معرفی و دانلود کتاب طلایی مدیران تازه کار: 24 درس برای موفقیت در مسیر مدیریت

عکس جلد کتاب طلایی مدیران تازه کار: 24 درس برای موفقیت در مسیر مدیریت
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب طلایی مدیران تازه کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب طلایی مدیران تازه کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب طلایی مدیران تازه کار: 24 درس برای موفقیت در مسیر مدیریت

کتاب طلایی مدیران تازه کار، نوشته‌ی موری استتنر، چراغ راهی برای مدیرانی است که اخیراً در جایگاه مدیریت قرار گرفته‌اند. این افراد با مطالعه‌ی کتاب حاضر، روش‌های موثر و نوینِ چگونگیِ عمل به مسئولیت‌های جدید را فرا می‌گیرند. مطالب این کتاب به خواننده آموزش می‌دهد که مدیریت در سه مفهوم کارکنان، محصول و سودآوری خلاصه می‌شود. نویسنده‌ با توضیح این مفهوم‌ها در کتاب، مدیران تازه کار را برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر آماده می‌کند.

درباره‌ی کتاب طلایی مدیران تازه کار

کتاب طلایی مدیران تازه کار (The new manager's handbook)، 24 درس را برای موفقیت در مسیر مدیریت پیش روی خواننده قرار می‌دهد. موری استتنر (Morey Stettner)، نویسنده‌ی کتاب، وظیفه‌های مدیر را در این اثر برای مدیران تازه‌کار بازگو کرده است. با مطالعه‌ی این کتاب فرا می‌گیرید که وظیفه‌ی شما به عنوان مدیر، فقط آموزش موارد مختلف به کارمندان نیست. بلکه مدیر باید شرایطی را فراهم کند تا کارمندان، آموزش‌ها را با روش خودشان فرا بگیرند. مدیران با این روش، همکارانی باهوش و باانگیزه را در مجموعه‌ی کاری خود، پرورش می‌دهند. مطالب کتاب طلایی مدیران تازه کار با بیان این نکته آغاز می‌شود که شما در کنار توانمندی‌های فعلی خود، به عنوان یک مدیر تازه کار باید مهارت‌های جدیدی را فرا بگیرید. واکنش متقابلِ موثر با دیگر کارمندانِ زیرمجموعه‌ی حوزه‌ی مدیریتی شما و مدیران ارشد شرکت، از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که یک مدیر تازه‌کار باید آموزش ببیند. اطلاعات فصل نخست این کتاب، مدیران کم‌تجربه را با مهارت مدیریت کارمندان آشنا می‌کند. نویسنده‌، ارتباط و برنامه‌ریزی را از مهارت‌های اصلی مدیران تراز اول قلمداد می‌کند. در ادامه‌ی این اثر، اطلاعاتی برای آشنایی این دسته از مدیران با تفاوت‌های ظریف بین مهارت‌های ارتباط و برنامه‌ریزی قرار دارد. بازخورد دادن به کارمندان و بررسی رفتار آن‌ها با هدف پیشرفت عملکرد، حفظ انگیزه‌ی کارمندان، چگونگی صدور دستورهای مهم برای رسیدن به اهداف دلخواه، برقراری رابطه با افراد و بهترین شیوه‌ی گوش‌ دادن به دیگران را می‌توان از نکته‌هایی دانست که مطالعه‌ی کتاب طلایی مدیران تازه کار در اختیار خواننده قرار می‌دهد.

معرفی و دانلود کتاب طلایی مدیران تازه کار

در این کتاب روش‌هایی برای مدیریت جلسه‌های کاری مطرح شده است که با مطالعه‌ی آن‌ها از شیوه‌ی درست تفکر استراتژیک آگاه می‌شوید. مطالب کتاب طلایی مدیران تازه کار فقط جنبه‌ی نظری ندارد. نویسنده پس از توضیح مفاهیم مدیریتی، به روش‌هایی عملی برای برخورد با چالش‌های مدیریت کارمندان اشاره کرده است. از این لحاظ می‌توان کتاب حاضر را مرجعی سریع و کاربردی دانست که مطالعه‌ی آن در مواقع ضروری، کمک چشگمیری در اتخاذ تصمیم‌های حساس و تعامل با کارمندان است.

نویسنده در ادامه‌ی کتاب طلایی مدیران تازه کار از روش‌های صحیح بازخورد دادنِ مدیر به کارمندان سخن می‌راند. در بخش «بازخورد بدهید» که عنوان دومین فصل کتاب است، به این نکته اشاره می‌شود که مدیر باید بازخوردی کامل از رفتار و نظرهای کارمندان در اختیار آن‌ها قرار دهد. این بازخورد باید به گونه‌ای باشد که کارمندان با روشی موفقیت‌آمیز آن را به کار ببندند. در این کتاب به روش‌های بازخورد منفی‌دادن نیز پرداخته شده است. نویسنده به این نکته اشاره می‌کند که مدیران در کنار بازخوردهایی مثبت، باید نکته‌های منفیِ کارِ کارمندان را هم به آن‌ها گوشزد کنند. روش‌های تشویق کارمندان توسط مدیر، دریافت بازخورد مدیران از عملکرد کارمندان و رتبه‌بندی کارِ کارمندان را می‌توان از دیگر مفاهیمی دانست که با مطالعه‌ی کتاب طلایی مدیران تازه کار فرا می‌گیرید.

بهره‌برداری از اخبار بد، نکته‌ی دیگری است که در کتاب حاضر مطرح شده است. مدیران با مطالعه‌ی بخشی از کتاب با این نکته آشنا می‌شوند که شیوه‌ی بیان اخبار بد، اعتبار مدیر را از بین می‌برد یا جایگاه مدیر را ارتقا می‌بخشد. در ادامه‌ی کتاب، فرا می‌گیرید که اگر با کارمندان خود روراست باشید، ارتباطی صادقانه میان شما در جایگاه مدیر و کارمندان برقرار می‌شود. مدیران باید در گفت‌وگو و طرح اخبار بد، حاشیه نروند و خبرها را بزرگ‌تر و بدتر از چیزی که هست، جلوه ندهند. نویسنده در کتاب طلایی مدیران تازه کار، روش‌هایی را برای خوشایندتر کردن اخبار بد به خواننده آموزش می‌دهد. با مطالعه‌ی این روش‌ها و دیگر نکته‌های کتاب، هر مدیر تازه‌کار به یک رئیس کاربلد تبدیل می‌شود که سکان هدایت مجموعه‌ی کاری خود را تمام‌و‌کمال در اختیار دارد.

آرزو خسروپور و هادی خسروپور، مترجم‌های کتاب طلایی مدیران تازه کار به حساب می‌آیند. انتشارات طاهریان، چاپ و نشر این کتاب را برعهده داشته است.

کتاب طلایی مدیران تازه کار برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی مدیرانی که اخیراً به جایگاه مدیریت دست پیدا کرده‌اند، مخاطب اصلی کتاب طلایی مدیران تازه کار به حساب می‌آیند. مطالعه‌ی این کتاب برای مدیرانی که مدتی از تصدی مدیریت آن‌ها می‌گذرد و دنبال منبعی برای یادآوری اطلاعات مدیریتی هستند نیز خالی از لطف نخواهد بود.

در بخشی از کتاب طلایی مدیران تازه کار: 24 درس برای موفقیت در مسیر مدیریت می‌خوانیم

بررسی رسمی عملکرد آسان‌تر می‌شود اگر در طول سال به‌طور غیررسمی کارمندان را در جریان آخرین اطلاعات، در رابطه با کیفیت کارشان بگذارید آن‌ها در صورتی که بدانند در هر روز خاص چه کاری را به‌خوبی انجام می‌دهند و چه کاری را باید بهتر انجام دهند آنگاه در خلال ارزشیابی‌های برنامه‌ریزی‌شده منظم شما، تعجب کمتری برانگیخته خواهد شد. هنگام مصاحبه در مورد عملکرد شخص میان نقاط قوت و ضعف او تعادل را رعایت کنید. در هیچ‌کدام از این دو جهت زیاد پیش نروید و بر هیچ‌کدام از دو جنبه بیشتر از دیگری تاکید نکنید درصورتی‌که بر نقایص کار کارمندان بیشتر تاکید کنید ممکن است کاری را که به‌خوبی انجام می‌دهند از قلم بیندازید و روحیه‌شان را خراب کنید اما تعریف و تمجید بی‌وقفه می‌تواند باعث گردد کارمندان متوجه شوند نمی‌توانند مقابل چشمان شما هیچ کار غلطی انجام دهند. در مورد کار‌هایی که درست انجام می‌دهند نسبت به آنچه غلط انجام می‌دهند حداقل نسبت یک به سه را در نظر بگیرید.

حقایق را ر‌ها نکنید عملکرد را در وحله اول براساس آنچه که دید‌ه‌اید یا شواهد مستدلی که جمع کرده‌اید توصیف کنید. برای اثبات مشاهدات خود زمان و تاریخ تعیین کنید. از زدن برچسب‌هایی چون بی‌دقت یا بی‌مسئولیت به کارمندان خودداری کنید، در عوض، دلایل عینی خود را در مورد این که چرا شخصی را این طور ارزیابی کرده‌اید بیان کنید. یکی از سخت‌ترین درس‌ها برای مدیران جدید این است که بدانند بررسی عملکرد کارمندان؛ این امکان را به کارکنان می‌دهد که بعد از بیان مثال‌های مشخصی از اقداماتشان؛ خودشان هم چگونگی کارکرد خود را قضاوت کنند.

فهرست مطالب کتاب

مدیران تازه کار
باز خورد بدهید
از اخبار بد حداکثر استفاده را بکنید
امور را محول کنید
کارمندانی که شرکت را ترک می‌کنند چیزی برای گفتن ندارند
کاغذبازی
تصمیمات فوری بگیرید
تشویق کنید
تصمیم بگیرید و عمل کنید
بیشتر گوش کنید
تفکر استراتژیک داشته باشید
روابط عمومی خود را بالا ببرید
بازخورد بگیرید
دستورات مهم بدهید
با اقتدار حرف بزنید
افراد کنایه‌زن
برای تغییر آماده باشید
سکوت کنید
سوالات تأثیرگذار را مطرح کنید
عملکردهای ضعیف و نه‌چندان خوب را ارتقا دهید
شنوندگان خود را سرگرم کنید
بدون خرده‌گیری انتقاد کنید
کار را پیش از موعد تمام کنید
رئیس خود را تحت تأثیر قرار دهید
با کارکنان خود گرم بگیرید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب طلایی مدیران تازه کار: 24 درس برای موفقیت در مسیر مدیریت
نویسنده
مترجمآرزو خسروپور، هادی خسروپور
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات108
زبانفارسی
شابک978-622-284-293-2
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب طلایی مدیران تازه کار

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب طلایی مدیران تازه کار

برای دریافت کتاب طلایی مدیران تازه کار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.