معرفی و دانلود کتاب قتل در تئاتر رویال روبی

عکس جلد کتاب قتل در تئاتر رویال روبی
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قتل در تئاتر رویال روبی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قتل در تئاتر رویال روبی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قتل در تئاتر رویال روبی

کتاب قتل در تئاتر رویال روبی، داستانی به قلم نیتا پروز، نویسنده‌ی معروف و پرافتخار است که کتاب خدمتکار، یکی از شاهکارهای اوست. در این داستان جنایی و پررمز و راز، بازیگر اصلی نمایشی که در سالن رویال روبی برگزار می‌شود، در هنگام اجرا، به طرز دلخراشی، به قتل می‌رسد. حالا، گریس، یکی از کارکنان تئاتر که دوست دارد روزی ستاره‌ی نمایش شود، در تلاش است که پرده از راز این قتل بردارد.

درباره‌ی کتاب قتل در تئاتر رویال روبی

نیتا پروز (Nita Prose)، نویسنده‌ی شماره‌ی یک نیویورک‌تایمز و برنده‌ی جوایز متعددی است که به واسطۀ داستان‌های جنایی و معمایی‌اش، بسیار مشهور شده است. او که کتاب‌ بسیار پرفروش و موفق خدمتکار را در کارنامه‌ی خود دارد، در داستان قتل در تئاتر رویال روبی (Murder at the Royal Ruby) نیز معمایی بسیار مهیج را در همان خطوط ابتدایی داستان در ذهن خواننده ایجاد می‌کند. چه کسی وانسا هارگریوز، ستاره‌ی بی‌عیب و نقص نمایش شکار روباره را به قتل رسانده است؟ نمایشی که دو سال تمام، بر صحنه‌ی رویال روبی بوده و بینندگان را میخکوب کرده است و حالا، با افتادن لوستر بر سر بازیگر اصلی، از همیشه عجیب‌تر و مهیج‌تر شده. در این میان، گریس، دختری که راهنمای سالن تئاتر است و دوست دارد روزی، او هم به ستاره‌ای خیره‌کننده بر صحنه تبدیل شود، می‌خواهد سر از ماجرا در بیاورد و بفهمد که قاتل کیست. آیا شبح رویال روبی، قاتل است؟ یا ماجرا، ابعاد بیشتری دارد؟! شاید هم در این ماجراجویی، چیزهای بیشتری از شخصیت گریس بفهمیم که داستان را ده‌ها برابر جذاب‌تر کند. باید خواند.

معرفی و دانلود کتاب قتل در تئاتر رویال روبی

کتاب قتل در تئاتر رویال روبی داستانی کوتاه است که خوانندگان آن را جذاب، خواندنی و پرکشش می‌دانند. جریان اتفاقات به قدری سریع و میخکوب‌کننده است که اگر به این ژانر علاقه داشته باشید، به سختی می‌توانید کتاب را زمین بگذارید. قلم نیتا پروز نیز، با توصیفات شفاف، صحنه‌های زنده و زبان گیرایش، به دل مخاطبان می‌نشیند. کتاب قتل در تئاتر رویال روبی را صالح یگانه، به خوبی، ترجمه و انتشارات سبزان آن را به چاپ رسانده است. این کتاب از سری داستان‌های مهیج روانشناختی است.

درباره‌ی سری داستان‌های مهیج روانشناختی

سری داستان‌های مهیج روانشناختی، یا داستان‌های وسواس (Obsession Collection) که کتاب قتل در تئاتر رویال روبی، یکی از آن‌هاست، داستان‌هایی معمایی و مهیج درباره‌ی شخصیت‌هایی است که هر کدام، مشکلاتی روانی دارند که آن‌ها را مجبور به اعمالی بسیار افراطی می‌کند.

کتاب قتل در تئاتر رویال روبی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب قتل در تئاتر رویال روبی برای کسانی که به داستان‌های جنایی و معمایی خارجی علاقه‌مند هستند، بسیار جذاب خواهد بود.

در بخشی از کتاب قتل در تئاتر رویال روبی می‌خوانیم

چشمانش با شکاکی من را نگاه می‌کنند، اما حرفی نمی‌زند. ستاره را از دستم می‌گیرد و روی میز آرایشش می‌اندازد. جلوی آینۀ آرایشش می‌نشیند و از آن به من نگاه می‌کند، در حالی که من به طرز ناخوشایندی پشت سرش ایستاده‌ام. او به قدری زیباست که خودداری از مسحور شدن تقریباً غیرممکن است. این اتفاق هر شب وقتی روی صحنه می‌رود، برای تماشاگران رخ می‌دهد. آنها نمی‌توانند جلوی این اتفاق را بگیرند، به‌سادگی مجذوبش می‌شوند.

شروع به از این در و آن در حرف زدن می‌کنم. در مورد اینکه چه مدت آرزوی بازیگر شدن داشته‌ام؛ چگونه به‌عنوان یک راهنما زحمت کشیده‌ام تا تعهداتم را به انجام برسانم و ادای احترام کنم؛ چقدر در کلاس‌های خصوصی بازیگری مشغول یادگیری بوده‌ام و برای مدرسۀ تئاتر پس‌انداز کرده‌ام. اضافه می‌کنم که چگونه همۀ اعضای هیئت‌مدیرۀ آکادمی از تست بازیگری من تمجید کردند. می‌گویم: «حالا تنها چیزی که نیاز دارم یک امضای دیگه‌اس، امضای تو.»

وانسا روی صندلی‌اش می‌چرخد تا با من روبه‌رو بشود. مثل نگاه کردن به چشمان آفرودیت، الهۀ زیبایی است. برای لحظه‌ای از خود می‌پرسم: «مرا به سنگ تبدیل می‌کند یا به گل؟»

وانسا می‌گوید: «تو امضای منو می‌خوای، اما چیزی که مدت‌ها پیش باید می‌خواستی، نصیحت من بود.»

قلبم به‌شدت در سینه‌ام می‌تپد. او در مورد چه چیزی صحبت می‌کند؟

می‌گوید: «من همیشه خواستار نصیحتت بودم.»

پاسخ می‌دهد: «واقعاً؟ تو از اونایی که می‌شناختم آموزش می‌خواستی، اما هیچ‌وقت از من کمک نخواستی. می‌دونی، من فقط یک چهرۀ زیبا نیستم. من یه چیزایی در مورد بازیگری می‌دونم.»

آن وقت است که می‌فهمم چه خبر است. او تمام مدت در حال تماشای روابط من با سایر بازیگران بوده و این مسئله او را دل‌چرکین کرده است. او به همه‌چیز و همه‌کس حسادت می‌کند. چرا؟ زیرا من تنها چیزی که او هرگز ندارد را به دست آورده‌ام: احترام دیگران.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قتل در تئاتر رویال روبی
نویسنده
مترجمصالح یگانه
ناشر چاپیانتشارات سبزان
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات40
زبانفارسی
شابک978-600-1177-53-8
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قتل در تئاتر رویال روبی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب قتل در تئاتر رویال روبی

برای دریافت کتاب قتل در تئاتر رویال روبی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.