معرفی و دانلود کتاب مورچه و درخت سیب

عکس جلد کتاب مورچه و درخت سیب
قیمت:
۱۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مورچه و درخت سیب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مورچه و درخت سیب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مورچه و درخت سیب

کتاب مورچه و درخت سیب یک داستان کودکانه‌ی سرگرم‌کننده و آگاه‌کننده برای گروه سنی ب است. آرش پورشعبان این داستان را نوشته تا کودکان را با تأثیرات بزرگ اتفاقاتی که به ظاهر کوچک و بی‌اهمیت هستند آشنا کند. داستان مورچه‌ای که دانه‌ای را برای روزهای آینده ذخیره می‌کند، غافل از این که این دانه چه تغییری را در زندگی خود و اطرافیانش به وجود خواهد آورد.

درباره‌ی کتاب مورچه و درخت سیب

کتاب مورچه و درخت سیب، همان داستانی‌ست که می‌تواند به کودک شما ابعاد دیگری از اتفاقات کوچک و روزمره را نشان دهد. اتفاقاتی که ممکن است آن‌ها را بی‌اهمیت در نظر بگیریم، اما می‌بینیم که بعدها چه تأثیراتی را در زندگی ما گذاشته‌اند. داستانی که با آن روبه‌رو هستیم، درباره‌ی آینده‌نگری‌ست و آینده‌نگری معمولاً با عواقب خوبی همراه می‌شود. با این وجود، این موضوعی است که در این داستان، چندان هم خوشحال‌کننده نیست، اما تاثیرگذار، آموزنده و آغازکننده‌ی یک تغییر است. این داستان توسط آرش پورشعبان نوشته شده است.

احتمالاً بارها از تاثیر زباله‌هایی که در طبیعت رها می‌شوند شنیده‌ایم و می‌دانیم که چه اثرات مخربی بر محیط می‌گذارند. اما کتاب مورچه و درخت سیب، از زاویه‌ی متفاوتی به این موضوع نگاه می‌کند. داستان با دختربچه‌ای آغاز می‌شود که ته‌مانده‌ی سیب خود را در طبیعت رها می‌کند. یکی از مورچه‌هایی که در آن دور و اطراف مشغول جمع کردن دانه بودند، متوجه این سیب می‌شود؛ مورچه‌ی شماره‌ی 1234! پس تصمیم می‌گیرد آذوقه‌ای که برای خود ذخیره می‌کند، یکی از دانه‌های این سیب باشد. دانه‌ی سیب را با هر زحمتی که شده، به سمت انبار می‌برد، اسم خود را روی آن می‌نویسد و جای مناسبی را برای آن انتخاب می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب مورچه و درخت سیب

ورود دانه‌ی 1234 به انبار، چندان هم اهمیتی نداشت. آن‌قدر بی‌اهمیت بود که روزهای طولانی در انبار باقی ماند و هیچ‌کس سراغی از آن نگرفت و آن را انتخاب نکرد. دانه‌ی سیب تا بهار سر جای خود باقی ماند. بهار هم که بهترین موقعیت برای جوانه زدن دانه‌ها و گیاهان است! کتاب مورچه و درخت سیب، از اتفاقی می‌گوید که کاملاً بی‌اهمیت و عادی به نظر می‌رسید، اما به مرور زمان، توانست تغییرات عجیب و غیرمنتظره‌ای را ایجاد کند. این کتاب، قدرت تغییر و انعطاف‌پذیری در برابر تغییرات ناگهانی را با زبانی ساده و شیرین برای کودک شما روایت می‌کند. به علاوه می‌تواند با تصاویر جذاب و داستان پرکششی که دارد، فرزندتان را مشتاق به خواندن کامل داستان کند و تاثیر خوبی بر روان‌خوانی او و آشنایی با دایره‌ی کلمات گسترده‌تر نیز داشته باشد.

داستان این کتاب توسط آرش پورشعبان نوشته شده، تصاویر آن به تصویرگری روجا علیزاده است و انتشارات پرنده‌ی آبی که گروه کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی است، آن را منتشر کرده است.

کتاب مورچه و درخت سیب برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب داستان برای کودکان 6 تا 8 ساله نوشته شده است.

در بخشی از کتاب مورچه و درخت سیب می‌خوانیم

مورچه‌ی دیگری گفت: «باید جای شهر را عوض کنیم.» و مورچه‌ها همین‌طور نظر می‌دادند تا این‌که یکی از مورچه‌ها از آخر جمعیت فریاد زد: «همه‌ی این خرابی‌ها تقصیر کسی است که این دانه را به شهر آورده است. باید او را پیدا کنیم».

مورچه‌ها به‌سوی دانه‌ی سیب رفتند تا ببینند چه شماره‌ای روی آن نوشته شده است. روی دانه نوشته شده بود 1234.

یکی از مورچه‌ها گفت: «مورچه‌ی 1234 به همه‌ی ما خیانت کرده و باید از شهرمان بیرون برود».

همه با این تصمیم موافق بودند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مورچه و درخت سیب
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-600-121-342-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مورچه و درخت سیب

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مورچه و درخت سیب

برای دریافت کتاب مورچه و درخت سیب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.