معرفی و دانلود کتاب پاسخ به 77 پرسش کلیدی درباره کاهش و افزایش وزن مطلوب

عکس جلد کتاب پاسخ به 77 پرسش کلیدی درباره کاهش و افزایش وزن مطلوب
قیمت:
۶۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پاسخ به 77 پرسش کلیدی درباره کاهش و افزایش وزن مطلوب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پاسخ به 77 پرسش کلیدی درباره کاهش و افزایش وزن مطلوب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پاسخ به 77 پرسش کلیدی درباره کاهش و افزایش وزن مطلوب

چاق بودن یا لاغر بودن، هیچ فرقی ندارد. هردو برای سلامتی ما مضر هستند. کتاب پاسخ به 77 پرسش کلیدی درباره کاهش و افزایش وزن مطلوب قرار است از طریق افزایش آگاهی ما درباره‌ی نحوه‌ی عملکرد بدنمان ما را به وزن ایده‌آلمان برساند. حمید اراضی به همکاری بهمن عسگری قرار است در این کتاب به شایعاتی از این قبیل پاسخ دهند که آیا نخوردن صبحانه به کاهش وزن کمک می‌کند؟ یا خوردن برنج چه تأثیری بر وزن دارد؟

درباره‌ی کتاب پاسخ به 77 پرسش کلیدی درباره کاهش و افزایش وزن مطلوب

در دنیای مدرن امروزی، با توجه به معضلات زیستن در دنیای ماشینی، حفظ و برقراری تعادل جسمانی یکی از سخت‌ترین تلاش‌های بشر بوده است. چاقی و لاغری هر دو به یک اندازه می‌توانند برای سلامتی مضر باشند. اینجاست که پای فعالیت بدنی و تغذیه‌ی مناسب به میان می‌آید. اما سخت‌ترین جای کار آن است که برای داشتن یک رژیم غذایی مناسب و فعالیت بدنی مؤثر نیاز است تا با آگاهی نسبت به زمینه‌های علمی آن اقدام به ایجاد تغییر در روند خورد و خوراک و فعالیت‌های روزمره‌‌یمان کنیم. کتاب پاسخ به 77 پرسش کلیدی درباره کاهش و افزایش وزن مطلوب نوشته‌ی حمید اراضی و بهمن عسگری قرار است چراغ راه ما در جاده‌ی سلامتی و تناسب اندام باشد.

معرفی و دانلود کتاب پاسخ به 77 پرسش کلیدی درباره کاهش و افزایش وزن مطلوب

اگر با چاقی یا لاغری درگیر باشیم به‌خوبی می‌دانیم که کتاب‌های بسیاری در زمینه‌ی تغذیه و فعالیت‌های بدنی تالیف و یا ترجمه شده‌اند. اما احتملا مشکلی که همه‌ی ما با آن دسته از کتاب‌ها داریم، نظری بودن مباحث آن کتب و غیرقابل اجرا بودن آن در زندگی روزمره است. ازسوی‌دیگر ما با کوهی از سوالات تغذیه‌ای و ورزشی روبه‌رو هستیم که پیدا کردن پاسخ علمی برای آنان یکی دیگر از معضلات ما خواهد بود. به همین علت است که کتاب پیش‌رو علمی‌ترین و درعین‌حال ساده‌خوان‌ترین گزینه‌ی موجود برای ما است.

این کتاب به پرسش‌های ساده اما مهمی پاسخ می‌دهد. برای مثال این‌که شدت پیاده‌روی برای کاهش وزن باید در چه حدی باشد؟ یا راهبرد مناسب غذایی در مهمانی‌ها چیست؟ کتاب پاسخ به 77 پرسش کلیدی درباره کاهش و افزایش وزن مطلوب توسط حمید اراضی و با همکاری بهمن عسگری به نگارش درآمده است و مسئولیت انتشار این کتاب را نیز انتشارات حتمی برعهده داشته است.

کتاب پاسخ به 77 پرسش کلیدی درباره کاهش و افزایش وزن مطلوب برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از وضعیت سلامت و تناسب اندام خود رضایت ندارید و دوست دارد که به شرایط فیزیکی ایده‌آل خود دست پیدا کنید، پیشنهاد می‌کنیم که این کتاب را ابتدای لیست مطالعاتی خود قرار دهید.

در بخشی از کتاب پاسخ به 77 پرسش کلیدی درباره کاهش و افزایش وزن مطلوب می‌خوانیم

در نزد برخی از افراد، نخوردن مطلق غذا ممکن است آسان‌تر باشد تا کم غذا خوردن. با وجود این، گرسنگی کشیدن ممکن است به مشکلات وخیمی مثل اختلال در کار کلیه‌ها افزایش اوره خون، ریزش موها، سرگیجه و... منجر شود. زمانی که بدن را از خوردن غذا محروم می‌کنیم، پاسخ آن عبارت است از افزایش آنزیم‌های رسوب‌کننده چربی که پیامد آن ذخیره شدن بیش‌تر چربی است. هم‌چنین، به دلیل آن که کربوهیدرات و چربی به عنوان یک منبع انرژی بلافاصله در دسترس قرار نمی‌گیرند، بدن از پروتئین استفاده می‌کند تا نیازمندی‌های انرژی خود را تأمین کند. هم‌چنین، آن دسته از رژیم‌های غذایی که کالری محدودی دارند، منجر به افزایش تجمع و ذخیره شدن چربی‌ها می‌شوند. در مواقعی که شما در روز، فقط یک وعده غذایی می‌خورید، در معرض یک حالت گرسنگی قرار می‌گیرید که پیامد آن افزایش آنزیم‌های رسوب‌ساز چربی است. بدن با افزایش درصد جذب غذا از روده کوچک، به سرعت با این شرایط خو می‌گیرد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پاسخ به 77 پرسش کلیدی درباره کاهش و افزایش وزن مطلوب
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات121
زبانفارسی
شابک978-600-5751-28-4
موضوع کتابکتاب‌های تغذیه، رژیم و تناسب اندام
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب پاسخ به 77 پرسش کلیدی درباره کاهش و افزایش وزن مطلوب

برای دریافت کتاب پاسخ به 77 پرسش کلیدی درباره کاهش و افزایش وزن مطلوب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.