معرفی و دانلود کتاب اسب سحرآمیز

عکس جلد کتاب اسب سحرآمیز
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اسب سحرآمیز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اسب سحرآمیز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اسب سحرآمیز

مگدالن نب، نویسنده‌ی مطرح بریتانیایی، در کتاب اسب سحرآمیز روایتگر داستان دختری به نام ایرنا است که یک اسب چوبی و بسیار کهنه را به‌عنوان هدیه‌ی کریسمسش انتخاب می‌کند. او خبر ندارد با این انتخاب چه سال نویی را برای خودش رقم زده و چه چیزی انتظارش را می‌کشد؟!

درباره‌ی کتاب اسب سحرآمیز

به‌کارگیری عنصر جادو و فانتزی در داستان‌ها به‌ویژه داستان و رمان کودک، همیشه مخاطبان زیادی را به خودش جذب می‌کند. مگدالن نب (Magdalen Nabb) در کتاب اسب سحرآمیز (The enchanted horse) نیز با جان‌بخشیدن به یک عروسک چوبی، سعی در خلق دنیای جذابی دارد که کودکان را از جهان بی‌روح و خاکستری واقعی جدا کند. او در این داستان خواندنی و تخیلی، زندگی و غم درونی دخترکی به نام ایرنا را به‌تصویر می‌کشد که با ورود یک اسب چوبی به دنیایش،‌همه‌چیز برای او تغییر می‌کند.

ماجرای کتاب اسب سحرآمیز از این قرار است: ایرنا دختربچه‌ای‌‍ست که دور از شهر و در یک کلبه‌ی چوبی زندگی می‌کند. سلیقه‌ی او در بازی کردن و انتخاب هم‌بازی کاملا متفاوت از سایر همکلاسی‌ها و هم‌سن‌وسالانش است. میل به تنهایی و خلوت‌گزینی از سمت او همیشه‌ پدر و مادر ایرنا را نگران می‌کند. حالا در آستانه‌ی کریسمس ایرنا همراه با پدرومادرش برای خرید به شهر رفته‌اند و والدین او به‌دنبال یک هدیه‌ی زیبا برای دختر دلبندشان می‌گردند تا او را کمی شاد و سرحال‌تر ببینند.

اما ایرنا وقتی از مقابل ویترین یک مغازه‌ی خاک‌خورده و قدیمی عبور می‌کند، چشمش به عروسکی می‌افتد که زیر یک‌عالمه وسیله‌ی مختلف گیر کرده و حسابی کهنه و خاک‌گرفته شده! اما انتخاب ایرنا همین است! یک اسب چوبی قدیمی و کهنه. پدر و مادرش هر چه تلاش می‌کنند تا نظر او را برگردانند و ایرنا را به مغازه‌های شیک‌فروشی و اسباب‌بازی‌های خاص ببرند، موفق نمی‌شوند. ایرنا اسب چوبی‌اش را با خوشحالی بغل می‌گیرد و از همین نقطه، زندگی ایرنا، قهرمان کتاب اسب سحرآمیز، به سمت‌وسوی جدیدی کشیده می‌شود.

مگدالن نب این اثر سرگرم‌کننده و خیال‌انگیز کودکانه را با چنان ظرافتی نگاشته که نه‌تنها مخاطبان کودک که بزرگسالان را نیز به داستانش علاقه‌مند می‌کند. کتاب اسب سحرآمیز را نلی محجوب ترجمه کرده نشر دنیای اقتصاد آن را ذیل مجموعه‌کتاب‌های دارکوب به چاپ رسانده است.

نکوداشت‌های کتاب اسب سحرآمیز

  • لطیف و تاثیرگذار و کاملا مسحورکننده! (مایکل مورپورگو)
  • یک کشف نادر... (ایندیپندنت)

کتاب اسب‌سحرآمیز برای چه‌کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان 9 تا 12 ساله که از خواندن رمان‌های فانتزی و جادویی لذت می‌برند، مناسب است.

در بخشی از کتاب اسب سحرآمیز می‌خوانیم

ایرنا مستقیم رفت طرف صندلی. مرد همان‌طور که قبل از رفتن آن‌ها نشسته بود، دست‌هایش روی زانوهایش بود و گفت: «من هیچ‌وقت صدای پاها را اشتباه نمی‌کنم. وقتی نمی‌توانی ببینی یاد می‌گیری که مردم را از راه‌های دیگر بشناسی.»

پسر قدبلند و خندانی از در پشت وارد شد و مرد نابینا گفت: «زودباش مشتری داریم، نباید منتظر بمانند.»

«پدر‌بزرگ، آمدم سال نو را به شما تبریک بگویم.» پسرک آنقدر بلند حرف می‌زد که آدم فکر می‌کرد پیرمرد به جای اینکه نابینا باشد، ناشنواست.

مرد نابینا گفت: «بهترین کاری که می‌توانستی بکنی. اینجا یک کاری هست که فقط تو می‌توانی انجام بدهی. این ایرناست و می‌خواهد بلا را با خودش ببرد. باید آن را از پشت پنجره از زیر خرت و پرت‌ها در بیاوری.»

پسرک گفت: «بله پدر‌بزرگ همین الان.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اسب سحرآمیز
نویسنده
مترجمنلی محجوب
ناشر چاپیانتشارات دنیای اقتصاد
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات88
زبانفارسی
شابک978-600-7106-82-2
موضوع کتابکتاب‌های کودک 9 تا 12 سال، کتاب‌های داستان سرگرم کننده کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اسب سحرآمیز

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب اسب سحرآمیز

برای دریافت کتاب اسب سحرآمیز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.