معرفی و دانلود کتاب ماجراهای گولاگولا 5: چرخام تریم پامبی

عکس جلد کتاب ماجراهای گولاگولا 5: چرخام تریم پامبی
قیمت:
۲۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ماجراهای گولاگولا 5: چرخام تریم پامبی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ماجراهای گولاگولا 5: چرخام تریم پامبی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ماجراهای گولاگولا 5: چرخام تریم پامبی

گولاگولا یک هیولاست؛ اما نه از آن هیولاهای ترسناک! حدیث لزرغلامی قصه‌نویس پرکار دنیای کودک در اثر تازه‌ی خود یعنی کتاب ماجراهای گولاگولا 5: چرخام تریم پامبی یک ماجرای بامزه و خنده‌دار دیگر را درباره‌ی این هیولای پشمالو برای ما تعریف می‌کند. در قسمت 5 از سری ماجراهای گولا‌گولا قرار است بر اسب چوبی محبوب گولاگولا یعنی چرخام تریم پامبی سوار شویم و همراه او در یک مهمانی استثنائی حسابی بازیگوشی کنیم.

درباره‌‌ی کتاب ماجراهای گولاگولا 5: چرخام تریم پامبی

تاحالا با یک هیولای گنده و پشمالو دوست شده‌اید؟ نه، نترسید! حدیث لزرغلامی به خوانندگان خود نشان می‌دهد که هیولاها ترسی ندارند؛ چرا که اصلاً واقعی نیستند.درواقع، تنها می‌توان هیولاها را در دنیای قصه‌ها پیدا کرد. حالا چطور؟ برای آشنا شدن با یکی از این دوستان خیالی و بامزه آماده هستید؟ پس کتاب ماجراهای گولاگولا 5: چرخام تریم پامبی را در دست بگیرد و به همراه گولاگولا، این هیولای دوست‌داشتنی راهی یک ماجراجویی تازه شوید. گولاگولا یک شماره تلفن مخصوص به خود هم دارد. او تنها وقتی که با زبان گولاگولایی با او تماس بگیرید پیش شما می‌آید. آن وقت است که شاید شما را به میهمانی شبانه‌ی خود دعوت کند. یا حتی بگذارد روی اسب چوبی مخصوصش یعنی چرخام تریم پامبی سوار شوید.

کتاب ماجراهای گولاگولا 5: چرخام تریم پامبی قصه‌ای کوتاه و سرگرمی‌بخش برای دوستان تازه‌وارد دنیای کتاب است. تصویرگری‌های زیبا و شادی که به هنر دست علی خدایی آماده شده، مخاطبان کوچک را در پیگیری ماجرای آن همراهی می‌کند و لحظه‌های شاد و مفرحی برای آن‌ها می‌سازد. پدر و مادر‌ها نیز می‌توانند در کنار فرزندان خود کتاب ماجراهای گولاگولا 5: چرخام تریم پامبی بخوانند و حتی با الهام از ماجرای گولاگولا، کاردستی و نقاشی‌های خلاقانه درست کنند. همچنین خوب است بدانید که این کتاب با تلاش یکی از ناشرین برگزیده در دوره‌های مختلف نمایشگاه کتاب تهران، یعنی نشر پرنده آبی تهیه شده.

درباره‌ی مجموعه‌ی گولاگولا

گولاگولا، یک مجموعه قصه‌ی مصور به قلم حدیث لزرغلامی، داستان‌نویس خوب دنیای کودکان است. هرقسمت از این سری، ما را از یک ماجرای کوتاه و جداگانه درباره‌ی هیولایی پشمالو به نام گولاگولا خبردار می‌کند. گولاگولا برخلاف آن‌چه تصور می‌کنید، هیولایی مهربان است و از بازیگوشی و ماجراجویی‌ نیز لذت می‌برد.

نویسنده‌ی مجموعه‌ی گولاگولا، با انتخاب یک کاراکتر خیالی که اغلب با تصویر ترسناک معرفی می‌شود، دست به ساختارشکنی ویژه‌ای در دنیای قصه‌گویی زده. حدیث لزرغلامی که در زمینه‌ی معرفی داستان‌های اسطوره‌ای ایرانی به کودکان سابقه‌ی بسیاری دارد. او در این مجموعه نیز از ماجرای دیو‌ها در شاهنامه الهام می‌پذیرد و شخصیت خیالی تازه‌ای برای مجموعه‌ی فانتزی خود خلق می‌کند. او به این واسطه، به خوانندگان خردسال دنیای کتاب یادآوری می‌کند که هیولاها تنها در قصه و داستان‌های پیدا می‌شوند و جایی در دنیای واقعی ندارند. «توپ تاپ تیپامبی»، «چرخام تریم پامبی»، «کتاب ریز ریز ریزامبی» نام برخی از داستان‌های مجموعه‌ی گولاگولا است که با تلاش انتشارات پرنده آبی به دست کودکان فارسی‌زبان می‌رسد.

کتاب ماجراهای گولاگولا 5: چرخام تریم پامبی برای چه کسانی مناسب است؟

گروه سنی 4 تا 7 سال، عاشق روایت فانتزی و نقاشی‌های دیدنی این داستان خواهند شد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ماجراهای گولاگولا 5: چرخام تریم پامبی
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات36
زبانفارسی
شابک978-600-436-701-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ماجراهای گولاگولا 5: چرخام تریم پامبی

برای دریافت کتاب ماجراهای گولاگولا 5: چرخام تریم پامبی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.