معرفی و دانلود کتاب معجزه شکرگزاری

عکس جلد کتاب معجزه شکرگزاری
قیمت:
۱۴,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب معجزه شکرگزاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب معجزه شکرگزاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب معجزه شکرگزاری

اگر می‌خواهید بدانید تغییر نگرش چگونه شما را خوشبخت می‌کند، کتاب معجزه شکرگزاری را بخوانید. این اثر در واقع سومین قسمت از مجموعه کتاب‌های «راز» محسوب می‌شود که توسط راندا برن منتشر شده‌اند. اثری معنوی که مخاطب را به آن روزهایی بازمی‌گرداند که قدرت درک معجزه و جادو را در خود داشت. این کتاب به شما می‌گوید که برای دست‌یابی به بهترین روزهای زندگی و سرشار شدن از احساسات مثبت، تنها به یک چیز نیاز دارید: معجزه‌‌ی سپاسگزاری و قانون جذب.

درباره‌ی کتاب معجزه شکرگزاری

در همان بخش‌های آغازین کتاب، راندا برن (Rhonda Byrne) به مبحث جالب‌توجهی می‌پردازد: تفاوت زیادی میان درک کودکان و بزرگسالان از زندگی وجود دارد. اگر روزهای کودکی را به‌یاد آورید، متوجه پیام نویسنده خواهید شد. روزهای کودکی لبریز از شیدایی و معجزه‌اند. روزهایی که انسان، گویی در سبک‌بالی تمام و کمال به‌سر می‌برد. دورانی که به‌نظر می‌رسد قلب و روح انسان، تهی از هرگونه بدبینی یا بحران معنوی است. با وجود آنکه انسان در دوران کودکی از قدرت استنتاج بالایی برخودار نیست، اما از نظر شهودی خیلی خوب می‌تواند پدیده‌های پیرامون خود را بازشناسد. به همین روی، به باور نویسنده‌ی کتاب معجزه شکرگزاری (The Magic)، در گذر سال‌ها و ورود به دوران بزرگسالی، این جهان نیست که از معجزه و زیبایی‌هایش کاسته می‌شود، بلکه این انسان بزرگسال است که دیگر توانایی درک عظمت جهان را ندارد و گسستی پررنگ میان خود و زیبایی‌های متعالی احساس می‌کند.

کتاب معجزه شکرگزاری که با عنوان «معجزه سپاسگزاری» نیز ترجمه شده، ازجمله آثار محبوب و تحسین‌شده‌ی راندا برن به‌شمار می‌آید که قرار است برای مخاطب، بازگشت به جهان معنوی را ترسیم کند. به‌باور این نویسنده‌ی استرالیایی، در تمام ادیان به‌این مسئله اشاره شده که برای رسیدن به حس خوشبختی و دست‌یابی به رستگاری، باید به سپاسگزاری و باور کردن معجزه‌های جهان هستی روی آورد. برای اثبات ادعای خود، راندا برن به دو مسئله اشاره می‌کند. اولین چیزی که وی برای بسط و تشریح جهان‌بینی خود از آن بهره می‌برد، اشاره به دوران کودکی است. دورانی که انسان در زلال‌ترین و معصوم‌ترین وضعیت خود به‌سر می‌برد. دورانی که انسان با شکست‌ها محاصره نشده و قادر بود که آنچه در برابر خود می‌یافت را احساس و هضم کند. دومین نکته‌ای که نویسنده در کتاب معجزه شکرگزاری به‌آن اشاره می‌کند، ارجاعات کتاب‌های مقدس در ادیان مختلف، از انجیل گرفته تا قرآن، به اهمیت سپاسگزاری است. در واقع، راندا برن برای شفافیت بحث خود از آیات مقدس نیز بهره می‌برد و به مخاطب یادآوری می‌کند که ارزش و امتیاز شکرگزاری در درون انسان تا چه میزان است.

یکی دیگر از موارد مورد بحث در کتاب معجزه شکرگزاری، نگاهی تازه به مفهوم قدرت قانون جذب است. به باور راندا برن، قانون جذب تمام انرژی‌های پیرامون ما، از تشکیل یک اتم گرفته تا حرکت سیارات را هدایت می‌کند. پس در این کتاب از قدرت قانون جذب و تأثیرات آن نیز خواهید خواند. راندا برن باور دارد که اگر در طول روز به‌طور مداوم به‌خود یادآوری می‌کنید که شغلتان را دوست ندارید، زندگی‌تان خوب پیش نمی‌رود یا احساس می‌کنید که در مقایسه با دیگران شکست خورده‌اید، پس با جذب انرژی منفی، این احساسات در شما قوام می‌یابند و به‌واقع زندگی تاریک و سردی را تجربه خواهید کرد. اما اگر کاملاً متضاد با این رویکرد، هرروز به قلب و روحتان یادآوری کنید که خودِ حقیقت زنده بودن، شگفت‌انگیز است یا فعالیت جسم و ذهنتان چقدر زیباست، آن‌گاه تمام انرژی‌های مثبت به سوی شما جذب خواهند شد و در نتیجه، روزهای بسیار بهتری را تجربه خواهید کرد.

راندا برن در کتاب معجزه شکرگزاری به چنین ضرب‌المثلی اشاره می‌کند: «از هر دست بدهی، از همان دست پس خواهی گرفت». منظور از این سخن واضح است: این نگاه و رویکرد ما در زیستِ هرروزه است که احساسات و شرایط زندگی ما در جهان را تعیین می‌کند. در واقع، این زاویه دید و مبادله‌ی انرژی با هستی است که رستگاری یا شکست انسان را رقم خواهد زد. به همین روی، با کتابی طرف هستید که به «معنویت» و «مراقبه» اهمیت زیادی می‌دهد. از نام کتاب آشکار است که می‌خواهد از «معجزه» و پیامدهای شگفت‌انگیز آن بگوید. پس بی‌راه نخواهد بود اگر بگوییم که این کتاب بیشتر قرار است در نقش راهنما و گشاینده‌ی یک دریچه‌ی تازه برای مخاطب عمل کند و سعی در ارائه‌ی پاسخی قطعی در باب مسائل مختلف را ندارد. به‌واقع تفاوت این کتاب با دیگر آثار مشابه در این است که وقتی راندا برن از «خودسازی» و «بهبود زندگی» صحبت می‌کند، کوشش ندارد تا یک فرمول کلی را ترسیم کند و در اختیار مخاطب قرار دهد. پس کتاب معجزه شکرگزاری می‌خواهد «چگونه نگاه کردن به جهان» را به مخاطبان خود بیاموزد.

چند نکته در ارتباط با کتاب معجزه شکرگزاری که با عنوان «معجزه» نیز در ایرن ترجمه شده، وجود دارد که می‌تواند هرمخاطبی را از بند افکار منفی و منفعلش رها کند. یکی از این موارد، یادآوری ارزش بخشش و گذشت است. در واقع آنچه در این کتاب می‌خوانید، توانایی درونی در مقابله با اتفاقات است. راندا برن قصد ندارد به شما بگوید که در جهان هستی هیچ مورد منفی یا زشتی وجود ندارد، بلکه می‌خواهد این زاویه دید را القا کند که برای زیست بهتر و به‌کار گرفتن روحیه‌ای فعال‌تر، باید اندیشه‌ها و افکار مثبت را در خود درونی سازید. یکی دیگر از مواردی که در کتاب معجزه شکرگزاری خواهید خواند، شکل دادن یک شخصیت اجتماعی و گرم در شماست. به باور راندا برن، افرادی که از روحیه‌ی منفی، افسرده و منفعل برخوردارند، نمی‌توانند بر افراد گوناگون تأثیر مثبت بگذارند. پس با این کتاب خواهید آموخت که چطور در روابط شخصی و کاری برای دیگران فرد جذاب‌تری باشید و با باور به‌ قانون جذب، موقعیت‌ها را به‌سوی خود جلب کنید.

آنچه کتاب معجزه شکرگزاری به‌عنوان برنامه‌ی خوددرمانی به شما ارائه می‌دهد چنین چیزی است: بیست‌وهشت روز به‌طور مستمر و بدون‌وقفه به سپاسگزاری، القای انرژی مثبت و شیدایی کودکانه مشغول شوید. پس از گذشتن این مدت زمان، تفاوت را در درون خود و زندگی‌تان متوجه خواهید شد. نتیجه‌ی نهایی ممکن است در هر شخص متفاوت باشد، اما چیزی که اهمیت دارد، پیوندی تازه با جهان و امر معجزه است. برنامه‌ی کتاب معجزه شکرگزاری پیچیده نیست و هرشخصی در هرموقعیتی می‌تواند آن را اجرا کند: فرد از هنگام بیداری تا زمانی که به‌خواب می‌رود، باید به دنبال معجزه‌های هستی باشد. چیزهایی که بودن در جهان را زیبا نشان می‌دهند و با انتقال انرژی خود به دیگران و محیط، مسبب زیست فعال‌تری شود. یکی از مواردی که این کتاب به‌شما یادآوری می‌کند، قدرت هم‌زیستی و باهم‌بودگی است. هم‌گام با راندا برن یاد خواهید گرفت چگونه از محدوده‌ی امن و لاک دفاعی خود خارج شوید و با احساس مثبت به آدم‌ها عشق بورزید. کتاب معجزه شکرگزاری نوشته‌ی راندا برن، توسط میلاد شیروانی ترجمه شده و انتشارات ملینا آن را منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های راز

راندا برن اولین‌بار در سال 2006 کتاب «راز» را منتشر کرد. کتابی که در آن ادعا می‌کرد که انسان در طول تاریخ، به‌خوبی از قانون جذب مطلع بوده و برای اثبات این ادعا از کسانی چون آبراهام لینکلن مثال می‌زد. کتاب راز توانست جایگاه والایی برای برن به‌عنوان نویسنده کسب کند. دیگر کتاب‌های این مجموعه که ادامه‌ای بر این کتاب هستند، به ترتیب شامل «قدرت»، «معجزه شکرگزاری»، «قهرمان» و «بزرگترین راز» می‌شوند. این کتاب‌ها همگی در باب مثبت‌اندیشی و قانون جذب به نگارش درآمده‌اند.

افتخارات کتاب معجزه شکرگزاری

  • ازجمله پرفروش‌ترین کتاب‌های حوزه‌ی خودسازی در ایران
  • ازجمله پرفروش‌ترین عناوین موجود در سایت آمازون

نکوداشت‌های کتاب معجزه شکرگزاری

  • وقتی نوزده سال داشتم، با این کتاب آشنا شدم که به‌کل زندگی‌ام را زیرورو کرد. این کتاب کوشش دارد از والایی شکرگزاری و قدردانی بگوید و به‌واقع روشنایی را به‌ زندگی افراد خواهد آورد. (thesecret.tv)
  • کتابی که معجزه و زیبایی دوران کودکی را بازمی‌شناسد و به شما می‌گوید که معجزات تاچه‌حد زندگی‌ شما را متحول خواهند ساخت. پس برای کشف معجزه آماده شوید. (سایت 12min)
  • وقتی تصمیم گرفتم توصیه‌های کتاب را برای بیست‌وهشت روز پشت‌سرهم انجام دهم، زندگی‌ام چنان متحول شد که حتی تصورش را نمی‌کردم. با خواندن این کتاب نسبت به مردم و موقعیت‌ها دید مثبت‌تری پیدا کردم. (سایت Medium)
  • وقتی کتاب را دوباره مطالعه کردم، متوجه شدم که چقدر این اثر سرشار از خرد و دانش است و چقدر می‌تواند برای هر نوع مخاطبی مفید باشد. با بازگشت به کتاب به این نتیجه رسیدم که چقدر نکات متنوع در آن وجود دارد و باید بیشتر به‌ آن فکر کنم. (سایت mindcapturegroup)

کتاب معجزه شکرگزاری برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای تمام افراد با هر سطحی از دانش به‌نگارش درآمده و مخاطبان آن عموم انسان‌های جامعه هستند. کتاب معجزه شکرگزاری کوشش دارد تا به هر شخص، آموزه‌ی جدیدی برای مواجهه با جهان اضافه کند و یک جهان‌بینی کلی و به‌کلی متفاوت برای زندگی را به مخاطبانش ارائه کند. پس اگر می‌خواهید بدانید که چگونه با قانون جذب و شکرگزاری قادر خواهید بود زندگی‌تان را بهتر سازید، اثر راندا برن را مطالعه کنید.

با راندا برن بیشتر آشنا شویم

نویسنده و تهیه‌کننده‌ی استرالیایی، راندا برن را پیش‌تر به‌خاطر کتاب «راز» ستوده‌اند. کتابی که تا بهار سال 2007 بالغ‌بر چهارمیلیون نسخه فروش داشت و با چنان اقبالی مواجه شد که فیلمی به همین نام نیز در ارتباط با آن ساخته شد. تاکنون بیش از دومیلیون نسخه از فیلم راز به فروش رسیده است. راندا برن از تهیه‌کنندگان تلویزیون استرالیاست که در سال 2007 از سوی مجله‌ی تایم، به‌عنوان یکی از صد چهره‌ی برجسته‌ی مؤثر در جهان معرفی شد.

در بخشی از کتاب معجزه شکرگزاری می‌خوانیم

زمانی که با جدیت بسیار قصد داشته باشید که به شخصی کمک کنید، قطعاً دارای قدرت عظیمی برای این هدف هستید؛ اما زمانی که این قدرت را با قدرت جادویی قدردانی نیز ترکیب کنید، واقعاً انگار که یک چوب‌دستی جادویی خواهید داشت که می‌توانید با کمک آن به تمامی افرادی که برایتان اهمیت دارند کمک نمایید.

انرژی به هر جایی که توجهتان به آن‌جا معطوف باشد خواهد رفت و بنابراین زمانی که انرژی قدردانی و سپاسگزاری را به سمت کمک کردن به دیگران روانه می‌کنید، این دقیقاً همان‌جایی است که انرژی هدایت خواهد شد. به همین دلیل است که مسیح، پیش از انجام هر معجزه می‌گفت: «سپاسگزارم». قدرشناسی یک انرژی غیرقابل رؤیت، ولی درعین‌حال یک منبع بسیار قوی و واقعی است و زمانی که با انرژی آرزوهای شما در هم می‌آمیزد، مانند این خواهد بود که نیروی فوق‌العاده‌ای داشته باشید.

«کسانی که انتظار دریافت یک چوب‌دستی جادویی را دارند، بی‌تردید خواهند دید که خودشان همان چوب‌دستی جادویی می‌باشند!»
توماس لئونارد (1995-2003) مربی ارتقای شرایط شخصی

اگر یکی از اعضای خانواده‌تان، دوست یا هر فرد دیگری که به او اهمیت می‌دهید فاقد سلامتی جسمی باشد، مشکلات مالی داشته باشد، از کارش ناراضی باشد، دچار استرس، رنج شده باشد و یا اینکه در رابطه‌ای دچار مشکل شده باشد، اعتمادبه‌نفسش را از دست داده باشد و یا اینکه از مشکلات روحی رنج می‌برد و یا حتی در زندگی احساس کمبود می‌نماید، می‌توانید از نیروی نامرئی سپاسگزاری برای کمک به آن‌ها در سلامتی، ثروت و خوشبختی و شادمانی‌شان استفاده کنید.

فهرست مطالب کتاب

تقدیم به شما
سپاسگزاری
آیا به معجزه و جادو اعتقاد دارید؟
رمز و راز بزرگ آشکار می‌شود
موضوع طلایی قدردانی
کشف من
جادو و معجزه را وارد زندگی‌تان کنید
زندگی شما جادویی است؟
فرمول جادو و معجزه
کتاب جادویی
بعد از 28 روز
رؤیاهای شما چه هستند؟
روز 1: نعمت‌هایتان را بشمارید
یادآوری جادویی
روز 2: سنگ جادویی
یادآوری جادویی
تمرین جادویی شماره 2: سنگ جادویی
روز 3: روابط جادویی
تمرین جادویی شماره 3: روابط جادویی
روز 4: جادوی سلامتی
تمرین جادویی شماره 4: جادوی سلامتی
روز 5: جادوی پول
تمرین جادویی شماره 5: پول جادویی
روز 6: عمل کردن مانند جادو
تمرین جادویی روز 6: عمل کردن مانند جادو
روز 7: راه جادویی خروج از وضعیت منفی
تمرین جادویی شماره 7: راه خروج از موقعیت‌های منفی
روز 8: آمیزه‌های مثبت
تمرین جادویی شماره 8: آمیزه‌های مثبت
روز 9: پول مغناطیسی
تمرین جادویی شماره 9: پول مغناطیسی
روز 10: جادو همه را مانند گردوغبار فرا می‌گیرد
یادآوری جادویی
تمرین جادویی شماره 10: جادو همه را مانند گردوغبار فرا می‌گیرد
روز 11: صبح جادویی
تمرین جادویی شماره 11: صبح جادویی
روز 12: انسان‌های جادویی که تفاوت را رقم می‌زنند
تمرین جادویی شماره 12: انسان‌های جادویی که تفاوت را رقم می‌زنند
روز 13: تمامی آرزوهایتان را به واقعیت تبدیل کنید
اکنون واقعاً چه چیزی را بیشتر از همه می‌خواهید؟
تمرین جادویی شماره 13: تمامی آرزوهایتان را به واقعیت تبدیل کنید
روز 14: یک روز جادویی داشته باشید
تمرین جادویی شماره 14: یک روز جادویی داشته باشید
روز 15: روابطتان را به‌صورت معجزه‌آسایی بهبود ببخشید
چرا می‌خواهید احساسات بد و منفی‌تان نسبت به دیگران را از بین ببرید؟
تمرین جادویی شماره 15: روابطتان را به‌صورت معجزه‌آسا بهبود ببخشید
روز 16: جادو و معجزه در سلامتی
مرحله 1: سلامتی که دریافت کرده‌اید (گذشته)
مرحله 2: سلامتی که ادامه یافته است (اکنون)
مرحله 3: سلامتی که می‌خواهید دریافت کنید (آینده)
تمرین جادویی شماره 16: جادو و معجزه در سلامتی
روز 17: جادوی پول
تمرین جادویی شماره 17: چک جادویی
روز 18: لیست کارهای جادویی
تمرین جادویی شماره 18: لیست کارهای جادویی
روز 19: رد پاهای جادویی
تمرین جادویی شماره 19: رد پاهای جادویی
روز 20: جادوی قلبی
تمرین جادویی شماره 20: جادوی قلبی
روز 21: نتایج باشکوه
تمرین جادویی شماره 21: نتایج باشکوه
روز 22: در مقابل چشمانتان
تمرین جادویی شماره 22: در برابر چشمانتان
روز 23: هوای جادویی که تنفس می‌کنید
تمرین جادویی شماره 23: هوایی جادویی که تنفس می‌کنید
روز 24: چوب‌دستی جادویی
تمرین جادویی شماره 24: چوب‌دستی جادویی
روز 25: اشاره جادویی
تمرین جادویی شماره 25: اشاره شگفت‌انگیز
روز 26: اشتباهات جادویی را به نعمت و موهبت تبدیل کنید
تمرین جادویی شماره 26: اشتباهاتتان را به نعمت و موهبت تبدیل کنید
روز 27: آینه جادویی
تمرین شماره 27: آینه جادویی
روز 28: سحر و جادو را فراموش نکنید
تمرین جادویی شماره 28: قدرشناسی را به یاد داشته باشید
آینده جادویی شما
جادو هرگز پایانی ندارد
جهان هستی و کائنات و شما
قدردانی جواب می‌دهد
جادو را با خود به همراه داشته باشید
در مورد راندا برن

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب معجزه شکرگزاری
نویسنده
مترجممیلاد شیروانی
ناشر چاپیانتشارات ملینا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات208
زبانفارسی
شابک978-600-327-223-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب معجزه شکرگزاری

مصطفی دهقانی
۱۴۰۲/۱/۲
سلام. حتما اکثرا این جمله رو شنیده بودیم که: شکر نعمت، نعمتت افزون کند_کفر نعمت از کفت بیرون کند. یا آیاتی در قرآن در مورد ثواب شاکرین خوانده یا شنیده بودیم. ولی اغلب فکر میکردم شکرگزاری یعنی گفتن چند جمله مثل: خدایا شکرت، فکر میکردیم این همان شکر کردن است. کتاب شکرگزاری راندا برن به ما نشان میدهد که شکرگزاری هم مانند هر کاری، راه و روشی دارد. با خواندن این کتاب در همان یکی، دو هفته اول، معجزه را به چشم خود خواهید دید. خواهید دید که شکرگزاری چگونه زندگیتان را تغییر میدهد و به شما یک زندگی اعطا میکند که لحظه لحظه آن با نشاط و شادی ورسیدن به خواسته هایتان همراه است. کتاب معجزه شکرگزاری یک کتاب عالی از یک نویسنده عالی است. کتابی که تا آن ا نخوانید متوجه ارزشمند بودنش نمی‌شوید. بعنوان فردی که اثرات‌های این کتاب را در زندگی خود به عینه دیده‌ام این کتاب را به همه دوستان شدیداً پیشنهاد میکنم. خصوصا افرادی که در زندگی سردرگم شده، دچار روزمرگی شده، بی انگیزه هستند و نمی‌توانند به خواسته‌ها و آرزوهایشان برسند، این کتاب را مطالعه کنند و اثرات معجزه مانند آنرا با تمام وجود مشاهده کنند. براستی که کتاب خوب، بهترین دوست انسان است
جهان نیاکی
۱۴۰۲/۵/۱۵
در کل کتاب خوبی هست. اینکه مطالب رو‌ دقیق و تکلیف وار بیان کرده و یه جور برنامه عملی در اختیار خواننده قرار داده عالیه. فقط بنظرم تکرار مطالب توش زیاد بوده واسه همین پنج ستاره ندادم. در کل ارزش خرید و مطالعه داره بنظرم. کتاب‌هایی که قوانین زندگی رو بیان می‌کنند و کتاب‌های انگیزشی در کل همه شون همون کلام معروف گفتار نیک، کردار نیک و پندار نیک رو دارن بیان می‌کنن. مهم عمل کردن به این مطالب هست، مهم تبدیل کردن این قوانین به عادت همیشگی در زندگی هست. با خوندن صرف چنین کتابهایی هیچ تغییری در زندگی رخ‌ نمیده. مهم اینه که بخونید و عمل کنید. اونم نه کوتاه مدت بلکه بلندمدت به شکلی که تبدیل به عادت بشه براتون. تصور اینکه فقط با خوندن مطالب دنیاتون گل و بلبل میشه همون قدر ساده انگاری هست که تصور کنید کسی که هیچی از رانندگی نمیدونه و تا حالا پشت فرمون نشسته فقط با خوندن کتاب آیین نامه تبدیل به یک راننده حرفه‌ای بشه. برای ماهر شدن باید تمرین کرد!
مرضیه
۱۴۰۳/۲/۲۴
با سلام برای اولین باری که من این کتاب خوندم واقعا برام مفید بود وباعث شد یک استارت فوق العاده‌ای برای من باشه برای شروع یک زندگی جدید... این کتاب باعث شد که همین الانی که دارم میبینم و دارم با دستام مینویسم شکرگزاری کنم... شکرگزاری واسه من مثل یه معجزه بود واسم... هر چند معجزه از دید بعضی افراد یه باید غافلگیری فوق العاده باشه اما این کتاب به جد دارم میگم معجزه بود واسم.. باعث شد به خدا نزدیکتر شم.. باعث شد معجزه‌های قشنگتری واسم اتفاق بیفته مثل خدا که معجزه بزرگی بود واسم... این کتاب هم با تمرین‌هایی که داره خوب و تمام تمرین هاشو انجام دادم ودر کل خوب واسه اولین برای این جور کتابی خوندم....
مریم
۱۴۰۱/۱۱/۲۷
این کتاب دیدگاهی جالب در باره سپاسگذاری را برایمان باز میکند با راهکارهای ساده در اجرای امر شکر گذاری این کار را به عادتی مفید در زندگی مان تبدیل می‌کند
من به شخصه سعی میکنم با راهای پیشنهادی کتاب مسیری جدید را در زندگی خود ایجاد کنم خواندن این کتاب برای حداقل یکبار برای همه در هر سنی لازم است ما

بیشتر شکرگزاری را کار ساده‌ای می‌دانیم اما ان را به صورت کاربردی نمی‌توانیم بکار ببریم واین کتاب ما را در این زمینه یاری میکند
(◠‿◕) ΛЛłT͎Λ
۱۴۰۱/۹/۲
مدتها بود این کتاب رو بخاطر تعاریف خوب و قابل توجهی که خوانندگان کتاب توصیف کرده بودند خریده بودم ولی نتونسته بودم برای خوندنش وقت بزارم. که بلاخره موفق به خوندنش شدم. بسیار کتاب با ارزش و خوشحال و امیدوار کننده‌ای بود. پیشنهاد میکنم تجربه‌ی جذاب مطالعه‌اش رو از دست ندین. و باز هم ممنونم از مجموعه کتابراه دوست همیشه همراه.
Jahan
۱۴۰۲/۷/۲۶
سلام خدمت دوستان کتاب دوست از نظر من بسیار کتاب جذاب عالی و سازنده‌ای هست ممنونم از خانم راندا برن و دوستانی که باعث شدن این کتاب به دست ما برسه به جرعت میگم این کتاب مسیر زندگی منو تغییر داد و دیدگاه منو نسبت به جهان اطرافم دگرگون کرد از خداوند سپاسگزارم که همیشه بهترینهارو سر راهم قرار میده شماهم امیدوارم با خوندن این کتاب موج عظیمی از اتفاقات خوب در زندگی تون جاری بشه دوستون دارم بهترینهارو براتون خواستارم
Parisa.
۱۴۰۲/۸/۲۵
باسلام. من از دوستام بسیار از فواید و تاثیرات زیاد این کتاب شنیدم راستش یکم برام عجیب بود که ادم با فکر مفید و شکر گزاری بتونه چیزای مفیدرو جذب کنه وبهشون برسه برای همین هم من اونو خریدم و بهش عمل کردم تقریبا دارم به همه معجزه هاش میرسم این راه و این کتاب راه را بهت نشون میده وقدمها رو ثابت میکنه که نمونه بارز همون شکر نعمت، نعمتت افزون کنده. باتشکر فراوان از اقای راندا بران
نجمه مهری
۱۴۰۲/۶/۲۵
قبل از اینکه این کتاب رو بخونم در موردش زیاد شنیده بودم و فکر میکردم بیش از حد از این کتای گفته شده و ممکن نیس یه کتاب این همه تغییر رو ب وجود میاره ولی تو روز ۱۲ یا ۱۳ حین انجام تمرینای این کتاب حسرت خوردم ک چرا زودتر این کتاب رو نخوندم، این کتاب حداقل کاری ک میکنه اینه ک بهت نعمت‌هایی ک داری و گوشزد میکنه و در حقیقت نیمه پر زندگیت رو میبینی و حس خوبی بابتش میگیری
فردین امیریان
۱۴۰۳/۱/۲۹
عالی شکر نعمت نعمتت افزون کند کفر نعمت از کفت بیرون کند. جالب این که قرآن نمیگه شکر نعمت نعمتت افزون کند بلکه میگه شکر نعمت خودت را افزون کند یعنی ظرفیت برای دریافت نعمات دیگر افزایش پیدا می‌کنه این کتاب هم همین میگه. پیشنهاد میکنم همه کتاب یک دفعه نخوانید با فاصله حداقل یکروز بخوانید تا بتونید تمریناتش انجام بدهید
Mostafa golpayegani
۱۴۰۲/۵/۷
همیشه بعد یه حادثه یا مشکل یا یه مصیبت که اروم میشیم از سرمون میگذره یادمون میره کی پناهمون شد چه قولهایی دادیم تو اون حالت خود من به بیش از صدتا از این لحظه با این کتاب رسیدم که نه به قولهام عمل کرده بودم و نه حتی شکر اون لحظه رو بجا اورده بودم نویسنده این کتاب نمیدونم سیمش چطور وصله دمش گرم باشه که باز دلم رو گرم کرد
زهرا منفرد
۱۴۰۲/۲/۱
کتاب خوبیه همیشه فکر میکردم بعد از اینکه چیزی دریافت کردم یا به دست اوردم شکرگزار باشم ولی متوجه شدم قبل از بدست اوردنش هم باید سپاسگزاری کنم البته قبل از به دست آوردن بنظرم فقط شکرگزاری کافی نیست باید تلاش کنیم. اگرچیزی رومیخواهیم تلاش کنیم در کنارش شکرگزاری و دید مثبت به خواسته هامون می‌رسیم.
مریم شهبازی
۱۴۰۲/۳/۳۱
بهترین کتابی بود که خوندم
کلمه به کلمه کنار هم حال خوب و حس انرژی مثبت و آگاهی میداد
یاد گرفتم که شکر گزاری و سپاسگزاری در هر لحظه واجبه و قانون داره
نکته جالب اینجاس که خیلی هاشو از قبل بلد بودم خیلی هاشو جدید یاد گرفتم و خوشحالم این کتاب رو خوندم📚📚
Majidmalekian
۱۴۰۲/۱/۳
من این کتاب را تازه شروع کردم ولی با این حال خیلی فوق العاده هستش
خدایا بخاطر این کتاب ازت سپاس گزارم که تو مسیر زندگیم قرارش دادی
از نویسنده محترم هم سپاسگزارم که همچین کتاب فوق العاده‌ای به قلم تحریر در آوردن.
سپاسگزارم، سپاسگزارم، سپاسگزارم
زهرا معصومی
۱۴۰۱/۱۰/۲۴
خداوند دو دسته رو خیلی دوست داره یکی کسانی که خیلی صبر می‌کنن و دیگری خیلی شکر میکنن
شکر برای داشته‌ها و صبر برای نعمت‌های بهتر ❤
واقعا هم شکرگذاری و نتایجش معجزست
احمدکاظمی
۱۴۰۲/۶/۸
این کتاب به ادم یاد میده که سپاسگزار تمامی نعمت‌ها باشیم و اگر ۸میلیارد ادم دنیا این کتاب بخونند و عمل کنند دنیا بهتری خاهیم داشت و من از همون چند روز اول بخاطر انجام کارهایی که گفته انجام دهید معجزه دیدم در زندگیم حتما بخونید سودمنده
مشاهده همه نظرات 139

راهنمای مطالعه کتاب معجزه شکرگزاری

برای دریافت کتاب معجزه شکرگزاری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.