معرفی و دانلود کتاب مدیریت خلاقانه پول: کنترل امور مالی (شخصی) به روش کاملا ساده شده

عکس جلد کتاب مدیریت خلاقانه پول: کنترل امور مالی (شخصی) به روش کاملا ساده شده
قیمت:
۶۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدیریت خلاقانه پول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدیریت خلاقانه پول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدیریت خلاقانه پول: کنترل امور مالی (شخصی) به روش کاملا ساده شده

رابرت کیوساکی در اثر خواندنی خود یعنی کتاب مدیریت خلاقانه پول، از نگرش مشترک میان مدیران موفق مالی جهان می‌گوید. مدرس معروف دروس کسب‌وکار، و نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز، در این اثر آموزشی، تکنیک‌هایی را یاد می‌دهد که با به‌کارگیری آن می‌توان دخل‌وخرج‌های مالی را به شیوه‌ی اصولی‌تر مدیریت و در ادامه با اصلاح الگوهای رفتاری، فرازونشیب‌های اقتصادی را به سمت ثبات و امنیت هدایت کرد.

درباره‌‌ی کتاب مدیریت خلاقانه پول

سرمایه‌گذاران و مغز‌های متفکران اقتصادی بسیاری امروزه در سرتاسر دنیا، درس‌های رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) را سرلوحه‌ی مسیر حرفه‌ای خود قرار می‌دهند. اگر از این افراد درباره‌ی محبوب‌ترین خودآموز‌های موفقیت مالی سوال کنید، به احتمال زیاد کتاب مدیریت خلاقانه پول (How to manage your money: personal finance- simplified) را به یاد خواهند آورد. نویسنده‌ی این کتاب با ترکیب دو عنصر ثابت و اثرگذار در موفقیت مالی، یعنی «مدیریت» و «خلاقیت» راه عبور از نوسانات بی‌انتهای اقتصادی به خوانندگان خود نشان می‌دهد.

کتاب مدیریت خلاقانه پول را در یک کلام می‌توان راهنمای حرکت به سوی ثبات مالی و بالا رفتن از پله‌های رشد و موفقیت مالی دانست. رابرت کیوساکی، خالق این اثر آموزشی قصد دارد تا به جای مجموعه توصیه‌های پراکنده، به شما کمک کند تا اولین قدم به سوی آزادی مالی را محکم و به دور از خطر و آسیب بردارید و در موج‌های طوفانی اقتصاد، کشتی خود را مقاوم و آسیب‌ناپذیر بسازید. برای آغاز این مسیر پرهیاهو، رابرت کیوساکی به شما پیشنهاد می‌دهد تا در ابتدا سری به میزان بدهی‌های خود بزنید و حساب‌وکتاب‌های مالی‌تان را از نو و این‌بار به‌شیوه‌ای کارآمد‌تر وارسی کنید. این‌جاست که می‌گویند اولین قدم، همیشه سخت‌ترین قدم نیز خواهد بود!

اما نگران نباشید؛ چراکه نگارنده‌ی کتاب مدیریت خلاقانه‌ی پول قدم‌به‌قدم تا بیرون آمدن کامل از این چاله‌ی ذهنی همراه شما خواهد بود و طرح ابتدایی یک صورت مالی اصولی را در اختیار مخاطبان مشتاقش قرار خواهد داد. همچنین مجموعه سوالات و ارزیابی‌های کتاب، به شما کمک می‌کند تا نگاه دقیق‌تری به شرایط مالی خود داشته باشید و مسیر تغییر و حرکت را درست از نقطه‌ای که مناسب شماست آغاز کنید.

کتاب مدیریت خلاقانه پول، را در معنای دیگر می‌توان درس الفبای سواد اقتصادی دانست. این کتاب به شما کمک می‌کند تا در کنار اصلاح و پاک‌سازی صورت‌های مالی گذشته، ادامه‌ی مسیر را مثل یک مدیر موفق و خلاق بپیمایید. رابرت کیوساکی به شما آموزش خواهد داد که چگونه خرج‌های بیهوده و زیان‌آور را شناسایی نمایید و عادت‌های مالی منفی خود را با نمونه‌های مثبت آن جایگزین کنید، در مسیر اصلاح خرج‌ و مخارج خود ثابت‌قدم باشید، انضباط شخصی‌تان را حفظ نمایید و مرحله‌به‌مرحله کنترل دخل‌ و خرج‌ خود را بیشتر از روز قبل به دست بگیرید.

نویسنده‌ی کتاب مدیریت خلاقانه پول، همچون سایر آثار آموزشی خود زبانی ساده و ملموس پیش گرفته و روشی آسان و فراگیر را برای انتقال مباحث آموزشی اثر انتخاب نموده است. درنهایت امید رابرت کیوساکی این است که هر شخصی در هر گوشه‌ و کناری از جهان بتواند با در دست گرفتن کتاب مدیریت خلاقانه پول، برنامه‌های مالی خود را ‌ازصفر‌تاصد مدیریت و کند و نوآوری شخصی خود را در روند کنترل امور مالی به کار ببندد. این اثر خواندنی در سال 2013 منتشر شده و نسخه‌ی فارسی آن کاری از انتشارات طاهرایان و با ترجمه‌ای از هادی خسروپور است.

درباره‌ی مجموعه‌ی به سوی موفقیت

«به‌ سوی موفقیت» یک مجموعه کتاب خودیار آموزشی در زمینه‌ی سواد و موفقیت مالی و مدیریتی است که با تلاش انتشارات طاهرایان برای خوانندگان فارسی‌زبان گرد‌آوری شده. هر قسمت از این مجموعه به قلم یکی از نویسندگان و مدرسان موفق بین‌المللی‌ در زمینه‌ی خودسازی و موفقیت نوشته شده. همچنین هر جلد از این مجموعه، به یک موضوع خاص اما مرتبط با دنیای موفقیت و توسعه‌ی فردی اختصاص دارد. برای مثال در «کتاب پول‌سازی نوین» اثر تاجر پرآوازه «دیوید رمزی»، درباره‌ی راه‌های تازه‌ی کسب سرمایه می‌خوانیم و در کتاب «از دولت عشق» نوشته‌ی «کاترین پاندر» درباره‌ی اثرات شگفت‌آور نیروی عشق و علاقه در میزان موفقیت شخصی می‌آموزیم. «اتوبوس انرژی»، «کتاب طلایی مدیران تازه‌کار»، «کتاب صوتی قدرت دیوانگی در موفقیت و پولدار شدن» از دیگر کتاب‌های آموزنده‌ای‌ست که در مجموعه‌ی به‌ سوی موفقیت به دست مخاطبان ایرانی می‌رسد.

کتاب مدیریت خلاقانه پول برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب خواندنی را به علاقه‌مندان حوزه‌ی مدیریت مالی، دانش‌جویان این رشته، صاحبین کسب‌وکار و مشتاقان یادگیری سواد اقتصادی پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب مدیریت خلاقانه پول: کنترل امور مالی (شخصی) به روش کاملا ساده شده می‌خوانیم

روزی پدر پولدار از رابرت پرسید: «پدرت چه زمانی قبض‌هایش را پرداخت می‌کند؟»

رابرت پاسخ داد: «اول هر ماه.»

او پرسید: «آیا چیزی زیادی برای خودتان باقی می‌ماند؟».

رابرت گفت: «خیلی کم.»

پدر پولدار گفت: «این ذهنیت دلیل اصلی مشکلات اوست، او عادات بدی دارد. پدرت اول به بقیه پول می‌دهد و آخرین دستمزد را به خود می‌پردازد، اما به شرطی که چیز دیگری نمی‌ماند.»

رابرت گفت: «که معمولاً این کار را نمی‌کند. اما او باید قبض‌هایش را بپردازد، اینطور نیست؟ یعنی شما می‌گویید که او نباید قبض‌هایش را بپردازد؟»

پدر پولدار گفت: «البته که نه. من کاملاً معتقدم که باید قبوض خود را به موقع پرداخت کنم. من فقط اول پول خودم را برمی‌دارم؛ قبل از اینکه حتی به دولت پول بدهم.»

«اما اگر پول کافی نداشته باشید چه اتفاقی می‌افتد؟» رابرت پرسید. «بعدش چه کاری می‌کنی؟»

پدر پولدار گفت: «هنوز هم اول به خودم پول می‌دهم. حتی اگر کمبود پول داشته باشم. ستون دارایی من برای من بسیار مهم‌تر از دولت است.»

رابرت گفت: «اما. آیا آن‌ها دنبال شما نمی‌آیند؟»

پدر پولدار گفت: «بله، اگر پول نپردازم. ببین، من نگفتم پول ندهید. فقط گفتم اول پول خودم را برمی‌دارم، حتی اگر کمبود پول داشته باشم.»

رابرت پرسید: «اما! چطوری این کار را انجام می‌دهی؟»

پدر پولدار گفت: «قشنگ‌تر این است که بپرسید: چرا؟»

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
برنامه‌ی جریان نقدی اضطراری پدر پولدار
همین حالا شروع کنید!
امنیت در مقابل بدهی بدون تضمین
کار شما تمام نشده است
نسخه‌ی نهایی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدیریت خلاقانه پول: کنترل امور مالی (شخصی) به روش کاملا ساده شده
نویسنده
مترجمهادی خسروپور
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات36
زبانفارسی
شابک978-622-284-301-4
موضوع کتابکتاب‌های مالی و بیمه
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مدیریت خلاقانه پول

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مدیریت خلاقانه پول

برای دریافت کتاب مدیریت خلاقانه پول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.