معرفی و دانلود کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

عکس جلد کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک
قیمت:
۲۵۰۰۰ ۱۲,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های ساندی تایمز قرار دارد و در بیش از سی کشور جهان مورد توجه و علاقه‌ی مخاطبان قرار گرفته. جیمز نوربری این کتاب را با الهام از فلسفه‌ی بودایی نوشته و تصویرسازی کرده است. کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک داستان دو دوست صمیمی را دنبال می‌کند که فصل‌ها و منظره‌ها را با همراهی هم می‌پیمایند و با وجود اینکه اغلب مسیر خود را گم می‌کنند و گاهی حتی مرتکب اشتباه می‌شوند اما از دوستی و همراهی یکدیگر لذت می‌برند و به ما نیز روش لذت بردن از مسیر زندگی، با وجود مشکلات و اتفاقات غیرقابل‌انتظار را می‌آموزند.

درباره‌ی کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

جیمز نوربری (James Norbury) در مصاحبه با روزنامه‌ی گاردین در باب موفقیت چشمگیر کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک (Big Panda and Tiny Dragon) گفت با وجود سود و موفقیت باورنکردنی کتابش، چیزی که از همه بیشتر خوشحالش می‌کند اثر دلنشین و امیدوارکننده‌ای است که این کتاب از خود بر جا گذاشته. او در این باره گفت: «پیام‌ها و ایمیل‌های زیادی از افراد مختلف دریافت می‌کنم که می‌گویند این کتاب چقدر به آن‌ها کمک کرده است. بعضی‌ها حتی گفته‌اند از تصمیم خودکشی پشیمان شده‌اند چون تصاویر کتاب، دیدگاه دیگری نسبت به زندگی به آن‌ها داده است. اگر این واقعاً در نتیجه‌ی نقاشی‌های من اتفاق افتاده باشد، این تنها چیزی است که برایم اهمیت دارد.»

نوربری، هنرمند مستقل و خودآموخته‌ایست که علاقه‌ی اصلی خود را محافظت از طبیعت و حیوانات می‌داند و حتی سود فروش اولیه‌ی کتاب خود را صرف ساخت یک پناهگاه حیوانات کرده است. نوربری تا پیش از انتشار کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک در فقر مطلق زندگی و در خیریه‌هایی برای کمک به افراد افسرده و در معرض خودکشی، فعالیت می‌کرد. مواجهه با افراد افسرده و علاقه‌اش به نوشتن و نقاشی چیزی بود که الهام‌بخش نوربری در نگارش این کتاب شد.

متاسفانه کتابی که امروز در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های ساندی تایمز قرار دارد در آغاز مورد کم‌لطفی و بی‌اعتنایی ناشران قرار گرفت و در نهایت جیمز نوربری خودش به انتشار آن اقدام کرد. چیزی نگذشت که کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک، در سرتاسر جهان الهام‌بخش انسان‌های مختلف در مواجهه با مشکلات و دشواری‌های زندگی شد و نوربری را به یکی از شناخته‌شده‌ترین نویسندگان جهان تبدیل کرد.

معرفی و دانلود کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

شخصیت‌های اصلی کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک که از فلسفه‌ی بودیسم الهام گرفته شده‌اند، حیواناتی هستند که با تصاویر جذاب و دوست‌داشتنی اصول و راهکارهای عملی مقابله با مشکلات زندگی به کمک آموزه‌های فلسفه‌ی شرقی را به مخاطب می‌آموزد. کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک بیشتر از اینکه یک کتاب خودیاری باشد، کتاب فلسفه و حکمتی است که نگاه شما را به زندگی متحول خواهد کرد.

کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک با ترجمه‌ی محمدجواد گلشنی و چاپ نشر یوشیتا در اختیار مخاطبان فارسی زبان قرار گرفته است.

جوایز و افتخارات کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

  • در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های ساندی تایمز؛
  • زیباترین کتاب سال به انتخاب منتقدان روزنامه‌ی گاردین؛
  • در لیست هدایای محبوب سایت آمازون؛
  • اثر پرفروش بین‌المللی؛
  • از الهام‌بخش‌ترین کتاب‌های سال به انتخاب حلقه‌ی منتقدان واشرز؛
  • ترجمه و فروش موفق کتاب در بیش از کشور جهان.

نکوداشت‌های کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

  • غذای روح. (CBS Mornings)
  • این کتاب معیار فوق‌العاده‌ایست که به صورت روزمره به ما یادآوری می‌کند چه چیزهایی واقعاً در زندگی اهمیت دارند. (بث لئونارد، نویسنده)
  • سفری تفکربرانگیز به همراه دوستی، شجاعت، لطافت و چای. (آمازون)
  • کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک هم سرشار از تصاویری است که مکالمات انیمیشن وینی د پو را یادآور می‌شود، و هم جملات و محتوای آن مانند آثار باستانی عمیق و تامل‌برانگیز هستند. (گاردین)
  • جیمز، در مخاطب قرار دادن روح مخاطب مهارت عمیقی دارد. کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک در یک کلام، دلگرم‌کننده و آرامش‌بخش است.

کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک یکی از بهترین انتخاب‌ها برای هدیه دادن به دوستان و عزیزانی است که از فشار کار و زندگی روزمره رنج می‌برند. هر مخاطبی از هر سن و سال، با مطالعه‌ی این کتاب، نگاه و چشم‌انداز تازه و آرامش‌‍بخشی به مشکلات و مصائب روزمره پیدا خواهد کرد.

در بخشی از کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک می‌خوانیم

اژدهای کوچک پرسید: «هدف من چیه؟»

پاندای بزرگ جواب داد: «روی اون سنگ بشینی و همراه دوستت باشی.»

اژدهای کوچک گفت: «گاهی وقت‌ها فکر می‌کنم توی سرم طوفان به پا شده.»

پاندای بزرگ در جواب گفت: «اگه خوب گوش کنی، می‌تونی صدای بارش قطره‌های بارون روی سنگ رو بشنوی. ممکنه توی طوفان هم بشه به آرامش رسید.»

اژدهای بزرگ همون اژدهای کوچیکه که هرگز تسلیم نشد.

پاندای بزرگ گفت: «راه طولانی در پیش داریم.»

اژدهای کوچک پوزخندی زد و گفت: «بابابزرگ اژدها می‌گفت یک سفر هزار کیلومتری با یک فنجون چای آغاز می‌شه.»

اژدهای کوچک گفت: «تو شنونده‌ی خوبی هستی.»

پاندای بزرگ جواب داد: «هیچ‌وقت گوش دادن برام مشکل‌ساز نبوده.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک
نویسنده
مترجممحمدجواد گلشنی
ناشر چاپیانتشارات یوشیتا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات113
زبانفارسی
شابک978-622-4852-01-4
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های فلسفه و منطق
قیمت نسخه الکترونیک
۲۵۰۰۰ ۱۲,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

فهیمه
۱۴۰۳/۶/۲۵
جملاتی کوتاه و انگیزه بخش. اولین بار یک بریده از این کتاب نظرم رو جلب کرد تا بخوانمش. اما در مجموع بهترین قسمت کتاب چیزی از جنس همین بریده بود و نه بیشتر. حال و هوای کتاب مشابه کتاب"پسرک، موش کور، روباه و اسب" است با این تفاوت که طنز کلامی ملایمِ کمتری دارد و بافت نصیحت ها و جملات انگیزشی کمی ضمخت تر و ملموس تر شده است. تصویرگری های نسبتا خوبی دارد. درمجموع هر یک از شخصیت ها نمادین هستند و از دل فرهنگ آسیای شرقی آمده اند. لفظ اژدهای کوچک و شخصیتش تناقض لطیف و دلنشینی دارد!
شادان خرم دین
۱۴۰۳/۶/۱۸
عالی و مفید واقعا اموزنده و کاربردی
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

برای دریافت کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.