معرفی و دانلود کتاب ماجراهای گولاگولا 4: توپ تاپ تیپامبی

عکس جلد کتاب ماجراهای گولاگولا 4: توپ تاپ تیپامبی
قیمت:
۱۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ماجراهای گولاگولا 4: توپ تاپ تیپامبی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ماجراهای گولاگولا 4: توپ تاپ تیپامبی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ماجراهای گولاگولا 4: توپ تاپ تیپامبی

مجموعه کتاب ماجراهای گولاگولا 4: توپ تاپ تیپامبی داستانی کوتاه و مصور از حدیث لرزغلامی است. این داستان درباره‌ی هیولایی مهربان و بامزه و بازیگوش به نام گولاگولاست. خواننده‌ی کودکِ این قسمت از مجموعه کتاب ماجراهای گولاگولا، دستش را به دست هیولای بامزه و محبوبش می‌دهد و به دنیای او وارد می‌شود تا داستانی جدید را به همراه او تجربه کند.

درباره‌ی کتاب ماجراهای گولاگولا 4: توپ تاپ تیپامبی

کتاب ماجراهای گولاگولا 4: توپ تاپ تیپامبی یکی دیگر از داستان‌های مربوط به گولاگولا، هیولای پشمالوی بامزه و مهربان، را به قلم حدیث لرزغلامی روایت می‌کند.
کودک در این داستان با هیولایی استثنایی مواجه می‌شود که اصلاً ترسناک یا بدجنس نیست و برعکس، مهربان و پشمالو و بامزه است. این یعنی همه‌ی هیولاها ترس ندارند و می‌توان با بعضی از آن‌ها دوست شد.

گولاگولا دوستی خیالی است که خواننده‌ی کودک را به درون ماجراهای خودش می‌کشد تا یک ماجراجویی بامزه را با این دوست خیالی تجربه کند. نویسنده داستان را طوری روایت خواهد کرد که کودک با شخصیت داستانی، تعامل ایجاد کند و ارتباطی مؤثر در این میان شکل گیرد.

معرفی و دانلود کتاب ماجراهای گولاگولا 4: توپ تاپ تیپامبی

کودکان در مواجهه با ماجراهای گولاگولا، لحظاتی شاد و سرگرم‌کننده را تجربه خواهند کرد و به دنیایی خیال‌انگیز و ماجراجویانه وارد خواهند شد. در کتاب ماجراهای گولاگولا 4: توپ تاپ تیپامبی کودک دستش را به دست هیولای دوست‌داشتنی‌اش خواهد داد و با کنجکاوی به دنیای او وارد خواهد شد.

کتاب ماجراهای گولاگولا 4: توپ تاپ تیپامبی نوشته‌ی حدیث لرزغلامی و تصویرگری علی خدایی به همت انتشارات علمی و فرهنگی منتشر شده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی گولاگولا

گولاگولا، یک مجموعه قصه‌ی مصور به قلم حدیث لزرغلامی، داستان‌نویس خوب دنیای کودکان است. هرقسمت از این سری، ما را از یک ماجرای کوتاه و جداگانه درباره‌ی هیولایی پشمالو به نام گولاگولا خبردار می‌کند. گولاگولا برخلاف آن‌چه تصور می‌کنید، هیولایی مهربان است و از بازیگوشی و ماجراجویی‌ نیز لذت می‌برد.
نویسنده‌ی مجموعه‌ی گولاگولا، با انتخاب یک کاراکتر خیالی که اغلب با تصویر ترسناک معرفی می‌شود، دست به ساختارشکنی ویژه‌ای در دنیای قصه‌گویی زده.

حدیث لزرغلامی که در زمینه‌ی معرفی داستان‌های اسطوره‌ای ایرانی به کودکان سابقه‌ی بسیاری دارد. او در این مجموعه نیز از ماجرای دیو‌ها در شاهنامه الهام می‌پذیرد و شخصیت خیالی تازه‌ای برای مجموعه‌ی فانتزی خود خلق می‌کند. او به این واسطه، به خوانندگان خردسال دنیای کتاب یادآوری می‌کند که هیولاها تنها در قصه و داستان‌های پیدا می‌شوند و جایی در دنیای واقعی ندارند. «چرخام تریم پامبی» و «کتاب ریز ریز ریزامبی» نام برخی از داستان‌های مجموعه‌ی گولاگولا است که با تلاش انتشارات پرنده آبی به دست کودکان فارسی‌زبان می‌رسد.

کتاب ماجراهای گولاگولا 4: توپ تاپ تیپامبی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان 4 تا 7 سال مناسب است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ماجراهای گولاگولا 4: توپ تاپ تیپامبی
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات31
زبانفارسی
شابک978-600-436-702-8
موضوع کتابکتاب‌های داستان کودک 3 تا 5 سال
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ماجراهای گولاگولا 4: توپ تاپ تیپامبی

برای دریافت کتاب ماجراهای گولاگولا 4: توپ تاپ تیپامبی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.