ی پرسشگری، پژوهش و تحقیق را در او بیدار کنید و از او انسانی متعهد به اندیشیدن بسازید. از طرفی، پرندگان، همیشه یکی از موجودات مورد علاقه‌ی کودکان بوده‌اند. پرندگان تنوع بسیار بالایی دارند، اکثرا بسیار زیبایند و زندگی و روند رشد فوق‌العاده‌ای دارند که می‌تواند ساعت‌ها کودکان را به فکر وادارد. حالا اگر کودکان بدانند که پرندگانی هستند که هزاران کیلومتر پرواز می‌کنند تا به محلی خوش آب و هوا برسند و بدون هیچ خطایی، بهتر از هر نرم‌افزار مسیریابی، این کار را انجام می‌دهند، حتما می‌خواهند بیشتر درباره‌ی آن‌ها اطلاعات داشته باشند. پس بهتر است هر چه زودتر کتاب پرندگان مهاجر (A VOL D'OISEAU) نوشته‌ی میشل فرانسیسکونی (Michel Francesconi) را تهیه کنید.

معرفی و دانلود کتاب پرندگان مهاجر

کتاب پرندگان مهاجر با زبانی ساده، روان و صمیمانه، شروع به معرفی پرندگان می‌کند و درباره‌ی انواع پرندگان می‌گوید. سپس درباره‌ی پرندگان مهاجر و مهاجرت پرندگان به طور خاص، درست مثل خاله‌ای مهربان که با شور و شوق موضوعی را برای کودک تعریف می‌کند، اطلاعات علمی را به کودک انتقال می‌دهد.

تصاویر کتاب پرندگان مهاجر نیز کاری است از کاپوسین مازی (Capucine Mazille)، که یکی از نقاشان معروف اروپاست. این تصاویر بسیار رنگارنگ، دقیق و پرجزئیات است، جوری که کودکان دوست دارند دقایق طولانی آن‌ها را نگاه کنند و لذت ببرند. هر پرنده با همه‌ی ویژگی‌های مختص خود ترسیم شده است تا کودکان با دیدن تصاویر درک بهتری از محتوا داشته باشند. کتاب پرندگان مهاجر را مهناز عسگری به خوبی ترجمه و نشر پرنده‌ی آبی، واحد کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی، آن را در مجموعه‌ی علوم برای کودکان به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی علوم برای کودکان

مجموعه‌ی علوم برای کودکان پرنده‌ی آبی، یکی از بهترین مجموعه کتاب‌های علمی برای سنین ابتدایی دبستان است. این مجموعه، اثر نویسندگان مطرح خارجی است و با تصویرگری‌های بسیار زیبا، رنگارنگ و دیدنی، می‌تواند دقایق طولانی، کودکان را مشغول خود نگه دارد. زبان ساده و صمیمانه‌ی این کتاب‌ها، آن‌ها را، علی‌رغم علمی بودن، برای کودکان بسیار خواندنی و جذاب می‌کند. کتاب‌های مجموعه‌ی علوم برای کودکان موضوعات مختلفی دارند، از موضوعات مرتبط با حیوانات مثل پرندگان مهاجر تا گیاهان زیبا، ستارگان، پیش‌بینی وضع هوا و جریان الکتریسیته.

کتاب پرندگان مهاجر برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب علمی پرندگان مهاجر برای کودکان سنین 7 تا 10 سال که به موضوعات علمی علاقه نشان می‌دهند یا عاشق پرندگان هستند، جذاب خواهد بود.

در بخشی از کتاب پرندگان مهاجر می‌خوانیم

برخی از پرندگان فقط از یک سر دریای مدیترانه به سوی ساحل دیگر آن پرواز می‌کنند.

بعضی از پرندگان با عبور از اسکاندیناوی یا اقیانوس آرام به آفریقای جنوبی می‌روند.

مسئله‌ی پیچیده در مورد شیوه‌ی مهاجرت پرندگان شیوه‌ی جهت‌یابی آن‌هاست.

قطعاً پرنده‌ها دوره‌ی آموزشی نمی‌گذرانند.

گاهی برخی از جوجه‌ها به تنهایی عازم اولین سفر خود می‌شوند. پرنده‌های بالغ یا زودتر رفته‌اند و یا هنوز سفر خود را شروع نکرده‌اند گویی مسیر حرکت آن‌ها حک شده است. مسلما پرندگان از توانایی‌های زیادی برخوردارند: حس بینایی، حس تشخیص میدان مغناطیسی زمین و حتی حس بویایی در حال حاضر برای بررسی چنین پدیده‌های پیچیده و متنوعی از تجهیزات فنی مثل رادار مشاهدات ماهواره‌ای و یا سیستم الکترونیکی جی‌پی‌اس استفاده می‌کنند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پرندگان مهاجر
نویسنده
مترجممهناز عسگری
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات41
زبانفارسی
شابک978-600-436-862-9
موضوع کتابکتاب‌های اطلاعات عمومی کودکان، کتاب‌های آموزش کودکان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پرندگان مهاجر

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب پرندگان مهاجر

برای دریافت کتاب پرندگان مهاجر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.