معرفی و دانلود کتاب عمو زنجیرباف لیزلیزی

عکس جلد کتاب عمو زنجیرباف لیزلیزی
قیمت:
۱۸۵۰۰ ۱۱,۱۰۰ تومان ۴۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب عمو زنجیرباف لیزلیزی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب عمو زنجیرباف لیزلیزی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب عمو زنجیرباف لیزلیزی

کتاب عمو زنجیرباف لیزلیزی، داستانی جذاب برای کودکان و به‌قلم معصومه یزدانی است. این قصه، مثل همه‌ی داستان‌های مجموعه‌ی ماجراهای ایستگاه جنگلی، درباره‌ی مارک، زاغچه، قورقوری و بچه‌های دیگر جنگل است که می‌خواهند با هم عموزنجیرباف بازی کنند؛ اما اوضاع آنقدرها خوب پیش نمی‌رود. بچه‌ها باید با زرنگی و هوششان مشکل بانمکی را که پیش آمده حل کنند!

درباره‌ی کتاب عمو زنجیرباف لیزلیزی

کتاب عمو زنجیرباف لیزلیزی یکی از کتاب‌های مجموعه‌ی ماجراهای ایستگاه جنگلی است. داستان از این قرار است که وقتی قورقوری، فیلی، زاغچه، مارک و بچه‌های دیگر می‌خواهند با هم عموزنجیرباف بازی کنند، مشکلی پیش می‌آید. بله! مارک به خودش گره خورده است! اما چطور می‌شود یک مار گره خورده را نجات داد؟ بچه‌های ایستگاه جنگلی، در این ماجرا، باید با کلی اتفاقات خنده‌دار و جالب دست‌وپنجه نرم کنند تا بتوانند دوست عزیزشان را به حالت اول برگردانند.

معصومه یزدانی، نویسنده‌ی کتاب عمو زنجیرباف لیزلیزی، یکی از نویسندگان پرکار و محبوب آثار کودک و نوجوان است. او مجموعه‌های متعددی را با موضوعات مختلف برای کودکان در سال‌های ابتدایی دبستان نوشته و با زبان ساده و شیرین خود، کودکان را به خواندن کتاب‌ها ترغیب می‌کند. تصویرهای کتاب نیز، یکی از نقاط قوت آن است. تصویرها شاد، پرزرق‌وبرق، رنگارنگ و پر از جزئیات است و شخصیت‌ها به قدری بانمک و دوست‌داشتنی طراحی شده‌اند که حتما به یکی از شخصیت‌های محبوب کودکان بدل می‌شوند. کتاب عمو زنجیرباف لیزلیزی را نشر پرنده‌ی آبی، واحد کودک و نوجوان انتشارات علمی فرهنگی، به چاپ رسانده است.

خواندن کتاب‌های ساده‌ای مثل داستان کودک عمو زنجیرباف لیزلیزی‌، به کودکان کمک می‌کند مهارت‌ خواندن خود را ارتقا دهند. حالا، همین داستان‌ها، اگر در مجموعه‌ای قرار بگیرند که کودک، با شخصیت‌های اصلی و فضای آن آشنا باشد، لذت خواندن را برای او دوچندان می‌کنند و علاقه به کتابخوانی را در او ارتقا می‌دهند. داستان‌هایی که رگه‌های طنز داشته باشند و کودک را به خنده بیندازند، این هدف را بهتر به پیش می‌برند. همین‌طور اگر داستان، کودک را به فکر فروبرد و در فرآیند حل مسئله، درگیر کند، برای ارتقای مهارت‌های اساسی او، نظیر حل مسئله، تفکر انتقادی و... بسیار کارآمد است. در نتیجه، هر والد، مربی و معلمی، می‌تواند کتاب عمو زنجیرباف لیزلیزی و کتاب‌های مجموعه‌ی ماجراهای ایستگاه جنگلی، را به همین منظور در دسترس کودکان قرار دهد.

درباره‌ی مجموعه‌ی ماجراهای ایستگاه جنگلی

مجموعه‌ی داستان‌های کودک ماجراهای ایستگاه جنگلی، کتاب‌هایی جذاب و رنگارنگ، با داستان‌هایی پرکشش است که کودکان را به فکر فرو می‌برد و در فرآیند حل مسئله درگیر می‌کند. ماجراهای این کتاب‌ها، در کنار ایستگاه قطار جنگلی اتفاق می‌افتد و چند شخصیت اصلی دارد که در همه‌ی داستان‌ها حضور دارند. زرافه‌ای بانمک، فیلی تپل، زاغچه‌ای پر سر و صدا، قورباغه‌ای شیطان و... . شخصیت‌های اصلی این داستان‌ها هستند که در ذهن کودکان می‌مانند و به شخصیت‌های محبوبی برای کودکان تبدیل می‌شوند. نویسنده‌ی این مجموعه معصومه یزدانی و تصویرگر آن سمیه صالح شوشتری است و نشر پرنده‌ی آبی، واحد کودک و نوجوان انتشارات علمی فرهنگی، چاپ و نشر این مجموعه را برعهده داشته.

کتاب عمو زنجیرباف لیزلیزی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب عمو زنجیرباف لیزلیزی برای کودکان 6 تا 9 سال جذاب است.

در بخشی از کتاب عمو زنجیرباف لیزلیزی می‌خوانیم

فیلی دوید توی رودخانه و با یک خرطوم پر از آب برگشت. زاغچه صابون را کشید روی لیف. لیف را کشید روی تن مارَک. تن مارَک پر از کف صابون شد. مارَک دمش را تکان داد، سرش را تکان داد و داد زد: «آخ جون، لیز شدم. آخ جون، لیز شدم.»

زاغچه گفت: «حالا نوبت آبه.»

فیلی خرطومش را روی سر مارَک گرفت. قوری‌قورباغه هم جهید و دم فیلی را گرفت. قوری تلمبه زد. فیلی آب ریخت. کف‌صابون‌ها که شسته شد، مارَک تر و تمیز و بی‌گره روی زمین چمبره زده بود.

زاغچه گفت: «حالا چی‌بازی کنیم؟»

مارَک گفت: «اگه سوغاتی لیزلیزی داشته باشم، عمو زنجیرباف!»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب عمو زنجیرباف لیزلیزی
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-600-121-988-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
۱۸۵۰۰ ۱۱,۱۰۰ ت ۴۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب عمو زنجیرباف لیزلیزی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب عمو زنجیرباف لیزلیزی

برای دریافت کتاب عمو زنجیرباف لیزلیزی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.